Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
[youtube:1g7eu9ud]http://www.youtube.com/watch?v=EVFUscJkVIk[/youtube:1g7eu9ud]
Olie verbruik kan niet veel oorzaken hebben
Meest voorkomende
Lekkage uitwendig( olie filter / kleppendeksel/ en dat soort dingen )
Inwendige lekkage ( zuigveren/olie veren/klepseals )
Zou eerst de oorzaak zoeken waarom hij het verbruikt denk bijvoorbeeld aan een compressie test rookt hij blauw bij het starten lekt hij uitwendig is je blok ranzig van olie enz
En dan dat laten maken revisie gaat je een hoop kosten
Dat klopt inderdaad…
Alleen je moet wel de juiste verf gebruiken
En het lijkt stuk makkelijker dan het isBij de koffie machine zie je druppels liggen
Deze kon je gewoon laten zitten op het filmpje
Nou dat kan dus niet die moet je er gelijk vanaf halen met lucht of een verbranderdit waren proef stukjes




dit heeft mij aan onderdelen en meetwerk al 2500 gekost
dus inderdaad rond de 2500a3000 ben je wel kwijt
-offtopic
-offtopic
-offtopic
Dat van freek heb ik destijds gelezen op het corsa forum…
Alleen geen idee hoe hij hier heet..? ( of op Facebook )
Dat heb je ook zie de link…
om geel eerlijk te zijn het kost niet veel
voor plus minus heb je voor 250 euro er 1 thuis liggen…Maar zijn ze wel betrouwbaar.?
Zijn ze daadwerkelijk ook goed?
Prijs is namelijk wel erg goedkoop tegenover de andere ecu’shttp://www.diyautotune.com/catalog/megasquirti-programmable-efi-system-pcb30-kit-black-case-p-108.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Wel alles eerst schoonmaken…
Dus je inlaat er even af en inwendig schoonmakenAnders alsnog weinig nut…
@Haasje17 wrote:
@Stefan662 wrote:
Weet iemand waar je een blind pakking voor de EGR op een X20XEV kunt bestellen (vectra B)?
Probeerde het bij FSRS, maar die gaven aan, dat er geen pakking voor de X20XEV besteld kon worden.
Iemand een idee waar dat wel kan ?Stefan
Heeft geen enkele zin…
Waarom zou het geen zin hebben..?
Het zou wel zin hebben als je alles eerst schoonmaakt ( inlaat/EGR huis/slangen/gashuis)
Nee bedoelde b2 audio king:
Leuk om te zien…
Alleen wat ik niet snap waarom de golfbaan erin..?
Wat ik zo kan zien gaan je ook met een gesloten kist spelen..?
Ik ben meer van spullen uit Denmark…
maar dat is persoonlijk1zegt rockFord ( alleen dat is niet meer zoals vroeger )
1zegt ground zeroGa zo maar Door…
Alleen ben ik van mening dat je nu je amp zwaar gaat belasten ( wees eerlijk je wilt altijd ietsje meer :p )
Ik zou gewoon voor een kleine mono gaan
4kanaals gewoon voor je normale speakers gaan gebruiken…om eerlijk te zijn een 4 kanaals amp is bedoeld voor je speakers niet voor een sub
ik zou eerder eens gaan kijken voor een mono blockgoed soldeer werk is wel nodig


@Opeltje17 wrote:
Nee mag niks uitmaken, als het namelijk een probleem is met de startonderbreking(niet herkennen van de sleutel) start ie helemaal niet dan gebeurt er niks als je de sleutel omdraait.
Dus zou nu eerst de krukas sensor vervangen.
Bij een opel astra g zou hij wel starten alleen loopt 2 seconden en valt weer gelijk uit met een knipperende motorstorings lampje..
@Step-han wrote:
Hieronder een overzicht van de geleverde schermen in de G:

Je kunt dus de MID vervangen voor een alternatief. Volgens mij bied de verkoper ook een alternatief voor de TID, maar die ken ik niet.
Hier een filmpje van de Tsjechische MID in mijn auto:
[youtube:1b0tfxi1]http://www.youtube.com/watch?v=ams6kEO0tE4[/youtube:1b0tfxi1]Hier de site naar de verkoper om eventueel contact op te nemen: http://veramon.czweb.org/en_pp_astra_g_mid.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik was geloof ik € 91 euro kwijt in totaal. Wel zelf erin gezet natuurlijk.
alleen jammer dat ze allemaal een spelfout hebben
-offtopic
-offtopic
dan zal je echt alles moeten gaan trekken ( is wel wat werk dat wel )
dan even iemand zoeken die goed overweg kan met tis2000
Alles inbouwen heb ik gedaan..
Alleen kwam er niet uit had ergens 1a 2 draadjes verkeerd zitten wel hadden het binnen 30 min werkend gekregen…Zal vanavond eens foto opzoeken van de stekkers
X20xev staat niet erg bekend binnen tuning
Maar een x20xev is een hele fijne motor als basis van alles…
Ken een Engels man die een standaard x20xev heeft met een z20leh turbo erop en perst 240 pk
En naar 3 jaar loopt die nog steeds als een zonnetje…Ik heb het er achteraf ingebouwd..
( compleet origineel )..Je kan onder je motorkap kijken of je een stekker kunt vinden ( bestuurders kant)
zit tussen je veerpoot en zekering bakje ( relais )Even je ruiten wisser eraf halen en de plaat weg halen en kijken of je bij de ruitenwissermotor een 2e stekker kunt vinden..
Alarm lichtschakelaar eruit trekken en kijken hoeveel pinnen erin zitten ( middenconsole )
Rest zal niet voorbereid liggen
Ik heb momenteel geen foto’s bij de hand helaas -
AuteurBerichten