Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Met gevoel en veel liefde subtiel aantrekken ;)
Dankje, qua uiterlijk ga ik het roest aanpakken en er komen lenso bsx’en onder.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
24 januari 2014 om 18:22 In reactie op: Motormanagement lampje Opel Corsa GSi—- Haperen en stoten #18197194BDP of nokkenas positie sensor al bekeken?
Willen ook wel eens nare storingen geven. :thumbHet motortje wat ik aangeschaft heb, komt niet in de Kadett. Alleen de spruitstukken, kleppendeksel en carterpan ga ik gebruiken.
Zal morgen even een paar foto’tjes schieten over hoe de stand van zaken er bij staat.
Hoop dat het volgende week allemaal klaar is. :thumb@soepkiepe wrote:
kun je later wel weer terug vervangen ja ;)
ik weet het topic niet exact meer.
hij heeft hier de naam sylverster1 geloof ik, die deed dat bij zijn witte tr.je zou hem eenskunnen vragen waar hij het weg haalde dat extra gewicht.
die met die groene tr (weet zijn naam ff niet, komt geloof ik uit sexbierum) heeft hem ook gekeurd, die had wel een ombouw maar ging ook voor zo min mogelijk gewicht.Die TR van Sylvester was een circuitwagen, en dat is Peter niet van plan met zijn caravan. ;)
Uiteraard moet ik het een en ander aanpassen
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Maar een 12s kon ook wel, moet alleen de turbodruk wat lager
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Klopt, het is een 12n ;)
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Weer wat nieuws op de Kadett, spiegels van een A Corsa en in de kleur van de wagen.
Ook een 1200 motortje erbij gekocht voor het Turbo project. Morgen komt hij op de motorsteun en ga ik beginnen met opbouwen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
De Turbo, intercooler en R5 Carburateur zijn binnen. Alleen nog een dump falve en buizen scoren. Dan kan ik weer verder puzzelen. Blijft mooi werk, een turbo instaleren.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Daar doe ik liever geen uitspraak over, is niet verantwoord
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Nee, dat gaat niet, die zijn conisch
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Aan de voorzijde wel bijna 2, en de veer zit nog vast als de schokdemper helemaal uit is.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Aan de voorzijde heb ik een paar poten van een E kadett, deze zijn al 3 cm lager dan die van een D kadett. En heb ik ingekorte veren gemonteerd. Achter heb ik ook zelf de veren korter gemaakt.
Ik heb een paar andere velgen aangeschaft voor de zomer, zodra die er onder zitten gaat de Kadett nog verder zakken. Is nu ongeveer 7cm voor gezakt en 5 achter.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
@SanguiniusNL wrote:
Ik weet niet meer of ik mijn wagentje al eens in dit topic gepost had, maar bij deze dan (nog een keer) :D


Achteraf zag ik pas dat ik was vergeten om de GoPro van de motorkap af te halen king:
Wat een Fantastische wagen zeg! :thumb
Vanmiddag een mooie G Coupe gespot in de wasbox op het werk (Bosch Car Service Haulerwijk).
Zeer nette wagen! :thumbKwam net dit topic tegen:
http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=4&t=113227&start=75″ onclick=”window.open(this.href);return false;Is natuurlijk veel leuker dan een c20ne.
12s Turbo, een keer wat anders :DBinnenkort een motorswapje bij de Kadett, en jawel, een 2 liter 8 klepper van een E GSI.
De bedoeling is om het blok een beetje op te knappen, kleppendeksel even stralen en dat soort dingen.
Moet er natuurlijk wel netjes uit zien.Zodra er wat gebeurt is zal ik foto’s posten. :thumb
Gister ook even nieuwe remmerij gemonteerd :thumb
Eindelijk is de Kadett verlaagd, lijkt stukken beter. :D

Wat een mooie wagen zeg! :thumb
Gister een paar foto’tjes geschoten na dat de Kadett gewassen was.


Gister een nette orginele Blauwe C Ascona 1.6s bij de Mac in Assen
Lijkt me leuk!
@PeterNoFear wrote:
Hou ik je aan hgd, moet ik je met de heftruck thuisbrengen zeker?!
Zal wel meevallen, leg een paar planken achterin denk ik ;)
haha nee zo gek gaat het niet worden. (denk ik) -
AuteurBerichten