Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@ smekke2 dik ding man, daar ligt toch een turbo in?
is mooi geworden , ziet er iid goed uit :thumbup
Ziet er idd goed uit, luchtinlaat is wel dik eej! :thumbup
ok bedankt daarvoor is wel makkelijk voor kadett gsi let
Ziet er goed uit man, had ff vraagje die steuntjes voor de radiateur zijn die zelfbouw of van een bestaande opel?
das minder eej, schiet niet op!
of je vind iemand die in het vak zit en het in zijn vrije tijd wil doen voor je
ok ja tot vrijdag neem de laptop mee en dvd schijf ken je ff kijkn welke je gebrand wil hebben :thumbup
Had ff een vraag , met welke radiateur rijden jullie? In de kadett zit een 2.0 8v radiateur, denk dat het voor de koeling geen probleem geeft maar zit er wel dicht op vind ik , hebben jullie die onder het voorfront gezet
? En hoe zit die dan vast?7 februari 2012 om 18:42 In reactie op: Mijn eerste ombouw naar 2 liter, project schutbord! #17507294Hee kerel heb je die klauwen nu ook nieuw gekocht? Of van calibra turbo?
is altijd weer spannend als die van de spuiter afkomt , ziet er weer als nieuw uit dan als het goed is. Mooi werk al zeg ik het zelf
ik vind die bumpers wel wijs die er nu op zitten
nee zat een chip in van eds, kon je manueel aan en af zetten, dat vond ik wel apart , maar voor de rest zag het er allemaal ok uit
@4×4 klopt ja maar van die prijs is niks meer over gebleven hoor, airride en velgen zitten er ook niet bij, maar dat komt wel, voor het geld wat ik voor de cas ed moest bijleggen kon ik er zelf geen voor bouwen, heb ik voorlopig weer wat te doen.
dacht ik ook man ! Ik denk hebben die kip
Hierbij een foto, blok liep goed geen gekke dingen en of tikken of rokende turbo, meters ook goed, dus leek mij goede deal die ik heb gemaakt, heb blok +casco gekocht


nu nog even kijken wanneer die naar huis toe kan
Ben sinds gisteren voorzien van een turbo, zal vanavond ff foto’s posten, en voor alle calibra liefhebbers, ik sloop geen originele turbo king: dus sla je slag zou ik zeggen
Hell yeah dikke foto’s Frank ! Staat em goed eej die side skirts en die bumper zo. Die slangen ook en blok helemaal toppie !
ik zou er eerder 15w40 in doen , stond vroeger volgens mij ook voor geschreven ….
He kerel ik zeg goed bezig! Ja heb me 16v spul weggedaan en ga de stap toch maar wagen. Post wat foto’s man als je er klaar mee bent, keep up the good work
Ja denk ook wel dat dat gaat gebeuren, maar dan is het wel fijn om een motor te hebben die nog in goede conditie is, want je betaald er wel voor natuurlijk.
Ok ga volgende week kijken , dus wie weet ben ik zaterdag een turbo rijker voor me kadett
@hans misschien dat je tips hebt voor mij want bij mij werkt tie niet, tis een 16v motor in 8v gsi , enig idee waar ik moet gaan zoeken? Sorry voor deze offtopic vraag -offtopic
eventueel krauwen maken in de lak zodat de afbeit er onder kan komen
ok zal het in de gaten , roken is niet goed dan, probeer ook ff langs een garage bedrijf te gaan voor compressie test, moet rond de 12 of hoger zijn toch? Kun je aan de turbo ook iets meten kwa druk ?
-
AuteurBerichten