Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@GSI Racer wrote:
die drukmeter zie ik het nut niet van in :angel
ik heb deze erop zitten:
http://www.ebay.de/itm/OIL-CATCH-TANK-OL-AUFFANGBEHALTER-ROT-63mm-400ml-/360461356546?pt=DE_Autoteile&hash=item53ed2bce02″ onclick=”window.open(this.href);return false;
hier kun je e.v.t zelf een filtertje op maken en dan eraf halen bij de apk.
ik heb deze ook en er zelf een filtertje op gemaakt, zoals bij de tankjes die jij hierboven aangaf ;)nee die meter heeft weinig nut maar wel grappig :wors
zodra je gas geeft zak de meter ( best leuk en grappig )
ik zie dat jij maar 1 nippel hebt ( waar alles opgevangen word )
meestal zie je met een dubbel nippel erop ( dat hij gewoon door verbonden worden )
wat is het beste dan ??
ik dacht zelf aan dat alleen de olie word opgevangen en lucht gewoon naar de filter gaat….
:hmmz
ik snap er weinig van blijkt wel :Ddan beter de eerste nemen ???
zit ook zoon drukmeter op
maar weet niet of die goed spul is ???@GSI Racer wrote:
nee, heeft niks met koelen te maken.
dit is gewoon een tankje waar de olie in opgeslagen wordt die via de carterontluchting mee komt.
stamt eigenlijk uit de racerij.voordeel is dat je inlaat traject olievrij blijft (wat een mega drama is bij de Ecotec motoren)
je gasklep zal niet meer vervuilen o.i.dlet wel op!
als je er een open filtertje op zet, is dit apk afkeur (open carterontluchting mag niet)
je kunt ook het tankje tussen de carterontluchting slang zetten zeg maar, dan gaan de dampen wel nog naar je inlaat toe, maar de olie blijft achter.
ik heb gewoon een filtertje erop, je ruikt dan wel af en toe wat oliedampen. Vind ik persoonlijk niet erg.Verder heb ik wel de spatplaat in het kleppendeksel aan moeten passen omdat het tankje na een dagje blazen in Duitsland wel aardig vol was…. :angel
mag je wel rijden met het laatste product ??
daar zit namelijk ook een filter op
het ziet er best grappig en leuk uit niet al te duur
en het schijnt ook nog eens goed te zijn voor je blok…
maar welke zou jullie kiezen dan vanuit deze 3 ????deze moeten jullie echt zien !!! :D
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/02/leuke_golf_wat_voor_motor_ligt.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
dit is ook grappig gewoon !!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/02/leuke_golf_wat_voor_motor_ligt.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
@BlueAstraG wrote:
Ik vind die van je moeder dan het meeste waarde hebben. Sterkte met het verlies.
die heeft inderdaad ook veel waarde…
ze heeft hem nog ontworpen dus voor mij erg mooi….@Fct_blondi wrote:
@marijnl1988 wrote:
vooruit dit ben ik dan….
…… :D
aah jammer dat die tattoo er maar ietsie pietsie op staat :jerry wat heb je op je arm laten drukken? :D
een m van mijn naam…met tribal ( zelf laten ontwerpen)
ik show met tattoo niet graag ;)
volgend jaar word hij groter ( met papa en mama op mijn borst )
vanwege moeder die in dec is overleden zij heeft hem zelf getekend dus die heb ik laten ontwerpen en die gaat op mijn borst komen…
en dan op mijn schouderblad en f in gewerkt van de voor letter van me zus
het blijft toch je zus he ;)vooruit dit ben ik dan….
…… :D
19 juli 2012 om 01:15 In reactie op: Ook ik stel me even netjes voor.. (update 02-8 pagina 2) #18041888@Japs wrote:
Ik zoek nog:
– Een nette onversneden hoedenplank
– Een goede rechter koplamp
– Een gordelhouder eventueel compleet met stoel (geen haast)Wie bied uitkomst?
Liefst beetje in de omgeving van Apeldoornga anders eens naar de sloop in raalte !!
deze is mega groot heeft echt elk denkbaar auto staan die je maar kunt bedenken
vrachtwagens tot nieuwe bmw tot nieuw mini enzenzenzenzenz
hier ga ik ook wel eens heen ( altans toen ik me oude auto nog had )19 juli 2012 om 00:46 In reactie op: Ook ik stel me even netjes voor.. (update 02-8 pagina 2) #18041886@Japs wrote:
Hallo,
Ik ben Jasper, 25 jaar oud en woonachtig in Vaassen te Gelderland.
Ik heb sinds een paar dagen een Opel Astra Tailgate 1.4i.Heb deze aangeschaft voor een respectabele 650 euro.
Hij heeft APK tot april volgend jaar, en staat nu bij de garage voor onderhoud.Ik heb geen intentie tot uitbouwen.
Wil hem gewoon netjes hebben zodat ik er een paar jaar plezier mee kan beleven.Reeds vervangen:
De einddemper
De klemmen van de zonneklepjes
De antennespriet
AsbakjeReeds veranderd:
Pioneer Mosfet radio geplaatst
Parrot carkit geplaatst
Fietsdrager erafNog te vervangen:
Koplampen (eentje is geoxideerd)
Schokbrekers
Linker voorspiegelHij staat nu in de garage bij Opel Epe omdat hij slecht loopt en als hij warm gelopen is gewoon uitvalt…. :wtf
Best linke soep, ook als je 80 of 100 rijd of wat dan ook…. begint hij vlak voor accelereren wanneer je het gas intrapt, te schokken en lijd dan vermogenverlies. Daarna valt ie uit en start ie niet meer. Zeer tijdelijke oplossing: laten afkoelen en dan kan je weer tien km.De opel dealer heeft zojuist gebeld en hij hoefde alleen de motor maar af te stellen zodat deze rustiger loopt en niet meer afslaat.
Verder is de gordelspanner eruit geschoten (oranje plaatje steekt eruit)Gordelspanner wordt voorlopig niet gefixt, dat geintje kost bijna 300 euro.
Wil eerst kijken hoe hij zich houd de komende tijd.
Verder zoek ik nog een onversneden hoedenplank
Paar roestplekjes, maar tektiel doet wonderen.
Uiteraard 2 fototjes:

Ik heb in het verleden gereden:
Peugeot 205
Mazda 323f
Mazda 626
Ford Escort (was een project, 7000 euro ingestoken, nooit weer)
Hyundai Excel
nog een Hyundai ExcelGezocht naar een nieuwere Mazda 323f maar op de dag van bezichtiging kreeg ik een belletje dat ie weg was.
Diverse Peugeot 306jes bekeken, en gekozen voor een Astra. Is toch meer auto.
En deze op marktplaats gevonden bij een ouder stel uit Hulshorst.Dit is dus mijn eerste kennismaking met Opel.
Beetje hakkelige start, maar heb er goeie hoop van.De auto heeft inmiddels 210.000 km op de teller.
deze komt uit voorst of niet ?????
dan vermoed ik dat jij je afvoer verstopt hebt ( bij je ruitenwissers onder deze kap )
lopen als het goed is door naar je wielkasten17 juli 2012 om 22:31 In reactie op: Veren vervangen Astra G (VEREN ZIJN VERVANGEN + FOTOS) #18048201kijk eens of je achterkant goed is ( kwa rubbers ) deze zijn best duur bij een dealer
mijne waren ook niet al te best meer
toen kwam ik erachter dat je torxdop nodig had ( had ik ook niet ) heb mega veel maar had dat niet !!
vervelend dus moest een setje kopen…
rubbers dacht ik even te kopen ( uhummm prijs per rubber is 50 euro ) en aan 1 kant heb je er 3 nodig
hoop dat je het geluk hebt dat ze nog goed zijn mijn zijn namelijk bros en kapot geknapt
alles wijst vanzelf als je eraan begint…
wat je zegt klopt wel aardig alleen trust me je komt altijd een probleem tegen ;)
alleen somige voorveren staan erg onder spanning gebruik altijd een veren klem !!
gevolgen zijn erg pijnlijk als je de veer tegen je smoel aan krijgt :asskijk onder je auto zul je vanzelf zien…
heb je toevallig een plus kabel doorgetrokken ???
of heb je een dakraam ???hij is goed bedacht maar dit zal weinig helpen
en ben toch echt opzoek naar die supercharger geluid te krijgen@dion87 wrote:
neem aan dat dat een XER is aan de cover te zien.. tenzij hij em er zelf op heeft gedaan.
en als ik net al zei, aircopomp eruit en daar de charger plaatsen.
jij zal zoiezo wel meer ruimte hebben dan de foto hierboven want das een corsa.alleen wel raar dat ze LMM voor ze gasklep zit en niet na de luchtfilter..
volgens mij is dit geen corsa toch ???
koplampen zijn volgens mij van een astra g
ik weet dat dit inderdaad een xer is
volgens mij moet het ook haalbaar zijn met aircopomp
maar als hij eraf moet geen punt
me vriendin ze broer heeft een golf 2 met een supercharger
nou die hebt ruimte genoeg onder de kap en die zijn zo te plaatsen
onder mijn kap is het best vol namelijk
hieronder mijn ruimte en blok ( in deze staat hoe hij nu is )

de spruitstuk doet als best veel wonderen aan deze blokjes
misschien dat hij daarboven gemonteerd kan worden net zoals op de foto
aandrijf riem op mijn dynamo ??
ik kan best veel zelf alleen het monteren van dit niet
zoalng de supercharger er maar op zit met steunen rest kan ik zelf wel ( buizen en intercooler enzenz)@dion87 wrote:
ik zou het ook niet weten.
ik zat hier trouwens laatst nog over na te denken, en is het geen idee om je aircopomp te verwijderen en dan daar de supercharger te plaatse
mijn aircopomp is inderdaad een optie ( hij doet het toch niet :D )
het is leuk als het werkt en zoals je nu ziet is het toch geen mooi weer in nederland
volgens mij zit de aircopomp er nog op bij deze foto van de pc blok
zit weinig verschil in de blokjes toch ??@marijnl1988 wrote:
@Rene_AstraG2.0 wrote:
En anders kan je altijd nog ander spruitstuk
Nokassen .groter uitlaatsysteem . Op maat chippen .
Kop late bewerken .
Lig er net aan hoeveel sneller je wilt.uitlaatsysteem heb ik al anders :D
alles is rvs ( spuitstuk is van motorsport )
rest is op maat gemaakt
inderdaad haal ik al wat meer mee uit
maar ik ben gewoon erg verliefd op de superscharger geluid
en dis moet vast haalbaar zijn ( waar en wil is is een weg )
dus hij zou er ooit op komen
alleen misschien dat hier iemand kan helpen met steunen maken of zo ?
deze komt uit nederland alleen iemand een idee van wie hij is ??
kreeg deze foto van chargertech als voorbeeld@Rene_AstraG2.0 wrote:
En anders kan je altijd nog ander spruitstuk
Nokassen .groter uitlaatsysteem . Op maat chippen .
Kop late bewerken .
Lig er net aan hoeveel sneller je wilt.uitlaatsysteem heb ik al anders :D
alles is rvs ( spuitstuk is van motorsport )
rest is op maat gemaakt
inderdaad haal ik al wat meer mee uit
maar ik ben gewoon erg verliefd op de superscharger geluid
en dis moet vast haalbaar zijn ( waar en wil is is een weg )
dus hij zou er ooit op komen
alleen misschien dat hier iemand kan helpen met steunen maken of zo ?[img]http://www.facebook.com/media/set/?set=a.235022719861060.74188.100000600021965&type=1#!/photo.php?fbid=475292325834097&set=a.235022719861060.74188.100000600021965&type=3&theater[/img
deze komt uit nederland alleen iemand een idee van wie hij is ??
kreeg deze foto van chargertech als voorbeeld@dion87 wrote:
ik vind het bij die tweede link nou niet echt duidelijk wat je voor je geld krijgt :hmmz
nee maar kwam hem toevallig tegen en dacht wat moet hier het verschil zijn dan ??
volgens mij is de 2e link een gebruikte eaton maar dat weet ik dus niet zeker@syl-astra wrote:
in een ander topic wil je er een v6 in hebben maar vind je het wat het je kost te veel
nu denk je zeker dat dit minder kost whawha
nou dit gaat je net zo veel kosten hooren v6 blok kost meer dan 7000 euro
denk jij nu echt dat een supercharger 7000 euro kost
dan mag jij zeker een andere rekenmachine kopen of lesje wiskunde gaan doen
echter zal het zeker geen 7000 euro kosten om er een supercharger op te krijgen
zoals er vermeld staat ik wil safe gaan rijden met mijn blok
en v6 zou inderdaad erg mooi zijn maar niet haalbaar kwa kosten
een supercharger kost rond de 3000 euro met montage in nederland
volgens mijn berekening is dat toch zoon 4000 euro minder
en ik doe gewoon ideeen op via hier en hulp…wie kan me nog meer helpen
dit is bijna onmogelijk lijkt mij ( altans erg raar )
ik heb via marktplaats een setje gezien
eaton m45 ( voor 600 euro )daar heb ik dus alleen de m45 thats it
hier heb ik via duitsland een heel kitje gevonden voor 429 euro
http://www.blue-light-car.de/index.html?car_style_gebrauchtes.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;hoe kan dit dan ?? is dit even goed spul
ja inderdaad…voor 7000 euro koop een andere dikke opel
nou ik ben gek op mijn astra en ben erg blij dat er een x20xev blok inzit ( omdat je die niet veel ziet )
dus zijn er maar weinig van :D
dus wel apart zijn dus zou graag een eaton m42 (62) op mijn x20xev blok willen hebben
volgens mij zijn er in nederland geen mensen die met een x20xev blok rijden en er een eaton m42 op hebben ( of heb ik dit verkeerd ????)@Barrythefirst wrote:
En als je het wil laten doen zou ik DHZ twente eens bellen
7000 euro
krijg je een nieuw blok
pakken ze aanbouwdelen van een sloop auto
nieuw keuring zit erbij in
monteren enzenzenz
hoop geld ?? -
AuteurBerichten