Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
4 september 2014 om 19:00 In reactie op: Met een schroefset onder je auto door belgie rijden #18243899
Nou ik rij ook wel eens door Antwerpen en vind het daar ook bepaald geen pretjes. Wegdek daar is idd slecht voor daar bij de waterkant en vlak bij de bios. Rij daar dan ook altijd rustig rechts op de weg want anders is het niet te doen daaro
Vandaag me power flex rubbers vervangen van me kadett gsi , voor originele nieuwe rubbers :wors . Powerflex rubbers gaan de verkoop in, dus mocht je interesse hebben let me know
nou wat een prijs zeg! Kijk eventjes via mijn auto onderdelen. Kostiets van 100 euro per kant
Mooie manta kerel! Mooi dat interieur zo :thumb
Harstikke bedankt kerel!
Ziet erg erg dik uit zeg, die parafanplaat :thumbup . Had je het nog geprobeerd met een vw 2 wisser?
Heeft iemand een linkje van zijn facebook pagina? Want ik kom van alles tegen, behalve zijn site. Alvast bedankt
Is daar ergens info over deze kadett te vinden, zoals wat voor motorsteunen hij rijdt? Ben ik wel benieuwd naar.
ik heb een beta kar en gereedschap, vrij prijzig voor wat je ervoor krijgt. Vind facom net zo goed en een stuk makkelijker te verkrijgen.
Ik vind hem wel geniaal eigenlijk :thumbup
@Renej wat jij zegt klopt wel over motornummers. Het ligt er ook echt aan welke keurmeester je hebt. Ik heb ook een 16v in me cabrio hangen en daarna de kadett pas ingevoerd. Bij mij vroegen ze gewoon of die motor erin hoorde, ik zei ja , ze vroegen welke motorcode en hoeveel kw en daarmee was het gedaan :shock: . Ze wogen de wagen en idd de papieren van de belgische eigennaar heb je zeker nodig en alles moet kloppen op de paieren van belg stond alleen 2.0 voor de rest geen code, dus heb ik daar maar wijzelijk gebruik van gemaakt. Niet dat het anders niet in orde was, had alles aangepast.
Zou er wel voor zorgen dat je auto zo licht mogelijk is , dus reservewiel eruit, maar kwart tank isolatie matten eruit geen audio apparatuur in de wagen, kan je misschien een klasse schelen.
Het is niet verplicht om je auto bij de rdw te laten keuren.Ik had hem voor laten keuren bij me eigen garage. Toen met 1 dagskenteken naar Roosendaal. Toen ik me platen had gewoon af laten melden bij me eigen garage. Nogmaals er zit echt heel veel verschil in de keurmeester die je hebt, kan meevallen zoals bij mij, maar je hebt er ook echt draken tussen zitten.Ik heb met duitse geen ervaring, maar wel met belgische, weet niet of daar verschil inzit. Koste mij 118 euro om hem in te laten voeren en 45 euro om hem te laten keuren en dan nog 28 euro voor de kentekenplaten(wel de luxe)
Ik denk dat het lastig wordt een champion 6v te vinden. Kijk ook eens in de UK. Daar rijd nog best veel rond. Suc6 in ieder geval met je speurtocht :thumbup
Ja die engelse lui die kunnen er wat van :thumbup . Vind hun ‘style’ tegenwoordig mooier als de duitse ‘style’. Ga volgend jaar zeker met me turborakett die kanten op. Die zijn niet te somber met verbouwen en investeren idd :thumbup
Ligt er een beetje aan welke kleur je neemt hoor! Sommige kleuren dekken voor geen meter. En je hebt verschillende merken nu die plasticdip leveren. Als je het goed doet ziet het er best peppi uit.
@vinci , ik beschik wel over de mogelijkheden om zo’n buis te maken. Misschien dat ik het de volgende x eens probeer. Voor nu heb ik er inmiddels alweer 480 km mee gereden, en het rijd heerlijk. Nu nog wat sparen en dan verder met me turbo kadett :thumb
@ vinci , idd sbd , heb ik dat upgrade setje vandaan,
@ Mr.bone ,de tandwielen had ik nog liggen , en deze kwamen van mTech af, koste me alles compleet iets van 140 a 150 euro. Voor dat geld kan je ook een immi lobbenpomp kopen en aanzuigbuis. Tis welke keuze je maakt. Ik ben gewoon voor standaard spul gegaan. Het blokt loopt immidels weer, en alles naar behoren en klinkt als een naaimachine :thumb dus ik ben zelf dik tevreden.
Ik heb de originele 16v pomp van gm weer gemonteerd. Heb deze voorzien van nieuwe tandwielen en drukveer +nylon busje. Weet het iedereen gaat voor de lobbenpomp. Maar vond een originele te duur, en ik dacht bijmezelf, het blok draait nu zo’n 25 jaar met die pomp en nu die opgefrist is denk ikzelf dat het weer tig jaar meekan.
Ja advies op maat hier :thumb Altijd goed!
Bedankt voor de tips :thumbup Dat van die sealtjes te ver slaan wil ik voorkomen om van te voren even te meten hoe ver ze zitten.
Ja op de achtergrond is me oude gsi idd. Daar ga ik over paar maanden mee verder.Ok vanmiddag c20let pakking besteld bij de opeldealer, maandag heb ik hem binnen, evenals de kop mits hij goed is. Volgende week weer in elkaar sleutelen als het meezit.
Welke koppakking kan ik het beste terug plaatsen? z20let?
-
AuteurBerichten




