Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
martijn b.
Deelnemerals eds dit zegt is het waar….
martijn b.
Deelnemerbij eds vragen ze eerst uit welk jaar je auto is voordat te gaan chippen. Dit in verband met de gemonteerde koppeling. De oude kan makkelijk 400 nm (tot 2004) aan en een nieuwere gaan ze niet verder mee dan 360 nm. Deze kan veel minder hebben. Wellicht zit het daarin.
even de tekst van eds gepakt..
Eine UMSCHALTUNG von ca. 192/200 PS im normalen Fahrmodus auf den Power-Modus, ist auf Kundenwunsch möglich
– Maximales Drehmoment ca. 394 Nm, bis Mj.2004 möglichOptional: Drehmomentreduzierte Version (ca.360 Nm) um ein Durchrutschen der Serienkupplung für Fahrzeuge ab Mj.2004 zu vermeiden (Die Montage einer SPORTKUPPLUNG wird von uns ab Mj.2004 empfohlen!)
martijn b.
Deelnemerinrijden? en dan zou die niet meer slippen…….
sterretjes kun je beetpakken want is koud vuur.
in een nieuwe auto zit een nieuwe koppeling…deze slipt echt niet.
martijn b.
DeelnemerDat klopt en dat wil ik dus niet. tevens zit er nu een telefoon in die ik regelmatig gebruik dus het wordt zeker geen andere radio.
iemand 1 op 1 al aangepast en verschil gemerkt?
martijn b.
DeelnemerRon, Top dat het nu goed loopt.
grtz
martijn
martijn b.
DeelnemerEDS heeft mij gezegd originele zijn de beste. met bv mijn ngk gaat het de ene keer wel goed en de andere niet.
bij mij wel goed nog…..maar ja zijn ook pas 10.000 km mee gereden.martijn b.
Deelnemerorigineel gepost door wimpke
hallo
nee dit mag nog niet kapot zijn na 4 jaar maar bij mij is de bedrading kapot in de deur( 6 draden door ) op het knik punt mag ook nog niet kapot zijn na 3,5 jaar maar bij opel zeggen ze sorry maar doen we niets aan kost 1500 ex inzetten ( nieuwe kabelboon )Het gaat hier over een kapotte leuning.
Stel je eerst even voor, is wel zo netjes.
martijn b.
DeelnemerHi Ron,
En hoe gaat het nu???? geen last van een pulserend gevoel bij vol gas? ik bedoel het gevoel van dat de turbodruk enigzins op en neer gaat. Dit was namelijk mijn probleem en dat hebben ze verholpen door het aangepaste leh programma erop te zetten.
Volgens ronny zou ik met de rest van mijn aanpassingen zo rond de 250 pk met 410 nm moeten zitten ….zo’n beetje als jouw cijfers.
Heb wel de sportknop laten installeren..een echt aanrader hoor!
Grtz,
Martijn
martijn b.
Deelnemertop! Veel plezier ermee….
martijn b.
Deelnemerron,
Welke heb je er nu in?
Hebben ze bij eds dit niet getest dan????
martijn b.
Deelnemerronny lost het op. Ze checken alles! Eerst maar nieuwe bougies. Succes man
martijn b.
DeelnemerRon,
All kleine zaken dragen bij maar voelen doe je dat denk ik niet echt….de originele bougies zijn het beste!!!!(ADVIES VAN EDS) de mijne heb ik erin gedaan bij EDS omdat op dat moment de originele niet voorradig waren!
De CC is een kwestie van hendel (40 euro tweedehands) omzetten en aansluiten op de de liggende stekker. Daarna naar de dealer en de via tech 2 aanzetten(30euro).
Heeeeerlijk die CC..
Martijn
martijn b.
Deelnemerbij mij werkte CC e 1e keer na mijn bezoek aan EDS niet meer…de fout is er uit gehaald. inderdaad een map van een aangepaste leh op mijn let..
Ronny en Arno zeiden lachend….een erg goed rijdend auto met deze map..na wat fijntuning …
martijn b.
DeelnemerHoi Ron,
Heb je Cruise control? Zo ja werkt die goed als je met de hand gas geeft?
Mijne heeft ook EDS phase 1 (wel een ander dan normaal nm. van een leh turbo(heb zelf een nieuwe let)) en gaat echt als een raket. Zeker zo rond de 3500 toeren. Ik ben samen met Ronny meerdere malen wezen rijden met de tech 2 en de laptop. Ik ben een echte zeikerd en wilde alle dingetjes die ik voelde eruit hebben. Dit hebben ronny en Arno uitstekend geregeld.
Grtz,
Martijn
martijn b.
Deelnemerheerlijk toch die power modus. Aan als ik wil trappen en uit als het niet hoeft.
martijn b.
Deelnemereen how to maken lijkt me een goed plan…
martijn b.
Deelnemerteruf naar mtech als je 140 pk hebt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
martijn b.
Deelnemerook zelf gemeten op de bank?
martijn b.
DeelnemerDat bedoelde ik eigenlijk al twee maal netjes te zeggen. Het enige wat er nu gedaan is is een run op een andere dyno en een conclusie van een andere tuner, dit terwijl wij allemaal weten dat de albert heijn duur gevonden wordt door de Jumbo en vice versa.
Als ik 300 nm zou hebben in plaats van 402………………ergens gaat iets echt niet goed. Eigenlijk kun je stellen dat EDS in de top 2 van goede en degelijke tuners staat. Ik had ook wat probleempjes en heb netjes contact gezocht en mijn verhaal verteld. Toen dus een afspraak gemaakt op een dag dat er eigenlijk geen klanten komen en alles perfect opgelost. Ee stuk service gekregen waar je u tegen zegt!!!
Geen tijd om naar EDS terug te gaan????????????????????
Wie heeft zijn auto nu daadwerkelijk hier al laten tunen?
martijn b.
Deelnemerik heb gereden met de tech 2 van eds…… Dit om mijn fase1 helemaal naar mijn zin te krijgen. Gewoon bellen en zeggen dat je een afspraak wilt met arno of ronny zelf.ze hebben dagen dat ze speciale gevallen doen en dus geen andere klanten hebben.
martijn b.
Deelnemer100 nm is echt te veel verschil. Zou toch eens even bellen met eds. Je hebt er toch voor betaald?
martijn b.
Deelnemerro. Weet ik toch. Vandaar dat ik bij jullie ben geweest. Met dank aan h. Grtz marty
martijn b.
Deelnemerro. Weet ik toch. Vandaar dat ik bij jullie ben geweest. Met dank aan h. Grtz marty
martijn b.
Deelnemer“Extra sterk en de inlaat gaten zijn geflowed oftewel taps naar binnen. Standaard is dit niet zo maar het schijnt volgens de ingenieur wel uit te maken”
Hoe bedoel je dat dat dit wel uitmaakt en zitten de koperen ringetjes erbij?
Grtz,
Martijn
martijn b.
Deelnemerandré. Goed topic! Maar haal je adres weg voor de types die we niet willen op dit forum. Grtz martijn
-
AuteurBerichten