Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ja doel op coscast, net alles losgehad,

alle kv kanalen mooi schoon, alleen op 1 gedeelte van de koppaking zat lichte sludge.
Morgen revisie bedrijf bellen om de kop te laten testen. Ik dacht kv in de olie te zien weet het niet zeker. De kv zelf was eigenlijk gewoon schoon alleen onder in het kvtankje zat wat. De kop was bij de kleppen nog mooi schoon en de cilinderwanden zag er ook goed uit. Denk dat ik wel gelijk de klepsealtjes vervang als de kop goed is.
Net alles losgehaald, bleek geen spatplaat tussen te zitten? Is de eerste keer dat ik dat meemaak. Wel jammer toen ik me olie eruit liet lopen had ik het idee dat er wat koelvloeistof doorheen zat en keek in het kvr en daar zat ook wat lichte smurrie onderin, wel minimaal. Toch ook maar de kop loshalen, tis wel de sterkere kop, dus ben benieuwd of die gescheurd is. Al met al zit het weer eens niet mee
Die arp bouten is dat gewoon in 1 x op 45 nm vastzetten?
8 juni 2014 om 07:11 In reactie op: Brabantmeeting 2014 – a.s. zondag 22 juni 2014 in Breda! #18211088ik kom ook ff kijken met de kadett e cabrio
Ja dat past wel die pakkingen, want je kan tenslotte ook een stalen pan onder je 16v zetten. Als je een kurkenpakking hebt heb je er 2 nodig , van een rubberen heb je er eentje nodig. Beide vind ik niet je van het , je kan beter voor de spatplaat gaan met gevulkaniseerde pakking erop. Kan je bij de frsr opel webshop halen of bij de dealer, is rond de 4 tientjes.
Goed gereedschap en goede cabine is het halve werk! Voorbewerken is het aller belangrijkste. Het vergt veel oefening dus je kan je eigen afvragen wat uiteindelijk goedkoper is. Suc6
Ok ga ik van de week eventjs die o-ring bestellen. Heb de nieuwe riem al liggen. Twijfelde of ik het zou doen, maar voor die 2 tientjes wil ik geen risico nemen. Bedankt voor je antwoorden
Distributieset en pomp zijn 5.000km oud, dus vervang alleen de riem weer. Die o ringen , zijn die nog bij de opeldealer te krijgen? Heb geen oliedrukprobleem, vervang het nu preventief, omdat s’ochtends de motor wel eens wil tikken maar das niet langer dan een minuut of 2. Daarom wil ik alles vervangen. Drijfstang bouten vervangen, dan bestel ik die ook. Stalen pakking voor de pomp had ik al besteld. Bedankt
@Dietrich, jadiezouden loskunnen , maar was het mijn klus dan ging hij compleet in elkaar. Over die nevelrand, daarom zei ik dus, de randjes en kantjes die je van buitenaf kunt zien in de voorkleur meespuiten en eventueel bij de inslagen spuiten ook de buitenkant afplakken. Tis een kwestie van goed weten wat en hoe je gaat afplakken en wat je gaat spuiten. Maar als hij er al ervaring inheeft, zal hij het toch ook weten.
Persoonlijk zou ik echt de auto compleet inelkaar zetten, de kofferklep sluit toch ook een heel suk aan op de c stijl, mocht hij ui de kleur zijn zie je dat echt wel. Ik zou je spuiter vertellen het zekere voor het onzekere te nemen.Ja maar je plakt de binnenkanten af natuurlijk, weet niet of je er ervaring in hebt , maar de binnenkanten plak je met 20cm papier en stuifrand/flapje, als je dit goed doet zie je er niks. Maar het is daarom ook heel belangrijk dat je buitenkant mooi egaal is en en rond de inslagen alvast wat voor gespoten is met de voorkleur. als je nog nooit of weinig hebt gespoten zal het een lastige klus worden om het tot een mooi eindresultaat te brengen.
? Die spuit je van te voren. Daarna zet je je auto in elkaar.
1 tip zet je complete auto in elkaar! Losse delen spuiten is vragen om problemen, het kan wel maar als je de keuze hebt zet je wagen dan in elkaar. Wil je het later bij spuiten hou je laag diktes de tempratuur, luchtvochtigheid maar ook vooral je druk goed bij. Pak een spuit met een mooie en goede verneveling, tis maar wat je gewend bent maar ik zou voor de sata rp4000 gaan. Zorg er voor dat je ondergrond mooi egaal is dus geen doorgeschuurde plekken want dat wil je niet hebben , de ondergrond maakt je uiteindelijke eindresultaat. Heb je alleen de kleur van sem? Of ook de binders en blanke lakken?
Nice , ziet er goed uit , mooi dat er weer een compleet nieuw en fris verfsysteem op zit :thumbup
Hij is gespoten zag ik op totall vauxhall?
Vind het top wat je doet :thumb Maar van die stoffies doe je het dan voor je eigen of voor de meningen van anderen?
Loopt hij ook nog door naar je voorste veerpoten? wel een mooie kooi :thumb
Ok dacht al to good to be true
nu ook zo voor de originele buis?
http://www.ebay.de/itm/SET-verstarkte-Olpumpe-Opel-1-8-2-0-16V-C20LET-C20XE-C20NE-Calibra-Astra-Turbo-/271371690503?pt=DE_Autoteile&hash=item3f2f036207″ onclick=”window.open(this.href);return false;Goed en mooi werk kost nu eenmaal tijd :thumb
Ziet er goed uit die astra,mooi dat hij weer begint vanaf de kale plaat, krijg je uit eindelijk het mooiste resultaat :thumbup
Das wel een mooie, altijd mooi gevonden dat beige interieur :thumbup . Denk ook dat ze een stuk populairder worden net zoals de golf 2 enz met die nieuwe regeling.
Sja wat is duur zit ook noga verschil in kwaliteit van het coaten.
volgende keer anwb bellen zetten je deur stijl iets open en trekken het knopje omhoog. Stuk makkelijker :thumb
31 januari 2014 om 16:38 In reactie op: Project 96′ Corsa B Ibherdesign Widebody (Oranje) (Update14) #18200225Misschien een tip voor de linkerzijkant, pak vezels versterkte plamuur deze scheurt minder snel als degene die je nu hebt gebruikt. En zorg ervoor dat in je v-groef geen scherpe kanten maakt aan de bovenkant , maak deze mooi rond , want dit zakt later zeker te weten weer in. Verder keep up the good work :thumb
@silence ja daar zat ik nu ook aan te denken , want heb nog radio , compo setje en goede boxen nodig. Ga ik binnenkort dan maar eens informeren.
-
AuteurBerichten

