Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
martijn b.
Deelnemerhelemaal mee eens. Ik vind het te kort door de bocht om chippen de schuld te geven vandaar mijn vraag om ervaringen van mensen die dit blok net zo als mij opgepept hebben en niet van mensen die een mening hebben…… Maar zelf feitelijk niets hebben veranderd. Greetz martijn
martijn b.
Deelnemerbono heeft nog geen oorzaak..alleen speculaties. wil feiten horen van de oorzaak en geen meningen….
martijn b.
Deelnemerwie nog meer dan?
martijn b.
Deelnemernee hoor……heb een ipf ter leen van eds gekregen om de problemen met de cc op te lossen maar krijg hem niet aan de praat en ben ongeduldig
martijn b.
Deelnemerdat is nogal een uitspraak! En wat is daar dan oorzaak van? Bij meerdere zafira’s…. Allemaal opc?. Wat vonden de tuners hiervan?
martijn b.
Deelnemerwil niet verder gaan dan fase 1 om er zeker van te zijn dat het blok blijft bestaan. ga er vanuit dat fase 1 no problemo is voor mijn car.
martijn b.
Deelnemerdus fase 1 is eigenlijk een eitje voor deze motor en hij kan dus veel meer aan?
martijn b.
Deelnemersleutel gestest en werkt inderdaad niet.:cry:cry alleen via het slot…dakje sluit dan ook:wors: Gekeken onder de zitting en helaas geen net:swear:swear…want ik heb wel een hond en ben op zoek naar zo’n net..dus wie hem na al die jaren vind en en hem niet gaat gebruiken..u2u me even:thumbup…komen er vast uit. greetz martijn
martijn b.
Deelnemerhoi, de aanbieder is er even niet maar ik ga hem bestellen en dan inbouwen…….
martijn b.
Deelnemercheck je u2u.
martijn b.
Deelnemercheck deze site even..
http://www.mathijssentechnics.nl/indexx.php?View=page&part_id=301305&lhid=&lvid=&mid=103
of deze tekst
Powerrohr für Astra/Zafira Turbo/OPC
Der serienmäßig verwendete Verbindungsschlauch aus Gummi zwischen Ladeluftkühlerausgang und Saugrohr zieht sich im betriebswarmen Zustand beim Lastwechsel sofort zusammen und trübt das dynamische Fahrverhalten gewaltig.
Ebenfalls ist auch die Installation eines PopOff-Ventils in den originalen Gummischlauch keine optimale Installationslösung, im Falle einer Rückrüstung bei einem Fahrzeugwechsel muss immer der komplette Schlauch kostenintensiv ersetzt werden.Wir haben eine Lösung für diese Probleme:
Das EDS-Z20LET PopOff-POWERROHR!
Unser aus Stahl gefertigtes Powerrohr ist mit 60mm deutlich größer als der originale Verbindungs-schlauch, durch den größeren Durchmesser wird im Bogen dem Luftmassenstrom weniger Strömungs-widerstand entgegengebracht, was sich vorteilhaft auf die Leistungsentfaltung auswirkt.Ein POP OFF Anschluss ist direkt in das Rohr integriert! Das EDS-Z20LET PopOff-POWERROHR ist in der hochtemperaturfesten, pulverbeschichteten Version in verschiedenen Farben (BLAU oder SCHWARZ) erhältlich. Zum Lieferumfang gehören alle notwendigen Montagematerialien sowie eine Anleitung. Der Einbau ist auch für ungeübte Kunden in ca. 10 min erledigt.
Das EDS-Z20LET POP-OFF-Powerrohr paßt beim Serienauto und auch zusammen mit unserem großen Ladeluftkühler den wir in der Phase-2 und 3 einsetzen.
Bei Bestellung bitte die gewünschte Farbe angeben.
greetz martijn
martijn b.
Deelnemerstrakke bak hoor. Veel fun ermee. Welk jaar en kmstand? Greetz martijn
martijn b.
Deelnemerniet te geloven man. Volkomen k.t! Martijn
martijn b.
Deelnemeralles is door de dealer keurig opgelost
klepseals allemaal vervangen, deze waren hard geworden
complete turbo vervangen!!!! joepiegaat nu als een raket en rookt niet meer!!!
martijn b.
Deelnemerthanks voor de reactie. Maar heb 0 verstand van inbouwen dus zal wel een geld handleiding nodig hebben. Zit die erbij denk je als ik die koop van de aanbieder hier? Wil anders de aanbieder even reageren? Greetz martijn
martijn b.
Deelnemerbij mij gaat dan ook mij dakje zelfs dicht. Is deze eenvoudig in te bouwen of is dit voor de betere sleutelaar. Zou het graag willen hebben. Martijn
martijn b.
Deelnemerwil ook graag zeten hoe of wat. Alvast bedankt. Groeten martijn
martijn b.
Deelnemergooi maar op dat balletje en test het. Ze hadden het nog nooit meegemaakt en hadden op dat moment geen tijd om het programma aan te passen. Kijk even in je u2u… Ben zeer benieuwd naar jouw ervaring. Ze gingen er wel maar kijken.
martijn b.
Deelnemerhet is een heel simpel klein drukknopje wat ze plaatsen net voor je handrem. Niet echt bijzonder dus. Echt testen moet ik het nog. Bij de opel hebben ze via de tech2 mijn cc aangezet. De tech2 moest eerst aan de computer om via de site van gm de beveiliging te mogen omzeilen. Volgens mij had jouw dealer hier geen zin in. Bij wilden ze wel mijn carpass zien. Eds kan het gewoon. De software staat er in 3 minuten op. Ik ben ervan overtuigd dat er tussen alle standaard opc echt niet zo veel verschil zit. Als eds zegt 237 en 394 dan is dat zo. Een beetje afwijking is er misschien wel kan ook de andere kant op.
martijn b.
Deelnemerastra opc station kan wel een trekhaak..zelf mogen aanschouwen.
eigenaar was er niet blij maar zijn vrouw wel:o
martijn b.
DeelnemerCC is juist niet standaard op een OPC…was een optie. Dit ivm het imago van een OPC.
mijn CC werkte 100% tot na de phase 1. Als ik op de CC rij dan geef ik altijd gas via het knopje zal ik het maar noemen. Na phase 1 ging ik naar huis en zette bij 100 de CC aan. Vervolgens gaf ik gas via het knopje op de hendel en bij 110 viel hij volledig dood. Het voetpedaal werkte wel gewoon. Ik ben direct terug gegaan en zijn toen zijn ze met me meegereden om het ook te ervaren. Daarna hebben ze de standaard software teruggeplaatst en was het probleem weg. Na opnieuw instaleren van phase 1 (3 minuten werk) weer gaan rijden en zelfde probleem. Vandaag met de caravan erachter door de tunnel op de CC op 90 en tijdens het omhoogrijden uit de tunnel waarbij de auto alles zelf regelt hetzelfde probleem hij valt dood en de CC wil niet meer aan. Geen fouten overigens op de tech2.
het verschil is enorm na de phase 1. ik ben echt onder de indruk. die powerknop knijpt de wastgate een beetje geloof ik waardoor je ongeveer dezelfde prestaties hebt als normaal maar wel rijdt op een door eds geschreven programma. of het echt zinvol is…..je krijgt hem er nu bij maar de inbouw kost 50,00.
kan over de werking eigenlijk niets zeggen want ik ga voor volledige power .
ik hoor graag hoe het jou verlopen is!! succes man.
Martijn.
ps waar kom je vandaan? ik Spijkenisse onder rotterdam
martijn b.
DeelnemerZe zetten hem alleen op de dyno voor de uitdraai op papier met daarop de cijfers, niet om de software specifiek aan te passen aan jouw auto.
heb jij cruise control?
keep us informed.
het is trouwens makkelijk te vinden en je kunt alleen cash betalen! De pin werkt niet op nederlandse kaarten.
Greetz
martijn b.
DeelnemerDe software is geschreven voor een standaard zafira a opc en levert deze specificaties. Dit zal op hun dyno getest zijn. Wat mijn auto echt exact levert…tjsa dan moet hij op de bank. Ik heb dit gisteren mogen aanschouwen met een calibra turbo met 337 pk maar ben echt blij dat mijn auto niet op zo’n bank gaat want hij wordt echt helemaal vol belast.
martijn b.
Deelnemer237 pk en 394 nm. Mijn opc is voor de rest geheel standaard . Op de dyno is dan niet nodig. De software is kant en klaar.
Als je auto niet “standaard”” is dan wordt de software speciaal geschreven.
Ik kon binnen een week terecht voor 299,00 met de schakelaar ingebouwd, dit omdat de dyno niet beschikbaar was.
martijn b.
DeelnemerEn hoe bevalt de phase 1 van EDS?
-
AuteurBerichten