marijnl1988

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 1,255)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: welke turbo nemen ?? #18262190

    @kiyamizio wrote:

    koop een t28 van een nissan en koop een rvs spruitstuk voor een sr20det slijp de flens eraf en bak er een flens aan van een xev.
    hoppa heb jij je rvs spruitstukkie

    dus zo 1 ??

    http://www.ebay.co.uk/itm/T25-T28-TURBOCHARGER-NISSAN-200SX-S13-S14-TURBO-/400241312014″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    met zo spruitstuk ??

    http://www.dutchracingcompany.nl/nissan-sunny-pulsar-gti-r-2-0-turbo-sr20det-t25-rvs-spruitstuk” onclick=”window.open(this.href);return false;

    In reactie op: welke turbo nemen ?? #18262187

    Haasje leg uit :)
    Want ik kom er niet uit op Google..
    Bijvoorbeeld welke verbinding hij heeft..

    Misschien voorbeelden Hoe en wat ??
    Vind de spruitstukken gewoon lelijk vandaar dat ik een eigenbouw wil maken

    In reactie op: welke turbo nemen ?? #18262185

    Dat is dus wat ik niet wil…

    Spruitstuk is niet bepaald een plaatje..

    En het is leuker als je iets zelf bouwt en voor elkaar krijgt

    In reactie op: welke turbo nemen ?? #18262183

    Banjobout van een z20leh ( retour)
    oliepomp van een z20let is al binnen
    Oliepomp adapter voor toevoer van de olie nog bestellen.
    Flens is in ontwerp ( word gesneden)
    Intercooler word een universele ( welke nog niet bekend )
    Injectoren van een z20leh/z20let ( welke is nog niet duidelijk )

    Ecu word opnieuw geprogrammeerd
    Hier ken ik Gelukkig iemand voor dus scheelt me kosten.

    Uitlaat word opmaat gemaakt..met een diameter van 63

    In reactie op: welke turbo nemen ?? #18262181

    Klopt alleen met de info ben ik er nog lang niet
    Papier werk moet ook praktijk worden ;)

    Maar van dbilas gaat mij echt te ver je betaald 5000 euro voor een turbo kit en naar mijn weten kan dit een stuk goedkoper
    Vandaar dat ik ook mijn eigen pakket wil gaan maken en simpel wil houden..

    Maar dan moet ik wel weten welke turbo ik kan gaan gebruiken

    Garrett t3/t4
    Garret t2
    Garret gt 25

    Ga zo maar Door natuurlijk is er een budget maar heb er ook geen haast bij

    Wil hem namelijk op 200 pk krijgen maar turbo mag best zijn werk verrichten liefst heb ik wel alleen olie koeling dit scheelt namelijk extra werk..

    In reactie op: welke turbo nemen ?? #18262179

    Zuigers zullen blijven zoals wat ze zijn
    Alleen worden de wanden gehoond en komen er nieuwe veren op

    Zuigers moeten dit makkelijk aan kunnen namelijk

    Maar ik vind een z20let/z20leh niet bepaald mooi
    Spruitstuk is lelijk naar mijn mening vandaar dat ik een eigen wil maken

    Vandaar mijn vraag ook welke turbo zou geschikt zijn ?

    In reactie op: welke turbo nemen ?? #18262176

    Upgrade gaat hem ook niet worden…

    Ik heb besloten om hem safe te houden en voor mij is 200 pk echt voldoende ik hoef niet het max eruit te persen en 200 pk plus minus moet hij straks makkelijk aan kunnen…

    In reactie op: welke turbo nemen ?? #18262175

    Budget heeft iedereen tegenwoordig ;)
    Zoals veel zeggen liefst goedkoop mogelijk maar wel zo goed mogelijk nu weet ik dat dit niet samen gaat

    Maar wat voor mij de doel is en wat ik graag wil

    betrouwbaar staat op 1
    Auto zou een garage auto worden ( dus winter in de schuur )
    Hij zou nooit de racebaan gaan zien of voelen…

    Hij moet wel compact blijven makkelijk aan te sluiten zijn maar hij mag wel werken voor zijn geld

    In reactie op: Origineel OPC(Hagus) spiegels Demontage #18259530

    Spiegel van adapter wel..

    Ik zou het niet proberen om het glas eruit te krijgen
    Want als glas knapt ben je om grof te zeggen de lul

    In reactie op: x20xev revisie off topic #18256101

    -offtopic

    In reactie op: x20xev revisie off topic #18256100

    -offtopic

    In reactie op: x20xev revisie off topic #18256099

    -offtopic

    In reactie op: C20LET opfrissen #18250109

    1ste foto ( erg slecht gedaan )
    2e foto (ook erg slecht gedaan )
    3e foto ( goed gedaan )

    hoop dat je met de onderste foto rond rijdt ???

    Maar je insteek klopt wel en geef ik je een 10voor :jerry

    als je iets doet doe het dan goed of blijf er vanaf

    In reactie op: Astra G OPC Gopro Time #18224849

    hoe bevalt de lichtere vliegwiel ??

    In reactie op: x20xev revisie off topic #18256097

    -offtopic

    In reactie op: x20xev revisie off topic #18256095

    -offtopic

    In reactie op: C20LET opfrissen #18250106

    c20let ???

    ja dan zou ik een z20let oliepomp pakken want deze zijn een stuk sterker en hebben meer vermogen opbrengst

    maar bij de dealer kosten de pompen 290 euro incl
    ik zou mij afvragen of de pomp van vauxhall car parts die maar 30 euro kost wel in de buurt komt kwa kwaliteit
    ik kan er maar weinig in geloven namelijk

    In reactie op: x20xev revisie off topic #18256093

    -offtopic

    In reactie op: x20xev revisie off topic #18256092

    -offtopic

    In reactie op: x20xev revisie off topic #18256091

    -offtopic

    In reactie op: C20LET opfrissen #18250103

    de olie aanzuigbuizen

    bovenste is van de z20let/z20leh/nieuwere x20xev

    onderste is van de oudere x20xev/c20let/c20xe

    In reactie op: C20LET opfrissen #18250102

    ging inderdaad wat fout ;)

    sorry hor :jerry :jerry :jerry

    In reactie op: C20LET opfrissen #18250100

    de oude pomp
    deze heeft zoals je ziet veel verstanding ( waardoor het nog wel een gebeurd dat er een tandwiel afknapt )
    oude x20xev/c20xe/c20let

    dit is een nieuwere pomp
    deze is een stuk sterker ( dat kun je vast wel zien ;) )
    z20let/x20xev/z20leh/x20xer

    In reactie op: C20LET opfrissen #18250099

    verschil tussen de oliepompen

    aanzuigbuis van de oudere x20xev/c20let/c20xe
    deze hebben meer vertanding in de pomp waardoor hij ook slechter is
    aansluiting van de aanzuigbuis is ook anders deze is rond
    en 2 gaten zijn m6 en die van de betere oliepompen zijn m8

    als ik jou was zou ik een z20let/x20xev/x20xer pomp pakken
    je hoeft niet veel aan te passen maar deze zijn wel een stuk sterker
    je hoeft alleen de aanzuigbuis( aan te passen ) of een nieuwe kopen en ligt aan je carterpan of je de 2 gaten moet opboren naar m8

    verschil met de goedkopere pompen is gewoon de afwerking ( minder glad binnen in ) waardoor hij naar mijn weten minder zou presteren en eerder kapot zou kunnen gaan

    In reactie op: x20xev revisie off topic #18256087

    -offtopic

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 1,255)