Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
kosten nu €449,00
ow das mooi die zijn nog nieuw te bestellen! :thumb
@Jo1 wrote:
Henry, ik denk dat het M16 is. M20 gaat er moeilijk in.
Tom, Wanneer die massief was, kreeg je ‘m niet echt makkelijk gebogen.
Martien, Een rubber er tussen kan vaak al genoeg zijn tegen het irritante geklapper van je uitlaat.dat stuk rubber heb jij er al tussen gedaan daar wil ik juist vanaf!
merk?
ow sorry voor de moeilijke vragen maar het gaat mij niet om dat ik een goedkope set heb maar een goeie!
maar waarom kost een beru set €100,00 meer dan een set van bosch?
niemand een mattig kap?
@mar10manta wrote:
ik had in amerika een set paarse gevonden, 8MM (bosch 7MM)meer vermogen schrijft men geen vonk overslag maar zijn voor een 8 cilinder en er staan geen kabel lengtes bij en de bougiekoppen zullen ook wel niet de goeie zijn!, zou ik die van mijn beru setje over kunnen zettten?
Deze paarse bougiekabel set bestaat uit een kern die meer vuurkracht biedt aan de bougies, tot 10 keer minder weerstand, en verhoogt het vermogen en koppel. The durable spring lock plugs provide maximum spark distribution with minimal loss and interference. De duurzame veerslot stekkers zorgen voor maximale vonk distributie met een minimaal verlies en interferentie. The wires have 135-degree plug boots, can withstand temperatures up to 600-degrees F, and they work with on-board computer-equipped vehicles and multiple discharge electronic ignition systems. De draden hebben van 135 graden plug laarzen, is bestand tegen temperaturen tot 600 graden F, en ze werken met on-board computer-uitgeruste voertuigen en meerdere ontslag elektronische ontsteking systemen.
ik had in amerika een set paarse gevonden, 8MM (bosch 7MM)meer vermogen schrijft men geen vonk overslag maar zijn voor een 8 cilinder en er staan geen kabel lengtes bij en de bougiekoppen zullen ook wel niet de goeie zijn!, zou ik die van mijn beru setje over kunnen zettten?
ga morgen ff mijn (oude) rode org. kabels er terug opzetten
@GS2.6 wrote:
W.b. de injektoren, of even laten reinigen bij een bedrijf of zelf even doorspuiten.
w.b de injectoren?
nou vandaag auto gestart geen probleem ff mee gereden op de weg naar huis ff wat hapering een flinke knal en gaan maar weer. bougiekabels nog niet omgewisseld maar ik heb ze nog liggen! injectors die minder presteren! laten reiningen dan? os helpt dat niet? kunnen niet vastzitten heb er al een heel seizoen mee gereden.
nu komt mijn panhartstang tegen mijn uitlaat na het verlagen 4cm ga nog eens naar 6 cm verlaging heft een verstelbare dit op dan? of moet een andere gat lager boren?
ik heb net nieuwe zwarte op zitten, omdat ik de rode niet mooi vind
@lenn0 wrote:
ik had de advertentie ook gezien, is het niks voor die kennis van je?
lijkt me nette auto maar niet echt mijn smaak.
hee len
ik heb hem op de hoogte gebracht, dus wie weetik zie hem net op MP staan! hahaha da`s wel toevallig
http://link.marktplaats.nl/484007452″ onclick=”window.open(this.href);return false;vanavond rond half 8 knal oranje B manta reed sliedrecht in, iemand van hier? was zelf met B corsa met 400 motorkap op de dakdragers (dus mini manta) hahahahaa
ja gooi het maar op het net hier hahahahaha
ik had contact met de beste man, heeft de bak zelf gereviseerd.
heeft daarvoor geleerd!ja die bedoel ik
iemand bekend met de 1982er 2.0 i op marktplaats uit nijverdal?
@JOZO wrote:
Gevonden! Zo zag ie er 4 jaar geleden uit. Was van Willem Visser, idd uit Zeeland.




Jammer dat ik hem toen niet gekocht had, te duur naar mijn zin toenderijd.. Toch wel een hele leuke en nette wagen!
ja jammer joost.
kwam uit heinkenszand, moest ook van het vrouwtje de deuruit! pfffff
jammer, is verkocht aan 1 of ander boertje zei willem.
manta modeltjes verzameld hij nog wel , was pas nog bij mij thuisdie brede groene mantzel, bestaat die nog? was wel een mooi ding
-
AuteurBerichten