Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@kiyamizio wrote:
koop een t28 van een nissan en koop een rvs spruitstuk voor een sr20det slijp de flens eraf en bak er een flens aan van een xev.
hoppa heb jij je rvs spruitstukkiedus zo 1 ??
http://www.ebay.co.uk/itm/T25-T28-TURBOCHARGER-NISSAN-200SX-S13-S14-TURBO-/400241312014″ onclick=”window.open(this.href);return false;
met zo spruitstuk ??
http://www.dutchracingcompany.nl/nissan-sunny-pulsar-gti-r-2-0-turbo-sr20det-t25-rvs-spruitstuk” onclick=”window.open(this.href);return false;
Haasje leg uit :)
Want ik kom er niet uit op Google..
Bijvoorbeeld welke verbinding hij heeft..Misschien voorbeelden Hoe en wat ??
Vind de spruitstukken gewoon lelijk vandaar dat ik een eigenbouw wil makenDat is dus wat ik niet wil…
Spruitstuk is niet bepaald een plaatje..
En het is leuker als je iets zelf bouwt en voor elkaar krijgt
Banjobout van een z20leh ( retour)
oliepomp van een z20let is al binnen
Oliepomp adapter voor toevoer van de olie nog bestellen.
Flens is in ontwerp ( word gesneden)
Intercooler word een universele ( welke nog niet bekend )
Injectoren van een z20leh/z20let ( welke is nog niet duidelijk )Ecu word opnieuw geprogrammeerd
Hier ken ik Gelukkig iemand voor dus scheelt me kosten.Uitlaat word opmaat gemaakt..met een diameter van 63
Klopt alleen met de info ben ik er nog lang niet
Papier werk moet ook praktijk worden ;)Maar van dbilas gaat mij echt te ver je betaald 5000 euro voor een turbo kit en naar mijn weten kan dit een stuk goedkoper
Vandaar dat ik ook mijn eigen pakket wil gaan maken en simpel wil houden..Maar dan moet ik wel weten welke turbo ik kan gaan gebruiken
Garrett t3/t4
Garret t2
Garret gt 25Ga zo maar Door natuurlijk is er een budget maar heb er ook geen haast bij
Wil hem namelijk op 200 pk krijgen maar turbo mag best zijn werk verrichten liefst heb ik wel alleen olie koeling dit scheelt namelijk extra werk..
Zuigers zullen blijven zoals wat ze zijn
Alleen worden de wanden gehoond en komen er nieuwe veren opZuigers moeten dit makkelijk aan kunnen namelijk
Maar ik vind een z20let/z20leh niet bepaald mooi
Spruitstuk is lelijk naar mijn mening vandaar dat ik een eigen wil makenVandaar mijn vraag ook welke turbo zou geschikt zijn ?
Upgrade gaat hem ook niet worden…
Ik heb besloten om hem safe te houden en voor mij is 200 pk echt voldoende ik hoef niet het max eruit te persen en 200 pk plus minus moet hij straks makkelijk aan kunnen…
Budget heeft iedereen tegenwoordig ;)
Zoals veel zeggen liefst goedkoop mogelijk maar wel zo goed mogelijk nu weet ik dat dit niet samen gaatMaar wat voor mij de doel is en wat ik graag wil
betrouwbaar staat op 1
Auto zou een garage auto worden ( dus winter in de schuur )
Hij zou nooit de racebaan gaan zien of voelen…Hij moet wel compact blijven makkelijk aan te sluiten zijn maar hij mag wel werken voor zijn geld
Spiegel van adapter wel..
Ik zou het niet proberen om het glas eruit te krijgen
Want als glas knapt ben je om grof te zeggen de lul-offtopic
-offtopic
-offtopic
1ste foto ( erg slecht gedaan )
2e foto (ook erg slecht gedaan )
3e foto ( goed gedaan )hoop dat je met de onderste foto rond rijdt ???
Maar je insteek klopt wel en geef ik je een 10voor :jerry
als je iets doet doe het dan goed of blijf er vanaf
hoe bevalt de lichtere vliegwiel ??
-offtopic
-offtopic
c20let ???
ja dan zou ik een z20let oliepomp pakken want deze zijn een stuk sterker en hebben meer vermogen opbrengst
maar bij de dealer kosten de pompen 290 euro incl
ik zou mij afvragen of de pomp van vauxhall car parts die maar 30 euro kost wel in de buurt komt kwa kwaliteit
ik kan er maar weinig in geloven namelijk-offtopic
-offtopic
-offtopic
de olie aanzuigbuizen
bovenste is van de z20let/z20leh/nieuwere x20xev
onderste is van de oudere x20xev/c20let/c20xe

ging inderdaad wat fout ;)
sorry hor :jerry :jerry :jerry
de oude pomp
deze heeft zoals je ziet veel verstanding ( waardoor het nog wel een gebeurd dat er een tandwiel afknapt )
oude x20xev/c20xe/c20let
dit is een nieuwere pomp
deze is een stuk sterker ( dat kun je vast wel zien ;) )
z20let/x20xev/z20leh/x20xer
verschil tussen de oliepompen
aanzuigbuis van de oudere x20xev/c20let/c20xe
deze hebben meer vertanding in de pomp waardoor hij ook slechter is
aansluiting van de aanzuigbuis is ook anders deze is rond
en 2 gaten zijn m6 en die van de betere oliepompen zijn m8als ik jou was zou ik een z20let/x20xev/x20xer pomp pakken
je hoeft niet veel aan te passen maar deze zijn wel een stuk sterker
je hoeft alleen de aanzuigbuis( aan te passen ) of een nieuwe kopen en ligt aan je carterpan of je de 2 gaten moet opboren naar m8verschil met de goedkopere pompen is gewoon de afwerking ( minder glad binnen in ) waardoor hij naar mijn weten minder zou presteren en eerder kapot zou kunnen gaan
-offtopic
-
AuteurBerichten