Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
he man ziet er goed allemaal , vroeg me af waarom je de dorpels nu al met tectyl in spuit en niet gewoon met overspuitbare steenslagcoating in spuit? Want op die textiel hecht straks de verf niet goed.
nee ga de auto niet slopen, wel wat aan sleutelen om hem door de keuring te krijgen , motorblok gaat eruit want die is voor me andere kadett en er komt een 16v voor terug, dashboard eruit en origineel kadett dashboard terug en zelfde klink rechts maken als links want nu kan de deur vanaf buiten niet open, en andere kofferklep erop omdat deze niet open kan vanaf buiten en er een kleine uitsparing inzit voor klein kenteken , tankdop verplaatsen , auto is voor de rest goed maar ik wil een wat prakitsche auto ipv alles voor de show en moet allemaal keuring waardig zijn.
ik had nog een vraag , het turbo blok komt nu uit een kadett met onderwaartse schakelstang(1.8) en gaat naar een kadett met bovenwaartse schakelstang maar nu mis ik het schakelmechanisme van de f28bak, heb wel een compleet schakelmechanisme van f20 liggen, past deze ook op de f28 of moet het echt een schakelmechanimse van f28 zijn?
owkee ja hoorde zoiets , dus dacht ff checken hier, bedankt voor de info kan ik weer verder. Heb namelijk nog nooit een auto ingevoerd , of motoromgekeurd dus ook niet echt thuis in die regels allemaal, dus wil zo goed mogelijk voor de dag komen met de kadett
Nu had ik nog een vraagje over een kat, moet deze er nu onder zitten ? Of is het zo als hij aan z’n waardes komt het goed is? De auto is van 90 en is belgisch , hoorde ook dat er op een 2.0 verplicht abs moet zitten op een cabrio?????
idd bult op de kap , bult kan je afzonderlijk lassen , en dan met carrosseriekit erop lijmen als je niet wilt lassen.
dacht dat hij ook op het opel-forum zat heb zijn kadett wel eens voorbij zien komen in een topic weet alleen ff niet zo gauw welke het is..
nou mooi zag dit toch wel als opstakel straks bij rdw maar dan kan ik hem straks mooi gaan invoeren
ok bedankt kerel daar kan ik wat mee , want zag het niet zo zitten om hem op de originele plaats terug te zetten . :thumbup
26 maart 2012 om 07:25 In reactie op: Mijn Kadett Cabrio topic: Geschiedenisles op Autoweek #17870822mooie cabrio kerel! Bij mij kriebelde het ook me kadettje van stal te halen was idd heerlijk weer.
ja fohn werkt goed op zich want dan komen de vetten vrij door de hitte waardoor deze gaan blinken. Zitten vetten/olie aan om heel uit de mallen te laten komen.
@rvdheuvel, strakke kadett man ziet er top uit !
ligt eraan met hoeveel vermogen je denk ik gaat rijden, de ene rijd gewoon met de 8v radiateur en de andere weer met calibra radiateur, ik zelf rij met 8v radiateur en deze ga ik verlagen zodat hij onder de slolplaat valt en gebruik de steuntjes van een corsa b met airco om hem van boven vast te houden.
ja idd eeuwig zonde , maar dik project kerel respect
ziet er idd allemaal goed uit eej :thumbup En die motortakel is dat wat ? zijn niet zo heel duur toch?
Ok dank je wel kerel :thumbup , bedoelde idd die dikke van de 2 , wilde hem eigenlijk gewoon aansluiten , dacht ben ik er ook vanaf maar zo kan het ook.
Goed man , altijd mooi gevonden bordeaux rode kadett , heb er zelf ook gehad maar dat waren beide champions.
ok , tis de slang bij de thermostaat en de slang boven de v van vauxhall, de verkoper zei ook al zoiets maar had meerdere motoren bekeken en daar waren ze allemaal aangesloten

had ff vraagje over de olie er zit nu 5w40 in , het blok heeft een fase 1 eds chip, en nu wat gelezen te hebben lijkt 10w60 beter te zijn, maar kan ik dat er gewoon in doen nu er 5w40 in heeft gezeten of gewoon deze olie erin laten? Rij niet vaak met de chip maar toch…
En zoals op de foto hierboven te zien van het motorblok is een vacüum slang die naar de turbo gaat niet aangesloten en afgedopt en de slang die dan op het blok moet zitten zit gewoon loos. Iemand enig idee waarom dit gedaan is wat denk dat ik hem wel gewoon aansluit.@wingersv leuke kadett man , stond die ook niet op marktplaats?
ziet er puik uit kerel :thumbup
owja idd my bad, had nog een vraag zit jouw radiateur ook dicht op de turbo of heb je hier enige centimeters speling tussen?
Ja ziet er idd goed uit man , dikke astra zo, zit jou fan nu aan de andere kant van de radiateur?
27 februari 2012 om 09:17 In reactie op: 0,0 roest, helaas wel stuur aan de verkeerde kant :-( #17998841zo die ziet er nog als nieuw uit eej
ow dan verwar ik hem misschien met een andere , des al niet te plus , dik ding :thumbup
-
AuteurBerichten