Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ja ik schuur die primer droog idd ja, doen de meeste, je kan het ook slijpen met water hoor. Nat in nat kan je het ook doen , maar dan moet je er wel voor zorgen dat je het te spuiten voorwerp perfect is afgewerkt , dus geen geen gaatjes en schuurkrassen erin. Je kan nat in nat vanaf p320 spuiten, het ligt eraan welke soort primer je pakt maar nat in nat is na 10 tot 20 min over te spuiten zonder tussen te schuren, dus eerst primer/surfacer dan 0 tot 20 min wachten afhankelijke welk merk, temp moet wel rond de 21 graden zijn, en daarna kleur erover en blanke lak.
Je moet voor een primer ook niet te fijn schuren want anders hecht de verf ook niet. Pas de schuurladder goed toe. Als ik bv plamuur schuur doe ik dat met p80 daarna p150 p240 en met p320 na dat allemaal droog. De primer zelf schuur ik met p500 en p600 na.
Beter zet je een 2k primer idd op je auto , 1 k is niet zo’n suc6 . Je basecoat van dupont is goede verf. De ondergrond moet je niet op de goedkoopste manier willen , zie het als een fundering van je huis die moet ook solide zijn.
Ziet er goed uit kerel :thumbup
Jep daar is de washprimer voor bedoeld idd om over kaal metaal te gaan.
Vind zelf een 2k washprimer van sikkens ook goed, blijft wat “flexibel” en zal dus niet gauw scheuren. Epoxy is idd ook heel goed te doen, maar je hebt zoveel veschillende epoxy’s , spuit een mooie gesloten laag, liefst in 2x dan hebbie goede besherming. Hele dikke lagen zijn niet altijd het beste zoals vele beweren, hoe meer men er op zet des te meer het kan inzakken en breken.
Die blauwe is een toffe kadett kerel :thumbup
nice :thumbup
Die barry is goed bezig! Mooi werk zo vanaf kale plaat terug beginnen. Respect :thumbup
@corsaboy ja die van jouw ziet er echt spectaculair uit man :thumbup
Ik heb er ook een van mtech op me kadett , zitten, goede bak en nieuwe koppeling erin zitten, ik vind het echt wel beter schakelen.
done, da was echt maar 1 sec van me tijd
Zier er weer top uit :thumbup
ja das een heel verschil, 300 euro is vrijgoedkoop voor beide kanten , als ik het zo zie en tis alleen de randen opnieuw strak zetten en 2 achterschermen spuiten, zal je zo rond de 400 euro bij mij zitten.Die van 1200 is echt wel heel duur dat was zeker bij een officieel bedrijf die er geen zin in had, of waar ze nieuwe randen er in zetten hebben meegerekend.
owkee , zijn zat spuiters hoor, mocht je er geen vinden kan ik het altijd doen voor je, wel gewoon tegen betaling
waar in zeeland woon je dan?
Nou dan zou ik eens een paar lessen moeten volgen bij jou in het plannen want daar ben ik niet echt een ster in hahahha.
Jezus kerel , wat gaat het allemaal snel bij jou eej en ook zoveel, heb jij dagen van 36 uur ofzo? Maar goed bezig :thumbup
Zo paardewagen eindelijk klaar van de week gelijk druk bezig met de t2 van me broer, van de week eerst maar eens een spit gemaakt en gelijk de bus erin
de bodem viel niks tegen na 42 jaar
Bodem bijna kaal gestraald
En ook van de week in de seevenax gezet
In juni heb ik weer weekenden vrij en dan ga ik flink aan de cabrio werken dus dan komen de opelfoto’s weer
Dikke let kadett :thumbup
Idd en das redelijk krap berekend , ligt eraan wat voor bumper maar 150 euro is een scherpe prijs in mijn , ogen want meestal moet er ook nog surfacer op ed , mensen verkijken zich er altijd op , hoeveel werk erin zit als je het goed wilt doen en wat voor kosten het met zich meebrengt
toffe cabrio kerel !
Hoi Tim helaas geen status update nog, f28 bak, heb ik via Botter laten reviseren, heb het bedrijf wel gebeld en volgens hun was het geen probleem, maar heb zelf voor Botter gekozen omdat die nogal wat ervaring heeft en mensen kent op dat gebied.
Heb wel een tweede let erbij gekocht een compleet gereviseerde, das me enigste update en een rolkooi voor wat stevigheid

Google, en doorzettingsvermogen :thumb
-
AuteurBerichten





