Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
9 april 2011 om 16:52 In reactie op: Slecht Nieuws Gsi turbo in de brand gestoken Nu met FOTO #17852677
ja dit slaat echt alles , was vette kadett. welke mongool doet nu zoiets, ben benieuwd of de politie hier iets aan gaat doen:thumbdown:thumbdown
he kerel ziet er goed uit allemaal, had ff een vraag werkt zo’n roller nou goed om uit te rollen? Want kost best wat eigenlijk en je kan niet meer uitrollen dan een paar mm toch want houd een keer op met plaatwerk.
lijmen is naar mijn mening sterker omdat je nu meer opvlakte hebt om te verbinden. Audi tt mercedes bmw hebben dit ook maar dan ook met ponsnagels erin hybride verbinding heet dit. Maar goed werk weer :thumbup
idd , mooi vooral die wielkasten zien er goed uit man , word weer dikke kadett:thumbup
20 maart 2011 om 11:29 In reactie op: voor het eerst een auto gespoten! klaar met nieuwe pics #17836810ik sluit me ff helemaal bij grey aan! Maar idd respect en is dikke cross kadett in mijn ogen
idd zeg, mooie kadett, wel peppi dat interieur zo. Veel veilige km’s toegewenst
misschien domme opmerking hier, maar heb ook wel eens frituurvet gebruikt, droogt niet uit en lekker vet, werkte goed en lekker goedkoop.
sja beetje strak zetten valt niet mee , als je het niet vaak hebt gedaan, mooie kleur dat rood, als ik de mijne gaat spuiten , dan word hij ook rood, vind ik toch dikke opel kleur
mercedes heeft dat ook met de e klasse (taxi model)
is idd ook best gaaf, heb de t5 van me broer ook opel rally matt zart gespoten is vet hoor, met hoogglans zwarte wielen eronder. Maar cabrio schiet lekker op, neem aan dat het zwarte grondverf is.
ziet er goed uit kerel, mooi zo’n rode champion helemaal origineel:thumbup
vroeger toen er nog 7 blikjes bier in een sixpak zaten……
idd , als je in vochtige en koude ruimte spuit slaat de blanke lak mat, hij kan ook mat slaan omdat er nog stuctuur in de kunstofdelen zit en gelijk kleur op de kunstofdelen is ook niet goed, je kan er beter primertje tussen zetten.
Ik doe het altijd zo
eerst ‘flamberen’ dan goed scotchen met ontvetter en rode scotch, dan 2k gronderverf met weekmaker er over.Als deze is uitgehard mooi glad schuren , droog met.p4 a p500 excentrisch roterend of nat met p1000, daarna onvetten en kleur erover en de blanke lak, hoop dat je er wat aan hebt.25 februari 2011 om 22:47 In reactie op: Mijn eerste ombouw naar 2 liter, project schutbord! #17507221is originale kerel, ook gm sticker ernog op
23 februari 2011 om 16:56 In reactie op: Mijn eerste ombouw naar 2 liter, project schutbord! #17507219ik had er 48 euro voor betaald inclusief verzenden
21 februari 2011 om 17:04 In reactie op: Mijn eerste ombouw naar 2 liter, project schutbord! #17507216ja ik heb naar mijn weten gewoon niueuwe 16v balk via ebay gekocht, en er waren er nog meer
he kerel,ja denk ik ook , bennu druk bezig plaatwerk te verzamelen, kan ik straks in 1 stuk doorwerken, maar eerst na de zomer ff mechanisch helemaal veranderen en in orde maken
hier mijn nieuwe ride, ga er eerst meerijden vvan de zomer , daarna als het goed bevalt, komen de nodige aanpassingen eraan


velgen staan idd goed op de kadett:thumbup
ik werk bij de luchtmacht, repareer daar de kunstoffen van de heli’s en schilder en spuit ze. Daarvoor 6,5 autoschade spuiter/voorbewerker
@vinci
als je het voorzichtig doet niet hoor, is ook meer als steuntje, heb het ook wel eens gezien, dat ze aan de assen trokken en de homokineet kapot trokken, ik doe het altijd zo, maar er zijn meerdere manieren , ik vond dit de veiligstejha ligt eraan wat voor blok?
ik zou beginnen met
-accu los halen en verwijderen
-koelwater eruit laten lopen
-radiateur demonteren
-koelslangen loskoppelen van reservoir en kachel
-gas, koppelingkabel los
-schakelstang los
-massa kabel los
-stekker van auto naar blok los
-bobine loshalen en verwijderen
-computer loskopelen
-achteruit, olieniveau , warmte sensor en lamda sensor los.
-luchtbak demonteren(indien aanwezig)
– onder de auto uitlaat los van het spruitstuk
-stabi stangetjes demonteren(alleen bij gsi)
-fuseekogels los van fusestuk
-assen los(eventueel kun je zo ook uit je bak halen, zorg ervoor dat dan eerst de olie eruit is, lichtjes trekken en soortje van lepel koevoet er tussen
-oliekoeler slangen los(alleen bij gsi, krijg je ze niet los, draai dande adapter los zodat de slangen kunnen blijven zitten
– blok aan kraan monteren
-motorsteunen los
en zakken maar , correct me if iám wrongok dacht ook voor 160 euro, maar zullen dan wel imitatie zijn
in duitsland zijn ze toch nog te krijgen , opel classic parts heeft er nog :thumbup
idd echt vet wat hij maakt eej
-
AuteurBerichten