Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Radio die in de auto was echt ruck, installatie verder zag er goed en mooi uit , als goed werkend heb het maar meegenomen. Zal straks wel goed gaan in de kadett, nu goede speakers en compo setje erbij. Iemand met goede ideeën daarvoor?
Welke zwarte slangen zien jullie dan? Want ik zie er geen voor de calibra 16v staan daar
Owkee ja kon het nog horen zat aangesloten allemaal, lijkt me wel een mooie set al zeg ik hetzelf. Ga van het weekend maar eens kijken
Owkee want die zijn beter? zuiverder ?
30 december 2013 om 15:31 In reactie op: Kadett GSi 16v (1989) met 6356 km origineel op de teller #18203599Helemaal goud natuurlijk! Mooi ding! Zo zie je ze maar zelden vind ik
Mooi man origineel plaatwerk! Wordt vast een hele mooie coupe :thumbup
En de vraag is waarom zou je het willen? Een c20xe is makkelijker denk ik er gelijk leuk vermogen onder je hood :thumbup
of kijk voor een kas die goed hard van onderen is, kijk anders idd gelijk uit voor een gsi. Ben je meteen klaar
Ja snap ik ook niet Vinci. Maar daar doelde ik op voor 800 hebbie een pracht van een kadett kan je die beter kopen toch
Kijk alles is te repareren, maar als je geen budget hebt ed , kan je hem beter opruimen misschien er wat voor beuren of hem houden voor onderdelen en andere zoeken , want er zijn er nog wel.
Dit soort reparaties moet je goed doen. En kijk als je het laat doen , en degene die het repareerd is reëel dan moet je denk gewoon behoorlijk betalen en dan kan je je eigen afvragen of het het wel waard is en voor dat geld niet misschien beter een andere kan halen.
op de site van simons sportuitlaten kijken, hebben ze universele spullen te koop om zelf een uitlaat te bouwen.
ligt eraan welke ondergrond je moet spuiten, en als je poedecoat loslaat is het gewoon weg niet goed gedaan. Je hebt meerdere primers voor de verschillende ondergronden
Nee dat wilde ik ook niet doen wilde me armen, daarmee doelde ik op stuurarmen omhoog doen. Eerst nog ff die rubbers bestellen, en dan ook gelijk me velgen laten richten want daar zat ook wat ‘slag’in . Dan heb ik als het goed is een mooi stil stuur want nu voel ik bij de 120 toch wat onrustig ook na het uitlijnen, offtopic voor de rest.
eigenlijk nooit op gelet! Gaat ik van de week eens meten hoeveel dat schilt vergeleken met de originele veerpoot. En de pu rubbers uit de draagarmen gaan er ook weer uit , vind het geen suc6 voor een straat auto
En bij me turbo kadett wil ik niet aan de kw schroefpoten gaan lassen , misschien een camberplate erbij tegen die tijd.
Nee net zo’n simpel blok als die die engelsman heeft , simpelweg je armen verhogen.
ik ga denk ff zo’n blok laten draaien op me werk, en dan kijken of ik het ook daadwerkelijk merk en dan misschien de stuurstangen omdraaien, maar zie dat vast lassen aan de veerpoten van de stuurstangen toch niet zo zitten. Stel dat het niet werkt heb je 2 veerpoten minder.
Ff off the record, bij dat bumpsteering verteld die engelsan toch dat hij weinig tot nix merkte van zijn aanpassing om de stuurstangen te verhogen, is omdraaien dan misschien een betere opie?
Ja vinci ook het laksysteem heeft af en toe eens onderhoud nodig.En ik vind het leuk om te doen en kan hetzelf das wel gemakkelijk vind ik.Ieder zijn ding toch, ik ben nu bezig om de kadett beetje stil en strak sturend te krijgen maar dat valt niet mee met een cabrio :hmmz
@4×4 bedankt voor je reactie kerel :thumb1 november 2013 om 16:32 In reactie op: remkracht begrenzer kadett e gsi 16v verschillend? #18183730Waar staan die verhoudingen dan precies voor? Dus 3/20 en 3/40
Owkee top en is je auto ook gewogen of was dit niet nodig vanwege zijn bouwjaar?
Klaar voor gebruik
gisteren de eerste 300 km gereden met de kap open nog wel! Had me veerpootbrug erop gezet van de oranje kadett en dat schilde nogal wat dus ben ik op zoek naar nog een veerpootbrug voor de 16v kadett. Als iemand nog iets liggen heeft let me know!
Nog ff een filmpje toen ik hem net had gespoten. Let niet op het commentaar is voor een collega bedoeld

Ja vind het af en toe beetje vaag hoor , dat de regels zo verschillen
Nieuwe 0-ring steken , of misschien krukaspakeering maar dat zou minder zijn, aangezien er net alles is opgebouwd. Heb je trouwens ook een foto van hoe de auto nu is ? M et bumper erop enzo?
-
AuteurBerichten



