Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zal me dan ook maar even voorstellen.
Ik luister naar de naam Marcel, 31 jaar jong
Werkzaam als Project Engineer
Maar de leukste job is vader zijn van mijn twee kids Amy ( 2 jaar ) en Levy ( 2 maanden )Als dagelijks vervoer maken wij gebruik van een opel vectra C station Automaat 2.2 Direct
Hier nog een fototje

Groetjes
Fam van’t Wout
Gefeliciteerd!
Ben zelf ook pas aan de beurt geweest.
Kleine Levy is 4 weken te vroeg, en kwam ter wereld op 12 mei 2010

Groetjes
Fam van’t Wout
Huu woon valk aan zee, geen onmweer of bliksem gezien. Wel veelll regen
Dakraampje stond nog open. Resultaat… parket bol.Afgelopen weekeind trekhaak onder de auto gezet en de electronica aangesloten. Daarna de boel weer dichtgebouwd.
Hey Marco,
Bedankt voor de tip!. Gisteren alles getest en ja hoor alles werkt!
Gr
MarcelJan, Willem,
Als ik het goed begrijp is dus het beste om een kabel vanaf de accu naar de stekker toe te trekken met een zekering er tussen?
Dat betekend wel dat er altijd stroom op staat, en niet alleen als de sleutel is omgedraaid is.
Zal het es navragen bij de vod
Bedankt voor jullie tips
Wist wel dat er iets aan de hand was, maar dat tie helemaal los hing wist ik niet.
Achter die lip zitten een paar kunstof beugels die afgebroken zijn.
Kom het niet tegen in de beschrijving, vandaar het berichtje
Kan tegenwoordig een setje van MTECH speciaal geschikt voor de vectra C 1 en C2 aanschaffen die geschikt zijn het cambus systeem. Losse canceler is niet meer nodig.
Aansluitingen passen op de originele kabels.
Kost wel wat, maar dan heb je ook wat
Gr
MarcelPS heb zelf een setje van Well Done in m’n vectra C2 zitten werkt perfect
Situatie komt bij bekend voor!
Ben zelf pappa geworden op 12 mei.. van een gezonde zoon Levy ( 2950g gr ) Kleine en moeders zijn inmiddels weer thuis.Phoe wat viel dat even tegen zeg… alleen alles thuis doen.
Maar goed alles is goedgekomen.Groetjes
Marcel14 mei 2010 om 15:12 In reactie op: Condoleance topic voor city77 -Uitnodiging en erehaag opels- #17669932Dit is te erg voor woorden!
Wens de nabestaande veel sterkte toe met dit verschrikkelijke verliesBedankt voor alle leuke reacties!
Met de kleine gaat het helaas iets minder, de bloedwaardes waren helaas niet goed. Levy is weer terug op de intensive care:thumbdown
Krijg nu via infuus medicijnen die het probleem snel moeten gaan oplossen. Vanmiddag hopen we meer te weten.Gr Fam van’t Wout
Hey Jurgen.
Dat setje heb ik er voor je ingezet. Het is idd het merk Mtech met een canbus kastje er tussen. Toen je het setje van mij overnam zater er 8000k lampen bij.
Heb je deze inmiddels vervangen dan?
Groetjes
MarcelHey Arnold,
Wat men bedoeld is dat je een setje xenon nodig hebt die geschikt is voor het CANBUS systeem van je vectra.
Als je dat niet hebt krijg je telkens waarschuwingen van je bc dat je lampen kapot zijn. Volgens mij kost zo’n setje ongeveer 250 euro ( mtech of welldone dus geen B merk )
Gr
MarcelPs heb zelf welldone in m’n auto zitten en bij Jurgen ( safe driving ) heb ik de mtech verzie gemonteerd.
Praktijk wijst uit dat het niet gaat. Heb zelf een C 2.2 benzine. Remklauwen komen te dicht bij de velg
Heb idd het vermoede dat dat het geval is.
Kortere bouten zou het probleem kunnen oplossenRij idd met 15 inch.
Velgen zouden zonder spacer ook wel passen, maar m’n remklauwen voor komen wel erg dicht bij de velg.
Voor is er niets aan de hand.
Het blanceerloodje zit aan de buitenkant van de velg.Zal straks even kijken wat de bandenmaat is
Heb dit probleem ook gehad met mijn vectra B 2.2 Gelfoof wel niet een iets ander type motor. Als het een ketting is, dan hoor je deze duidelijk ratelen. Bovengenoemde prijzen kloppen idd.
Heb mijn vectra toe verkocht omdat er een vectra C voor in de plaats is gekomen. Oude rijdt nu ergens rond in Hilversum.
Wacht niet te lang met het vervangen van de ketting indien nodig. De boel hoeft maar 1 tantje over te slaan en je kan het hele motorblok er uit lepelen en vervangen.
Gr Marcel
EEN TURBO KITJE DAN MAAR?
dat bedoel ik
Hey… hier een soort gelijk probleem. Alleen hier is het zo dat als ik op de – kant van het knopje druk dan doet toe het gewoon. Maar zodra ik via de + gas wil bijgeven dan schiet hij van de cruisecontrol af. Ook als ik deze via de + kant wil aanzetten reageerd deze niet. Aangezien mijn vectra nog in de garantie zit gaat hij naar de vod. Zal de uitkomst hiervan wel even op het forum zetten.
Nu heb ik begreppen dat deze knopjes wel vaker kapot gaan bij de vectra.
Jeetje wat een verbouwing weer zeg! Komt er ook nog een ander blok in te hangen, of blijft het zo/
Ben benieuwd naar het eindresultaat
Succes met de verbouwing!
Gr Marcel
Wat de 1.8 betreft, deze is wat onder bemeten voor een vectra maar voor een astra een prima motor.
Zeker als deze gekoppelt is aan een korte bak ( mij ouders hebben een astra 1.8 sport ) Trek hem door tot 6000 toeren en hij gaat als de brandweer.Zelf heb ik een vectra C station 2.2 automaat. Motor voldoet prima in combinatie met de automaat. Het is wel een fabletje dat de 2.2 net zo veel verbruikt als de 3.2 v6. Verbruik van 2.2 in de stad is ongeveer 1:8.5 van een V6 1:6 maximaal!
Daarnaast is het onderhoud een stuk hoger van een v6
Wat de distributie ketting betreft, daar heb ik helaas ervaringen mee gehad met m’n vectra B 2.2 station automaat :vertag
Heb de auto gelukkig goed kunnen verkopen, maar anders had ik alleen al voor de distri ketting vervangen 1800 euro neer kunnen tellen!Gr
Marcel:wub verry nice
Hallo Robert,
Sensoren zullen best geprogrameerd en overgezet kunnen worden, of deze ook uitgezet kunnen worden weet ik niet.
Heb zelf op dit moment problemen met het bandenspannins systeem.Ps waarom van 17 terug naar 16 inch?
gr
Marcel -
AuteurBerichten