Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Martijn A GTE
Deelnemer[rquote=1891367&tid=144529&author=babyblue]


Plannen?
Rijdend opknappen/aanpassen aan eigen smaak
2.0E met getrag 240 5bak
grotere gastank
gaten van de spoiler dichtlassen en laten spuiten
en later compleet opnieuw overspuiten alleen heeft nog geen haast.Ook nog verlagen en bredere velgen eronder en sportstoelen vind die orginele stoelen maar wiebelen.
Trouwens hij voldoet wel aa alle eissen van een sr 960KG hoofdsteunen toerenteller interieur luxus uitvoering.. ik zoe de achteras nog even moeten nakijken. Maar hoe kan ik er heel zeker van zijn dat het een orginele of een nepperd is?[/rquote]
Mag ik van jouw SR mischien het kleurnr van het typeplaatje?
Martijn A GTE
DeelnemerZover ik weet weegt een SR 960 kg of 962kg met skaidak zowel 1.6 en 1.9.
Een gewone 1.6s of 1.9s weegt altijd 932kg.
Dit is echter wel zonder gasinstalatie of automatenbak want dat brengt het gewicht op kenteken ook omhoog natuurlijk.
Maar zonder dat gewicht is het ook wel een SR toch.Ook is gelezen Duurt dat het zwart ook gewoon in de kleur kon ja.
Er stond ook dat een matzwarte kap uit de ralleysport komt vanwege het niet verblinden in de zon bij het snelle werk.
Martijn A GTE
DeelnemerRestoreren kan elke dag,er een kopen niet zeg ik altijd maar.
En mooi als ze bewaard blijven.Martijn A GTE
DeelnemerWat ik weet over de SR is dat het de ralley uitvoering van de 1.6s en 1.9s uitvoering is.
Bij sommige staat het vermeld op het kenteken als RS.
Anders is het te herkennen aan het gewicht,bij de s met handschakelbak 932 kg bij de SR is dit 960 kg en met skaidak 962kg.
Kwa uiterlijk een zwarte motorkap doorlopend over de helft van bovenkant voorschermen.
De meterset onder het dachboard met een doorlopende voorplaat naar boven.
Zwarte achterplaat,behalve bij de skaidaken daar is hij gewoon in de kleur.
De klaverbladvelgen zijn net als bij de GT/E 5,5j breed ipv 5j, deze worden nu dan ook vaak SR velgen genoemd.
Toerenteller met extra lampjes in de tellerbak.Martijn A GTE
DeelnemerOrig SR is ook niet makkelijk te vinden weet ik.
En toch de basis voor alles op sportief gebied bij opel.
En is op kenteken ook terug te vinden als je een orig hebt.
Alleen r.s. staat niet altijd vermeld,maar aan het gewicht is het te zien.
Ik verzamel alleen GT/E,s maar zal is toch een gooi doen met een SR topic.Martijn A GTE
DeelnemerHet zwart over de schermen doorlopend is zoals op de SR.
Is er geen topic voor de Manta A SR liefhebbers trouwens?Martijn A GTE
DeelnemerVoor de duidelijkheid het betreft de gele van de foto,s even terug op dit topic met de ats velgen.
Martijn A GTE
Deelnemer[rquote=1890463&tid=117284&author=manta1]4 gte?? of 3 plus de goudkleurige??[/rquote]
4 nu zilvergrijs,okergeel,rood,geel.
En de goude 1.9s van vroeger.Martijn A GTE
DeelnemerIk weet het eerlijk gezecht niet.
Maar dacht dat de GT/E van Jan Dries citrusgeel was maar die rijd nu in de belgische ardennen.
En Jan Dries woont nog veel verder.
Misschien dat iemand het weet kleurnr citrus is 446 en van signal 445
Ik wil het typeplaatje bij laten maken maar dan moet ik eerst weten welke kleur hij is.Martijn A GTE
Deelnemeruhh nee nr.4,wel allemaal projecten dat wel.
Ik wist deze al langer te staan maar was eerst niet te koop.
De verkoper had er 2 en wilde deze ook graag restoreren maar zag er nu toch vanaf.Martijn A GTE
DeelnemerVandaag ook op pad geweest,een nw. injec tank en die gele GT/E opgehaald van mp.
Best nog een goede basis met 220tellerset en redelijke injec tank erbij nog.
Weet nu alleen niet of hij signaal of citrusgeel is en helaas type plaatje er niet meer bij voor het kleurnr.Martijn A GTE
DeelnemerZeker een hele mooie.
Martijn A GTE
DeelnemerHad ik even gemist.
Ziet er nog wel goed uit verder kwa plaatwerk zover te zien.
Is een orig GT/E dat ik weet.Martijn A GTE
DeelnemerVan een gt/e?
Heb je een link dan?
Zie alleen gewone manta,s op mp
Waaronder een witte,had hem wel gehouden anders als het een GT/E was.:DMartijn A GTE
DeelnemerIn nederland?
Ik bedoelde met een nederlands kenteken btw.10 maart 2011 om 14:48 In reactie op: manta gespot, misschien leuk voor de eigenaar die m nu heeft #17832562Martijn A GTE
DeelnemerLeuke foto maar kenteken staat niet meer op de site rdw.
Wel nw eigenaar misschien maar niet als auto meer.Martijn A GTE
DeelnemerIemand in nederland nog een automaat bekend?
Weet er wel,maar die er geweest zijn alleen.Martijn A GTE
DeelnemerWel unieke GT/E die van mobile.
Automaat,skaidak,orig blok,en in het wit.
Maar wel beetje aan de prijs met die wijzigingen.
Stond al eerder op mobile,misschien nu verkocht?Martijn A GTE
DeelnemerIk zal is kijken Duurt om er meer een algemene opening van te maken.
Martijn A GTE
DeelnemerIk weet helaas geen nr maar het moest een orig TE zijn.
Dat bleek ook wel uit de prijs,maar was dan ook wel gerestoreerd al.Een nardi stuurtje wel laatst gekocht kwam uit een Ranger gts,enkel het TE teken er niet op dan natuurlijk.
Verder wel het zelfde en was geen 600 gelukkig.Martijn A GTE
DeelnemerJa ben er weer na 1,5 jaar ongeveer.
Was geblokt en kon geen nw account aanmaken omdat mijn mailadres al via de oude account stond.
Was mijn eigen schuld had te veel geadverteerd en te weinig gepost en dat is tegen de regels.
Gelukkig weer geregeld allemaal, Thanks Duurt.:thumbupMartijn A GTE
DeelnemerIk weet wel dat flamered “oranje”na ,73 signalred geworden is.
Allebij kleurnr.529
Dit ivm de signaal kleuren die je in ,74 kreeg door de komst van de GT/E,s.
Daarna krijg je cardinalred 508 is rood zeg maar.
En dan nog tarragonared 530 is bordeaux.
Ik heb de benamingen in het engels maar kan ook in het duits natuurlijk de kleurnr,s zijn dan het zelfde.
Dit zijn de enige 3 kleurnr,s van de manta a wat betreft rood.Martijn A GTE
DeelnemerVind het wel mooi die kleur in het hart van de velg,zeker bij een goudkleurige TE.:kewlpics
B.T.W.
Er heeft een oranje-zwarte TE te koop gestaan bij een garagebedrijf in Belgie.
Hij is vorige week net verkocht aan een Duitser wat ik hoorde.
Jammer want anders had ik zeker gaan kijken deze week.Martijn A GTE
DeelnemerAls ik vragen mag? is dat de orginele kleur zwart met een gele bies.
Martijn A GTE
DeelnemerMet de blazer wezen buitenspelen,bijna op de vangrail maar met niemand in de buurt,komt hard aan 4×4.
-
AuteurBerichten