Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ja ok , baal wel een beetje want alles is splintertje nieuw, word weer uit elkaar halen dan, is er niet de mogelijkheid dat het blok ook moet inlopen en daardoor dan ook gebruikt, of is dit een fabeltje?
ja denk ook eerder zoiets ja modfreak, is dit eigenlijk goed zelf te doen? Heb zoiets nog nooit eerder gedaan
ow moet ik die ff nachecken, je veel slijpsel , wat is veel , die magneet dop zat wel vol, weet niet of dat veel is
niemand enig idee?
ricardo vette kadett man, mooi ding echt waar
13 oktober 2009 om 17:55 In reactie op: Kadett ongelukken (niet voor mensen met een zwak hart) #17534282@ glenngsi ja klopt idd was in een s bocht , was beetje dom boodschappen mand of kistje schoof van de bijrijder af en blokkeerde het stuur , en zo in volle vaart op een paal af, en de rode kadett was mijn eerste rit op snelheid met stuurbekrachtiging , waarom die boodschappen op de bijrijder zaten weet ik ook niet meer, maar niks aan overgehouden gelukkig
10 oktober 2009 om 18:43 In reactie op: Kadett ongelukken (niet voor mensen met een zwak hart) #17534264@ glenn gsi die kadett is van mij geweest, die corsa van me maatje, was allebei een flinke klapper geweest
zekers mooi gsi’tje maar idd aan de hoge kant . Krijgt hij er nooit voor denk ik
ligt eraan welke lip je wilt
bekijk het topic niels eens(rally astra) daar word het blok van die c opnieuw opgebouwd, motor was blijkbaar inelkaar geflanst, hoewel het op de foto niet zo lijkt
nou et waarde is vrij laag , denk wel dat ze iets buiten de auto komen, ze zullen er wel goed onder staan
he berry dat zou ik echt top vinden , want dat heb jij bie die zwarte kadett van jou ook gedaan toch?
zijn er zeker biesheuvel autosport heeft ze, heb ik ze ook gehaald
ja zoals trabi heb ik het idd ook al eens gedaan, maar zat toen beetje te kloten met binnenscherm, hmm eens kijken wat ik ga doen want heb net complete nieuwe binnen en buiten schermen gezet,misschien met bumpstops gaan werken
nou kan zelf ook wel redelijk overweg met lassen ed, spuiten doe ik zelf al 6jaar in de autoschade,maar snap niet goed hoe ze dat zo bol krijgen met alleen kloppen , wist niet dat je plaatwerk zoveel kan rekken,weet zelf niet beter dan openhalen naar buiten halen en weer terug lassen,
ok haal je dan binnenscherm los van het buitenscherm? en gewoon hamer met bolle kant of platte plaatwerkershamer
hoe maken ze die bolle achterschermen nu precies, snijden/zagen ze die in en dan naar buiten tikken of lassen ze hier een stuk tussen
nou vind het een vet kadettje , weet zeker dat het merendeels van de kadettjes hier in nederland er niet zo mooi uitziet
wow :o mooi laswerk man ziet erg goed uit, zekers lekkere stijve d hier:thumbup
haha nou ik kijk wel ff , eerst me huis verbouwen en dan volgend jaar weer verder , misschiens verkoop ik dan de 16v dan wel voor overstap turbo, of kan er nog wat euri’s tegenaan voor zuigers en of throttle bodies
ja met fohn komt dat ze gaan blinken van het vet wat dan week word, je kan ze er na ook bewerken met structuur verf , krijg je ook structuur, ben wel eens dat je ze niet 100% hetzelfde krijgt , maar toch wel heel eind in de goede richting
loopt lekker , lekker vel geluid, is er ook iets aan de motor gedaan
je hebt daar speciale kunstof primer voor, heb je dit niet kan je je voorzichtig warm stoken, zodat de vetten die erin zitten ,voor het loskomen van de mal, eruit gaan , lijst gaat dan blinken , deze gelijk schoonmaken met ontvetter en scotchbrite(rode) dan goede primer erop klien laagje grondverf om de haartjes eraf te krijgen en spuiten maar, zo deed ik het altijd en nog steeds :thumbup
dus zou er andere nokken in moeten doen das op zich ook geen probleem als ik dan in combi met zuigers meer nwm win en wat extra pk’s
ja sporing denk ik, bij hoge snelheden moet ik het stuur goed vasthouden, hij gaat zeg maar beetje van links naar rechts, denk zelf dat het door het sper komt en die gaat er ook als eerste uit
-
AuteurBerichten