Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik vind die blauwe toch wel een toffe kadett man, waarom doe je hem weg? Als hij toch nog belasting vrij is? knal er gewoon een 16v in, hebbie dik scheurijzer lijkt me :vertag
Vorige de cabrio laten keuren en daar vertelde ze mij , dat je 3cm met je velg buiten het breedtste/bolste gedeelte van je carrosserie mag uitsteken. Maar idd je zit met je spoorbreedte die niet meer klopt op met je kenteken. Maar de apk keurmeester keurde de kadett gewoon goed met de velgen eronder.
Dit is intressante materie :wors
Ik heb raggtopp gebruikt en ben er zeer tevreden over, is een cleaner en conditioner, dakkie is er mooi van opgeknapt.
Mooie limo man en die 6v is mooi netjes en clean zo, echt top :thumbup
Zo dan hij is hij flink opgeknapt zeg. Heb je hem ook over laten spuiten dan?
Heeft altijd binnen gestaan bij die man, dus de kadett is wel helemaal hard dan? En klopt de km stannd van 109.000 dan ook echt?
Keihard moest hij zijn en 4500 euro moet ie kosten, redelijk aan de prijs
Super mooi kadettje ! Ik heb destijds bij de bmw dealer rechte remleidingingen gehaald van staal voor me kadett e.
Denk het wel, hier alleen 16v in de kadett, nick-gsi heeft er zowiezo 1 en kijk anders ff in het 8v gedeelte , misschien hebbie daar meer kans
Ziet er dik uit man! Je hebt het redelijk snel voor elkaar die ombouw :thumbup. Paste die turbo radiateur nu gewoon zo met die 16v balk of had je die nu al verlaagd?
Ja was ook wel blij eigenlijk, had nu ruimschoots voldoende 3.49 :angel . Volgende week papieren binnen en dan platen halen en karre maar. Ben wel 1 klasse omhoog gegaan vergeleken met een 8v , maar das te overzien. Ben blij dat het allemaal goed op papier staat.
Binnenkort toch nog maar eens wat dingen uitproberen om c02 iets lager te krijgen.
Advies was linker koplamp te vervangen want die was wat troebel, heb nu 2 nieuwe bosch lampen gescoord die er van de week inzetten. Grote poets en polijst beurt geven en dan ben ik er weer even klaar mee.En natuurlijk even foto’s neerzetten met het eindresultaat.
Dan weer even andere projecten om de laatste onderdelen bij elkaar te sparen voor met let kadett :wubVandaag is de auto ingevoerd en goedkeurt met 110kw op kenteken :wors Nu moest de auto ook gewogen maar waarover betaal je nu wegen belasting over massa ledig voertuig of over het rijklaar gewicht?
ja idd, had er steffans 14 inch et 20 8j 185/45 ik vond het wel lekker rijden, trok er lekker mee op .Wel iets meer toeren bij de 120. En km teller klopt niet helemaal meer met platte banden erop.
Ja heb zojuist octaanboost gekocht , gaat er morgen in en de bezine is ook al minimaal 2 jaar oud die erin zit, staat op de reserve, dus morgen frisse v-power en octaan boost tis 45 km naar de rdw , dus nog ff tijd om goed warm te rijden.
@ Mrbone Hier het nummer van de slang , de slang is wel iets ingekort kan ik zien[img]

FF koele foto van de motorkap van een kennis van me, die wel lekker overweg kan met een airbrush
Vandaag ff proef gekeurd , alles goed behalve c02 ik mag 3.5 hebben en had maar liefst 4.1 .Heb wel een 20xe erin hangen , de motor heeft bijna 2 jaar stil gestaan en zo nu en dan eens warm gedraaid. Misschien wordt het een stuk minder met een flink eind rijden? Vrijdag moet ik ermee naar de rdw. Iemand suggesties. Temp en klop sensor al vervangen. Ook aan de stelschroef van de lmm gedraaid terwijl die aan de kast stond geen suc6.
Mooie kleur hoor kerel, dik zo’n limo vind ik :thumbup
Is mooi geworden zo met de wrinkle spray :thumbup .En die plaat van die duitsers is ook niet verkeerd vind ik
Botter heeft het toch ook in zijn kadett?
@ mr bone, deze zat al in de kadett waar ik de motor uit heb gehaald, ik dacht dat de slang van een 1.d kadett combo was, maar dat weet ik niet zeker, volgens mij stond er ook een gm nummer op de slang. Ik ben van het weekend weer aan de kadett bezig. Ik zal dan even voor je kijken en het nmmr hier posten.
@ de rest bedankt voor de positieve reacties :thumbup . Die t2 is idd mooi geworden krijgen er ook veel positieve reacties op, ook veel van oudere mensen die er zelf vroeger ook in hebben gereden.
Ziet er goed uit paullus :thumbup Vind dat toch het lekkerst een 16v, vooral het snerpende geluid in de hogere toeren. Hen jij toevallig een originele 16v sticker voor op je bumper, zoja weet je daar de maten van ? Want ik weet die van achteren wel maar de voorste niet en wil deze week me stickers maken.
Mooi zo dat kleppendeksel in de kleur van je auto :thumbup Wordt een dikke kadett zo te zien. Mag ik vragen waar je die buis van je inlaat naar de intercooler vandaan hebt, want heb er ook eentje maar das nog eentje met de dumpvalve aansluiting erop, en heb ook grotere tophat nu en wil ook graag zo’n buis.
Dank je wel kerel, was ook een behoorlijke klus in een veels te kort tijd bestek maar goed. Gisteren ff de kadett bij gespoten zie hier het resultaat
ik zelf in de weer spiegeling van de motorkap :thumbup
Nu is het een kwestie van opbouwen en volgende week naar de rdw, invoeren en hopelijk krijg ik de motor zonder al te veel problemen op kenteken. En flink poetsen want de kadett zit helemaal onder de stof en viezikheid het zit overal waar je maar kan bedenken, maar wat wil je na een jaar in de loods te hebben gestaan.
-
AuteurBerichten








