mark

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 714)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: bezig met me kadett… #18020755

    Ik ben bezig met de stickers maken voor de kadett , maar nu weet ik de afmeting niet van het 16v logo voor op de bumper. Heeft iemand voor mij toevallig die maten van dat logo?

    In reactie op: Iemand bekend met deze E kadett GSI #18082335

    Als je foto’s hebt staan op photobucket kan je gewoon de link kopiëren, staat bij links als je op het wieltje van de foto klikt en dan kan je ze gewoon hier posten.

    In reactie op: Revisiekosten? #18174970

    Owkee duidelijk , en die revisiesets netzoals bij mtech is dat niks dan?

    Goed bezig!

    In reactie op: afgekeurd op CO uitstoot, nieuwe CO vraag, 2012 apk boek #17903108

    Dank je wel voor je antwoord trpower, maar wil idd de kadett weer laten keuren en liefst heb ik hem met 20xe op kenteken. Dacht dat auto’s voor 1992 een hogere co2 waarde mochten hebben toch?

    In reactie op: bezig met me kadett… #18020754

    Zo naar een poosje niks gepost te hebben heb ik weer wat foto’s laatste 3 weken heb ik weer wat tijd gehad voor de kadett. De t2 is overgins wel mooi geworden , hier een paar foto’s

    Was echt een serieuze klus heb er dik 350 uur inzitten en dan me broer ook behoorlijk veel, en het interieur hebben we laten bekleden , en her revisren van de motor hebben we uitbesteed , de rest, las sleutel en spuitwerk zelf gedaan.

    Omdat de cabrio geen motor meer had , had ik een donor auto daarvoor nodig. En die had ik nog staan in de schuur :D . Omdat daar volgend jaar begin volgend jaar een let in komt dus eerst het blokkie eruit

    Balk gelast voor het heffen

    Heb het blok een beurt gegeven en voorzien van:
    -nieuwe bougies
    -beru bougiekabels
    -nieuwe distributie set en waterpomp
    -nieuwe koppelingsset
    -olie en filters
    -nieuwe tempratuur sensor, ook nieuwe sensor voor dashboard

    Ook heb ik nieuwe ashoezen geplaatst, nieuwe rubbers , schijven+blokken en dempers. Heb voor bilstein b4 gekozen om de auto op te zetten en 4 cm te verlagen, das niet veel, en je kan er lekker mee toeren straks zonder al te veel te vrezen voor je carter

    Ook een groep a eronder deze moest ik aanpassen zodat hij weer mooi in het midden uitkwam, op de foto’s zitten de koni’s er nog onder, deze komen straks op de laet kadett want die horen bij de kw set.

    Ondertussen wat onderdelen van het blok gespoten

    De borbet’s a vallen makkelijk nog binnen de wielrand, doe geen spacer of niks er meer tussen, vind het wel fijn zo. Heb de auto nu wat meer praktisch gemaakt ipv alleen mooi voor een meeting

    Van de week weer meer foto’s want dan ga ik de kadett spuiten.

    In reactie op: Revisiekosten? #18174966

    Iedereen heeft het altijd over die oliepompen van z20let, maar als je origineel rijd wat is er dan mis met een originele pomp? Die blokken hebben er tot nu toe ook altijd meegedraait?

    In reactie op: Iemand bekend met deze E kadett GSI #18082333

    Shit happens kerel Belangrijkste is idd dat je er zelf kleurscheuren en zonder andere te verwonden er bent vanaf gekomen. Tis jmmr van de gsi, maar niks aan te doen.

    In reactie op: afgekeurd op CO uitstoot, nieuwe CO vraag, 2012 apk boek #17903106

    Nu heb ik ook een vraag, ik heb hier een belgische e kadett cabrio uit 1990 , deze wil ik in gaan voeren. Op het kenteken staat u9:- dus betekend dat nu dat het wel u9 is of juist niet? Er zit nu een 20xe in, een vuile dus zonder kat en wil ook graag de motor om laten keuren , krijg ik nu ook problemen met me uitstoot? En bpm hoef ik niet meer te betalen omdat de auto ouder is dan 17,5 jaar heb ik dat goed?
    En wegen ze de wagen nu wel of juist niet, ik kan er allemaal niet echt goed wijs uit. De rdw snap ik wel maar de douane en belastingdienst zijn mij niet duidelijk.

    In reactie op: B&A Projecten:VW LT C30ne opbouwen. #17903275

    Zo das een toffe kooi geworden :thumbup . De kadett zal er wel lekker stug door worden, maar waarom zit die stang achter het stuur nu zo hoog , of is dat gezichtsbedrog?

    In reactie op: En wij maar denken dat alleen Andre gekke dingen doet!!?? #18173926

    Ja ziet er idd goed uit! Vind het knap hoor, hoewel ik liever een opel blok erin zie, netzoals Botter dat heeft.

    In reactie op: HET KADETT 4X4 TURBO TOPIC : #17494689

    Ben benieuwd ook hoe die straks rijd, zal wel goed van zijn plek af willen komen :thumbup

    In reactie op: GSi Racer Projecten Topic: update verkocht! #17957425

    Zo het zit je ook niet altijd mee met je wagen. Zwaar k8t als ze niet van je spullen af kunnen blijven. Strak plan dat je investeerd in een goed alarm :thumbup

    In reactie op: HET KADETT 4X4 TURBO TOPIC : #17494685

    Owkee , zou die van een calibra turbo niet groter zijn dan of past dat gewoon totaal niet? Want ga van de winter ook een let in me kadett hangen, vandaar dat ik het even vroeg.

    In reactie op: HET KADETT 4X4 TURBO TOPIC : #17494683

    Heej ik had even een vraagje heb je ook de rembekrachtiger van de calibra turbo gepakt dan?

    In reactie op: Filmpje uit de ouden doosch: racen met de Kadett #18170148

    Nou idd eej , die kerel in zijn witte rakett is echt niet helemaal wijs hoor! Mag echt van geluk spreken dat hij niemand heeft aangereden of iemand anders hem! :swear

    In reactie op: Kadett + x20xev? #18168144

    Ik zou zelf voor een c20xe gaan, ook makkelijker aan te sluiten, is al heel vaak gedaan en dus ook veel over te vinden. Maar das persoonlijk natuurlijk.

    In reactie op: sevenum 2013 16-17 en 18 augustus 20 jaar OPN [x] #18111135

    Dikke foto met de achterkant van de e kadettjes :thumbup

    In reactie op: et 30 9j?past dat… update 12-8-2013 #18128261

    Vind het wel apart, steekt goed af. Gaat dat goed die 9j et 30 velgen van voren? Loopt het niet aan tegen de binnenschermen? Heb zelf 7.5j van voren en 9j van achteren maar met de turbo ombouw wil ook 9j van voren hebben.

    In reactie op: Creatieve wielranden… #18165643

    Het is idd best lastig, maar goed te doen , heb het meerdere malen gedaan. Ik vind persoonlijk de standaard wielranden mooier als deze, of net als botter van die ‘koepel’spartborden. Die had opel er standaard op moeten zetten :wors

    Nou zeg dat ziet er zeker goed uit dat interieur :thumbup ! Ben benieuwd of die boardcomputer naar behoren werkt , dit omdat er meerdere types van zijn.

    In reactie op: welke primer kan ik het best gebruiken? auto spuiten #18160647

    Ligt eraan van welk materiaal de spoiler is gemaakt. Als de spoiler flexibel is, moet er zowiezo weekmaker in de surfacer/grondverf, zodat deze elastisch blijft. Een kunststof primer lijkt me het meest voor de hand liggend voor de hechting , maar dat hangt af van welk materiaal de spoiler bestaat. Om te beginnen moet je dat even uitzoeken staat vast wel op de spoiler zelf. Dan kan je gaan bepalen welk verfsysteem je erop gaat zetten.

    In reactie op: Kadett E meeting #18161035

    Dat interieur van die cabrio ziet er zeker mooi uit, smetteloos zo dat wit :thumbup . Volgende keer kom ik ook met de gsi langs

    In reactie op: welke primer kan ik het best gebruiken? auto spuiten #18160645

    Ik deel je mening over tussen schuren, maar een motorruimte durf ik best nat in nat te zetten zeker met een goed epoxy die blijft goed staan. De beer surfacer zijn wel ok, maar vergeleken met glasurit of dupont vind ik de beer een stuk minder. Maar ja glasurit en dupont betaal je daan ook goed voor, terwijl je met iest langer schuren ook hetzelfde resultaat kan behalen.

    L douma ik weet niet waar jij een uur droogtijd vandaan haalt ? Heb altijd met glasurit gespoten en dat was gewoon 15 min wachten en dan gaan. Misschien heb jij ervaring met andere lakken waarbij het wel moest?
    Als je nat in nat gaat doen , eerst alles mooi strak en glad, dat moet eigenlijk altijd zowiezo.Dan hecht rimer voor op de kaalmetaal plekjes , dan je surfacer erover , 15 tot 20 min wachten , je spuit dupont6000 serie, eerst dun laagje spuiten zodat je er de primer er nog doorheen ziet, aanlaten trekken tot het droog is opgetrokken, dan af spuiten met een mooie gesloten vloeiende laag en dat alles mooi gedekt is. Deze laat je ook drogen tot deze helemaal overal even mat is , duurt in de cabine zo tussen de 5 en 10 min , mocht je het in de schuur doen kan het iets langer duren. Daarna de blanke lak erover, ook eerst dun laagje moei vloeiend, ligt eraan wat voor blsanke lak ik wacht meestal tussen de 3 en 5 min met autolakken en dan tweede laag erover deze mag je wat voller zetten als de eerste omdat de tweede laag goed blijft kleven aan je eerste laag.

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 714)