Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Martijn A GTE
DeelnemerMoet helemaal gerestoreerd worden,maar een originele GT/E.
Er staat nog een foto van de GT/E in betere tijden op het album van jan Dries. :thumbup
Daardoor stond hij al op mijn lijst met nog bekende GT/E,sMartijn A GTE
DeelnemerZijn mantavirus kwam weer boven inderdaad! :wors
De GT/E moest weg uit die schuur na al die jaren,vandaar de verkoopplannen.
Maar hij wilde nu toch plaats maken in de schuur bij hem thuis na mijn GT/E info.
Kenteken is niet overgeschreven i.i.g.zag ik bij het rdw,dus tot op heden heeft hij hem nog.Martijn A GTE
DeelnemerIk ben zaterdag ook even wezen kijken voor de GT/E met het kenteken 77-DS-02.
Is een inderdaad een orig ned.GT/E,is enkel orig.signalgeel 455 geweest.
In die kleur heb ik al een betere staan,dus voor mij was hij niet echt intressant
Wel alles bekeken en besproken natuurlijk wat wel en niet orig was.
Daarna besloot hij de GT/E toch het liefste zelf te houden.Martijn A GTE
DeelnemerDe GT/E is helaas naar Belgie verkocht.
Was in de orig kleur oker 411,met orig blok.wat je niet gauw tegenkomt.
Kenteken was enkel eens nw. afgegeven volgens de verkoper.
Op oude clubfoto,s nog een andere GT/E gezien met de zelfde geel witte kleuren.
Enkel met wielkastverbreders en een Zastrow voorspoiler.Martijn A GTE
DeelnemerZonde man demonteren.
Is helemaal origineel nog,zo vind je ze niet meer.
Als je geen plek hebt, ik heb een nw opslag.
Mag hij bij de andere opeltjes.Martijn A GTE
DeelnemerVandaag een groene ascona 1600 gekocht.
Zat een kentekenplaat op van een zwarte 2E.
Kenteken,, HB-06-GF,, misschien bekend van hier?Martijn A GTE
Deelnemeru2u terug
Martijn A GTE
DeelnemerIs van een record c of een kadett b.
Wil hem wel ruilen voor manta cilinder.
Maar beetje ver weg denk ik.Martijn A GTE
DeelnemerSpit staat nu hier.
Heb even gemeten, is 143cm vloer tot hart draaipunt.
Wat moet er voor manta a inkomen?Martijn A GTE
DeelnemerHeb voor de juiste vergoeding nog wel een atje te doneren hoor. :wors
Is geen GT/E alleen.Martijn A GTE
Deelnemer@Kermitkiller wrote:
ja dat is net weer eentje voor in mar z,n verzameling :D
Weinig ruimte meer helaas aan huis.
Kleur 308 groen heb ik nog niet.
Zou wel mooi zijn erbij. :hmmzMartijn A GTE
Deelnemer[rquote=1910151&tid=117284&author=mar]Er staat op mp weer een GT/E te koop.
Carrosserie is van een type 1 en automaat.[/rquote]Volgens mij is hij verkocht,advertentie staat er niet meer op.
Minder voor de nw eigenaar als hij nu hier terechtkomt en leest hoe het echt zit met zijn manta.
Beter de replica van Robert kunnen kopen is nog in de orig kleur van de manta zelf ook,308 groen.
Die zie je toch al weinig in die kleur groen.Martijn A GTE
DeelnemerIs orig nederlands GT/E kenteken alleen omgekat op een body van een type 1.
Ben tijdje terug al wezen kijken ze hebben alle delen van de GT/E overgebouwd.
De 3.18 as zit er niet meer onder en spoiler en metersetje ontbreken.
Het is een hele nette manta verder alleen geen GT/E.
Typeplaatje ontbrak dus niet meer na te gaan wat de orig kleur geel zou zijn geweest.
Beetje vervelend voor de gene die denk een orig GT/E te kopen.Martijn A GTE
DeelnemerEr staat op mp weer een GT/E te koop.
Carrosserie is van een type 1 en automaat.Martijn A GTE
DeelnemerOok de beugel waar de buis mee vastzit is anders.
Kom wel is alu pannen tegen waar niets bij zit verder.
Beetje zelfde als een getrag zonder schakelmeganisme zeg maar.
Leuk als reserve verder niet.Martijn A GTE
DeelnemerAluminium pan heb je ook nodig om een cih in een kadett b te bouwen.
stalen komt tegen de voortrein.
Betere koeling ook,1 liter meer olie in het blok ermee.
Aanzuigbuis en boutjes zijn ook anders dus erg in hebben met aankoop.
Ze zitten ook onder de diesels.Martijn A GTE
DeelnemerEen van de mooiste modellen samen met de challenger vind ik.
Is een 68 er toch met de ronde achterlichten?
Ligt er een big blok in?Martijn A GTE
DeelnemerHet is de 38-EP-50,had al eens gehoord van het bestaan via een oude eigenaar.
Is een van de 2 oranje van die ik weet,orig blok erin,3.18 as eronder en typeplaatje nog op het front.
Er zit wel veel laswerk aan maar heb hem toch opgehaald want zo orig vind je ze niet snel meer.
Ik ga ook is bijhouden hoeveel orig SR,s er nog bekend zijn,wel benieuwd naar.Martijn A GTE
DeelnemerHele mooie collectie van zeldzame manta,s “TE”.
Ruimte is ook supernetjes,erg mooi allemaal!Martijn A GTE
DeelnemerIk heb 2 draadeindjes m8 gebruikt.
Uiteinde omgeslagen en pasgevijld in de sparingen van het stuur.
Plaat over het stuur met 2 gaten voor draadeindjes.
Tussen plaat en de losgedraaide moer ruimte uitvullen met stuk pijp.
En dan de moeren op de draadeindjes aandraaien.
Even lastig met losse delen maar gaat wel en kost niets.
Heb hier een manta met een kapotte stuurstang staan en een stuur met gescheurde kap door de hamer en knieen techniek, is mij slecht bevallen:(Martijn A GTE
DeelnemerKlein half jaartje terug vroeg hij nog 19999 kronen.
Wel een hele mooie maar mij iets te duur.Martijn A GTE
DeelnemerIs een GT/E,eigenlijk,zit ik op verkeerde topic ermee maargoed.
Zou kunnen andere kleur spuiten maar wil alles origineel maken.
Ik kon laats wel een orig sr kopen in naadwijk bij een kennis.
Is ook een gele met een brede bies en een smalle baan zwart op de kap.
Gekocht door een jongen met zijn vader samen, misschien ook op het forum?Martijn A GTE
DeelnemerOk Thanks,kan er wel van uitgaan dan dat mijn nw gt/e orig. citrus geel is dan.
Nog steeds geen signaalkleurige manta in de schuur:hmmzMartijn A GTE
Deelnemer[rquote=1891543&tid=144529&author=mantallica][rquote=1891463&tid=144529&author=mar][rquote=1891446&tid=144529&author=babyblue]uhh zal ik even moeten opzoeken orgineel is hij okergeel geweest hoor maar hij is nu gespoten net zoals mijn model a manta sr[/rquote]
O nee dan hoeft het niet oker is 411 zoek het verschil tussen signaal en citrusgeel vandaar.
Toch bedankt!hier een link naar een kleurenkaart:
http://www.mantaclub.org/archive/manta_a_colours.htm%5B/rquote%5D
Bedankt Johan, maar van signaalgeel staat er net geen foto op.
Ik heb daar ook mijn kleurnr,s vandaan is een mooi overzicht.
Ook leuk te zien dat oranje noemen ze flamered nr 529 en met de komst van de signaalkleuren “GT/E”in 74 werd 529 signalred.
En rood is cardinalred 508.
Oranje heet geen orange vreemd genoeg maar flame,,signal red.
Zou het bij de Duitse kleurenstaal ook zo zijn vraag ik me af?Martijn A GTE
Deelnemer[rquote=1891446&tid=144529&author=babyblue]uhh zal ik even moeten opzoeken orgineel is hij okergeel geweest hoor maar hij is nu gespoten net zoals mijn model a manta sr[/rquote]
O nee dan hoeft het niet oker is 411 zoek het verschil tussen signaal en citrusgeel vandaar.
Toch bedankt!:thumbup -
AuteurBerichten