Mark16v

Aangemaakte reacties

17 berichten aan het bekijken - 101 tot 117 (van in totaal 117)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: achterlichten Astra G Coupe #17670811

    origineel gepost door spiderman
    Hier staan er ook een paar:

    http://www.winparts.nl/Onderdelen

    Bij mijn coupe zitten donkere achterlichten,is een Nederlandse Astra coupe :hmmz

    Klopt, de turbo’s hebben donkerdere achterlichten dan de “normale” coupes/cabrios.

    In reactie op: achterlichten Astra G Coupe #17670808

    Die lexmauls ben ik al naar opzoek sinds voordat ik de Coupe had haha.

    Had bijna een set voor €150,- maar die gozer kapte het op het laatste moment af.

    Die set van die ebay link ging voor €190,- das nog best aardig maar blijkbaar weet die verkoper inmiddels ook wat ze waard zijn want die staan nu voor €349,-

    Er staat wel bij dat het imitatie is, dus dan is de prijs weer aan de hoge kant.

    Er is een belgisch tuningbedrijf dat inmiddels iets van 50 orders voor die lexmaul imi’s heeft staan maar de fabrikant wil de productie niet opstarten ofzo, heb een keer een hele mailconversatie daarover gehad.

    In reactie op: Turbo overleden??? #17669149

    Witte rook met water bij koude start is gewoon condens, dat heeft elke auto als het wat kouder weer is.

    In reactie op: achterlichten Astra G Coupe #17670803

    origineel gepost door X.otic
    Kijk eens bij originalcarparts. Daar staan ze voor de coupe voor € 149.

    Dat zijn gewoon de origele Turbo achterlichten.

    1. Mark16v
    2.
    3.
    4.

    Voor die 15 wil ik er wel 1 hebben, kan altijd nog besluiten om hem te monteren of niet. Doe je er ook de koperen ringetjes bij?

    In reactie op: contactslot #17665133

    ik heb er WD40 ingespoten, dat helpt even maar uiteindelijk wordt hij toch weer zwaar…

    In reactie op: dealerprijs 1.9CDTi luchtfilterkast #17664463

    ok thanks

    Opel liefhebber of niet, je mag toch wel zeggen dat je vind dat de turbo’s kwetsbaar zijn? Ik rijd pas 4 maanden Opel en dit is ook mijn eerste Turbo auto maar als je al de verhalen leest op de diverse forums in NL, DE en UK dan kom je toch wel tot de conclusie dat er een hele hoop turbo’s in puin worden gedraaid. Je maakt mij niet wijs dat dat allemaal door het rijgedrag van de bestuurders komt.

    Daarnaast was volgens mij de reply van Ron helemaal niet agressief of negatief, hij maakt alleen maar duidelijk dat hij denkt dat ze steeds meer vermogen uit steeds kleinere motoren proberen te halen (hetgeen ook zo is, VAG doet het ook met 1.2/1.4 TSi motoren en zo nog meer fabrikanten) en dat dat ten koste van de betrouwbaarheid gaat.

    Ten derde, als we hier alleen maar mogen zeggen hoe geweldig Opel is, wat is dan het nut van een forum? Als iedereen alleen maar positief mag zijn over de auto die hij rijd of de onderdelen die hij erop heeft gezet dan reed iedereen in dezelfde auto met dezelfde dumpvalve en dezelfde uitlaat.

    In reactie op: breatherbox from x20xev #17662972

    origineel gepost door tijgetje57

    origineel gepost door Mark16v
    Percy is gestopt met alle Opel/Vauxhall werkzaamheden vanwege persoonlijke problemen.

    Euh, waar heb jij die info vandaan??

    Erg leuk, dus ik moet het nu bij Regal gaan bestellen…. En ervoor zorgen dat ik mijn geld terug ga krijgen…. Gloeiende:cry

    Gelezen :P

    http://www.vxronline.co.uk/forum/showthread.php?t=85548

    Mensen die nog een bestelling open hebben staan krijgen hun spullen nog hoor…

    origineel gepost door zetos
    Binnen kort komt de coupe te koop te staan xD

    En dan een VAG ervoor terug? ;)

    In reactie op: breatherbox from x20xev #17662968

    Percy is gestopt met alle Opel/Vauxhall werkzaamheden vanwege persoonlijke problemen.

    In reactie op: Astra g 2 DIN(update new pics) #17662826

    Je kunt ook de ventilatieroosters laten zitten en de ventilatie/airco knoppen naar beneden verplaatsen. Het onderste DIN vak (waar nu je opbergvak of cd-houder zit) verplaats je dan naar boven.

    Hoe dan ook moet je de middenconsole verbouwen.

    Ondanks dat ik het probleem begrijp en de oplossing ook ben ik toch een beetje huiverig hiervoor. Ik ben een noob wat turbo’s betreft maar heb toch de volgende vraag:

    Is het mogelijk dat door het plaatsen van een dergelijke bout de turbo te weinig oliedruk krijgt waardoor de smering van de lagers niet voldoende meer is en je de turbo daarmee dus op een andere manier om zeep helpt (te weinig i.p.v. te veel oliedruk)?

    ben lid :D

    Pff veel te algemeen die opels haha. 4 in 1 straat :o

    Coupe Club Spijkenisse is wel leuk ja, bestel maar vast stickers :D

    hah nog meer spijkenisse coupe eigenaren. :cool:

    leuke wagen, die lexmauls ben ik ook al naar opzoek maar tot nu toe geen succes.:swear

    In reactie op: Rezz zijn coupe .Velgen eronder foto’s laatste pagina #17610518

    Hah dacht parkeerplaats Akkerhof al te herkennen. Ik kom ook uit Spijk. ;)

    Leuke Coupe, had ook bijna een donkerblauwe 2.2 gekocht, uiteindelijk toch een Europa Blue Turbo geworden. :D

17 berichten aan het bekijken - 101 tot 117 (van in totaal 117)