Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
-offtopic
24 maart 2015 om 16:15 In reactie op: Inlaatspruitstuk X20XEV "verbouwen" is zelf maken geworden.. #18278825Frezen is bedoeld voor betere flowing :thumb
-offtopic
-offtopic
-offtopic
23 maart 2015 om 22:14 In reactie op: Inlaatspruitstuk X20XEV "verbouwen" is zelf maken geworden.. #18278823egr ( Uitlaatgasrecirculatie )
dat wil dus zeggen je gaat het nog een keer verbandenbovenste is met egr ( ziet uitlaat gaten )
onderste wat ik nu zelf heb is zonder egr ( zie weg gefreesde gaten )
gaten gaan via kanalen in je uitlaat door naar de egr klep
( zie foto 2 ) nummer 1 daar komt het op uit

hij komt uit op aan de zijkant van je cilinderkop
hier zit je tunnel aan vast ( egr tunnel )
(zie foto 4)

boven op je egr tunnel zit je egr klep
je egr klep heeft stroom ( 12v ) nodig en vacuüm
vacuüm slang ( nummer 3 ) gaat naar je inlaat
( zie foto 6)

nummer 3 gaat naar je inlaat ( zie foto 7 )


dan gaan we terug naar je egr tunnel
nummer 1 links van foto 8
gaat naar de achterkant van bevestiging van inlaat ( zie foto 9 )

zie hier foto ( 10 ) de tunnel bij je bevestiging van je inlaat

deze gaat weer door naar je inlaat
zie foto 11
misschien allemaal beetje omslachtig
in je inlaat zal hij het nog eens een keer mengen met verse brandstof
maar hoop dat je het snapt en wat aan hebt :afro :jerry :jerry :jerry23 maart 2015 om 20:55 In reactie op: Inlaatspruitstuk X20XEV "verbouwen" is zelf maken geworden.. #18278822@Wesley_Rallykadett wrote:
Ik denk zolang de vacuum actuator maar aangesloten blijft aan de kabelboom dat er zich geen probleem voor zou kunnen doen.
Dus de EGR komt nergens via het inlaatspruitstuk?
Komt die dan uit in het inlaat kanaal van de cilinderkop als ik het goed begrijp?
Dus deze weg bewandelen de uitlaatgassen dan vanaf: uitlaatkanaal cilinderkop> cilinderkop> EGR klep> cilinderkop> inlaatkanaal cilinderkop?
Dat zou alleen maar gunstig zijn :DEn ja dit doe ik in principe voor een beetje vermogenwinst zal misschien iets minder koppel onderin hebben, en een mooier inductiegeluid, je weet wel die mooie roffel :wub
Ik zal je straks even enkele foto’s doen…
( wat ik precies weet )23 maart 2015 om 20:34 In reactie op: Inlaatspruitstuk X20XEV "verbouwen" is zelf maken geworden.. #18278819Ik denk dat hij sneller de lucht in zijn motor wilt krijgen ( korte afstand zonder en omweg )
dus vermogen behalen…
om het even krom te type en kort :jerry23 maart 2015 om 19:36 In reactie op: Inlaatspruitstuk X20XEV "verbouwen" is zelf maken geworden.. #18278817Egr komt uit in de cilinderkop
-offtopic
https://www.youtube.com/watch?v=Vb2ZgEvtiv4″ onclick=”window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=cCISrW4xt-8″ onclick=”window.open(this.href);return false;
ik ben bezig met een x20xev blok
alleen over itb is vrij weinig info overzoals kan ik mijn ecu behouden ?
wil hem het liefst behouden namelijk
lmm kan ik die weg laten schrijven ??
enz enz ;)-offtopic
-offtopic
betaalbaar zou het niet echt worden allemaal ;)
geluid is wel erg vet :afro
-offtopic
-offtopic
-offtopic
-offtopic
Heb dit geprobeerd bij de mid
dit gaat niet werken…( althans niet bij mij ) heb het meerdere keren geprobeerd maar werkte niet…( waarom niet geen idee ) alles gedaan zoals het hoorde ) maar pixels uitval was daarna meer aanwezig en kreeg hem niet goed en uiteindelijk maar in de prullenbak beland…Zit er goed uit…
Maar hoe ga je hem aan een uit zetten dan ?
13 maart 2015 om 12:27 In reactie op: Andere stoelen in de astra G hoe aansluiting van zijairbag #18277251Even een vraagje
Had je al airbag erin zitten in je stoelen ??
Zo ja kun je deze gewoon weer aansluiten
zo niet kun je hem dus niet aansluiten
Hier krijg je namelijk een storing van als ze er al niet standaard in zitten-offtopic
-offtopic
-offtopic
deze opel is van joas geweest ( uit apeldoorn )
zijn tellerbak heb ik nog gemaakt :afro
zie hieronder de foto’s :agent
maar geweldige dikke auto vooral de kofferbak strak clean maar dik :angel


-
AuteurBerichten