Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
De mijne is ook geel, maar ook geen B…
5 oktober 2009 om 10:49 In reactie op: Verbruik Monza/Senator [3 of 4traps of versnellingen] #17527942Ik bij de witte pomp. Dus merkloos,… lekker goedkoop.
2 oktober 2009 om 13:48 In reactie op: Verbruik Monza/Senator [3 of 4traps of versnellingen] #17527938Dan zal ik ook maar even,… mijn gele taxi…
Senator A2 C30NE met AR25 automaatbak (diesel achteras)
bandenmaat: 205-55-16
cilinderinhoud: 3000 cc
transmissie: 4 gang automaat met lock up
brandstof: Benzine/LPG
verbruik: 1:5.5 op LPG en 1:6.5 op benzineorigineel gepost door mr-turbo
Ik heb misschien wel een goede tip: zorg eerst voor die “400 pk” de as komt later wel.:vertag:thumbup:thumbup
IK heb al vaker van dit soort topic’s gezien, maar er komen er maar weinig/geen van de grond. Die 400+ pk’s moet je eerst maar zien te halen, dan is dat asje een peuleschilletje….Andere injector was minder werk,.. maar ja tot morgen.
Ik ga ook,… lekker dicht bij. Kan ik bij mezelf op de koffie…:D
Ik heb bij mijn C30NE ook de injectoren onderbroken. Ook heb ik een benzine start systeem van Vogels er op. Dat gaat perfect, even het toerental van overschakelen afstellen. Zorg wel voor een korte weg van je LPG. Dan pakt de motor zonder hikken of stoten over op LPG.
Succes ermee…Ik kom ook,…is lekker dicht bij.:P
Ik heb ook een C30NE in mijn senator A2. Deze start automatisch op benzine en schakelt daarna gelijk over op LPG. Ook als deze koud is, geen probleem. Laat die verdamper maar eerst eens afstellen en controleer je stappenmotor ook eens.
Ik heb ook een nieuw torretje voor mijn A….:wub

jaloers? Moet je zelf ook zo’n ding zoeken!!:angel
Zit inderdaad een dieselkap op. Ik ben daar normaal niet zo weg van maar bij de senator is het wel gaaf. Er ziet een C30NE met AR25 in. Loopt lekker rustig in de lock up.
Ik heb nu ook een half jaartje weer een big opel.

Op LPG natuurlijk en belastingvrij…:thumbupJa…als ’t goed is, dan is dat een R25 bak. Moet je wel een andere tussenas laten maken.
Die zitten ook op de 2.4 en kosten geen drol. Ik heb ‘m in mijn A manta gehad (R25). Ik was er niet kapot van, dus hij ligt nu in de oud ijzer bak.
Jij hebt al zat van dat oud ijzer….:fy1 laat je meisje ’t maar niet horen….
Ik ken wel iemand uit Limburg die een frisse Blitz heeft verkocht, maar of dat deze is??????
Ik heb er ook nog wat op foto. Is genomen op Lukau…
27 december 2007 om 15:21 In reactie op: mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla #17357209Chris…Ik heb al vaker gezien dat jij alu plamuur gebruikt. Doe je dat puur voor de sterkte of heb je nog meer gedenen?
En mijn vrouwtje was ook 1e bij de dames……(van Logtenstein)
Ik was weer eens niet snel genoeg :thumbdown:swear:(Wat ze tegenwoordig in die “Limburgse” appelsap gooien weet ik niet maar jij kan er zeer slecht tegen Jo……..:D:D:D
Ik zal ook maar even een paar foto’s posten. Dit is mijn gasstel:

En dan heb ik er ook nog een op benzine…
Bijde manta’s met 5 bak en sper. De LPGer heeft een 3.012V en de Benzine een 2400 met DTA injectie. Ik heb ook nog een B1 GT/E gehad in deze kleur, maar deze heb ik voor de verhuizing verkocht.:cry
Ik heb geen idee, deze kop heb ik pas 1 keer gemonteerd gezien. De ascona stond toen (eind jaren ’90) bij Jansen Tuning in Goor. Ik heb toen maar gelijk 2 fototjes gemaakt.
Ik heb in Duitsland nog wel eens zo’n kop te koop gezien, maar verder nooit meer.En wat dachten jullie hiervan. Dit zie je niet elke dag, dacht ik zo. Ascona A met CIH met crossflow kop….


De bovenzijde komt wel zeer mooi uit ;) Dus met een kort stukje slang kun je ‘m al op je thermostaathuis aansluiten.
-
AuteurBerichten