Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door Kermitkiller
trouwens ik heb ze ook nog zaten op m,n TE heb er nu rode op :wors:wors
blitz , die bedoel ik dus
origineel gepost door Emiel-Manta
zal eens kijken wat ik kan doen ;)edit: heb er een paarse bobinekabel voor je bij gedaan,
staan wat nummers op, misschien dat ze je verder kunnen helpen bij de auto-onderdelenzaak ;)oke alvast bebankt
nou dat ga ik niet doen , zoek wel net zo lang tot ik iets gevonden heb wat daar wel past
origineel gepost door Freestyler
ja ietsje, maar na wat aanpassingen van de duwstang (waar je pedaal dus tegen duwt) past ie er zo in.aanpassingen zijn draad opsnijden en inkorten tot 12 cm geloof ik dat het was (ff zo uit mijn blot hoofd) :hmmz
Heb het zelfde gedaan met een booster van een senator A 3.0. Die paste er enkel in na wat ram en beuk werk tegen de carr. Maar remmen dat dat kreng deed :jerryking::thumbup
dit alles met een rembekrachtiger van een monza Aof senator A, hoeveel moet je je binnenscherm naar binnen kloppen?
weinig progresie dan als de diameter niet groter is verpomp je ook niet meer olie lijkt mij!
origineel gepost door Manta 24V
Bekrachtiger rekord e, cilinder E30ja makkelijk gezegd, zoek maar eens een bekrachtiger van een E rekord! een hoofdremcilinder van een spuugbak E30 is makkelijker
origineel gepost door Manta 24V
origineel gepost door mar10manta
ik ga een totaal andere proberen, van een senator B incl de bekrachtiger( groter diameter hoofdremcilinder)Wou net posten, pak er 1 van een bmw ofzo ;)
ja welke dan? alleen hoofdremcilinder of ook de bekrachtiger
ik ga een totaal andere proberen, van een senator B incl de bekrachtiger( groter diameter hoofdremcilinder)
hij is handgebouwd dus je koopt hem kant en klaar
dan krijg je zeker een gekleurde! dat is wat ik nou net niet wil snap je
je hebt een U2U
origineel gepost door postbusmanta
Je zal nu inderdaad een hoofdremcilinder moeten plaatsen met een grotere zuigerdiameter.Dit houdt weer in dat je harder op je pedaal zal moeten drukken om dezelfde aantal kg per vierkante cm op te wekken.
Dit zal kunnen resulteren in de wens om een grotere rembekrachtiger.oke dus het plaatsen van bekrachtiger in combinatie met een andere hoofdremcilinder zou beter wezen? ik heb dus compleet liggen van een volvo 740, zal alleen nieuwe leidingen moeten maken
origineel gepost door Maartuh
Pak gevlochten leidingen voor en achter, en dan nog eens testen: hier echt 100% geen andere bekrachtiger meer nodig!heb ik al jaren , maakt dus niet uit ook is het geen kwestie van ontluchten
nou hij kan zeker open. maar niet door te draaien maar door de geborgde deeltjes rondom los te maken.valt op zich mee zit een veer in maar die is niet zo krachtig, als die rembekrachtiger van een volvo, want die sprong dus wel ff uit elkaar , moest wel ff een poosje zoeken naar die veer was door mijn schuur afgevuurd, dus goed opletten als je zoiets doet.:vertag
was toch in duitsland ook een donker groene manta B met een 4.0 blokkie die ook lekker hard ging , en ook een keer hard eraf! daarna weer opgebouwd!
origineel gepost door wim-v6
zit er ook in, mits niet kapot of verwijderd.Willem
zit gewoon in relais vak van zekering kast
meestal grijs.
ook kans dat deurschakelaar kapot is.
Willem
als de deurschakelaar kapot is , gaat je binnen verlichting ook niet aan denk ik. maar dat doet het wel.
ook wil het elektrische open dak niet open en het seinlicht werkt ook niet:hmmz:hmmzja dat is zeker dat je hem dan zo terug ziet



28 januari 2010 om 17:03 In reactie op: Manta B gevraagd als eye-catcher op Feest te Emmen #17600340ik ga naar de video avond dus ik heb geen tijd
hee ronald waar heb je die foto`s gemaakt?
ik heb deze voorkant 2 jaar geleden verkocht voor een 6 of 7 optredens in verschillende theaters door nederland!
ik heb nog foto`s hoe hij eerst was
wel grappig hoe hij geworden isin de zeelandhallen?
je plakt de stickers toch aan de binnen kant? voor het spuiten! ik ga die kap aan de binnenkant spuiten. dus een witte 400 met de opel dealer kleuren
-
AuteurBerichten