Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
weer terug uit essen, vond het een beetje tegenvallen ten opzichte van vorig jaar.
origineel gepost door mar10manta
[IMG]]


dit zit ook in mijn verzameling zo kom ik nog wel eens wat tegenwij gaan ook vrijdag
origineel gepost door sharkmot
motor zit idd aan de achterkant bij jou achterraam.om hem te vervangen moet je de hemel er uit halen.
als je een dakje hebt wat los kan, heb je aan het frame slangetjes zitten waar het raam in zit deze moeten normaal door de stylen naar beneden lopen.
wat ook kan zijn als de stoel nat is kan het ook zijn dat de achter ruitenwisser sproeier slangetje lek is deze loopt namelijk ook boven de bestuurderskant
nou het dus niet alleen aan bestuurderszijde nat maar ook de bijrijderskant
origineel gepost door mantaroel
ik rij met een getrag 265 achter de 24v, stukje betrouwbaarder, kan wat meer vermogen hebbenmaakt niet uit welke bak je pakt als tie kapot gaat,gaat hij toch kapot , of heb jij er een splinternieuwe er achter gehangen?
vliegwiel kun je in duitsland kopen van ronald bolz, versnellingsbak kun je kiezen wat je wilt. ik rij met een GTRAG 240 ( manta dus) met een speciale koppeling komt ook bij bolz vandaan
ik rij met 17 INCH ga ook niet kleiner rijden
ik heb nu ook 8,5 J maar ik zag mooie AZEV A met een mooie brede velgbed vandaar. maar tot hoeveel J kan ik dan gaan op een normale cas. dus zonder brede uitbouw! en welke ET waarde! blijft ook 4 gaats!
thanks die bedoelde ik dus

is van mij geweest, ik heb nu een nitro. gaat lekker tekeer:P
origineel gepost door Ghanz
origineel gepost door mantadevil
mercedes heeft toch andere steek
maar denk dat je bmw bedoelt met 3 serie?????maar denk niet dat dat gaat passen
9j et 15 staat al ver nar buitenlezen jozef :D
hij omschrijft het als Bij Mercedes Weggegooid.. BMW dus ;)
dat bedoel ik ja heb daar een gruwelijke hekel aan die bakken:puke:puke:puke
wel vreemd dat er zo weinig mensen hier wat weten over hun tigra!
weet iemand uberhaut waar het motortje van een schuifdak zit???er moet in belgie een zaak zitten waar je ook kan luisteren hoe die klinkt
origineel gepost door rhandy1
haha ja klopt bekend verhaal die van mij ook niet die motortjes zijn echt van korte levensduur in my opinion,,maar de lekage zou daar vandaan kunnen komen aangezien hij niet werkt en dus niet goed afgesloten zit je zou de rubbers kunnen controleren
gr
oke , waar zit dat motertjevoor of achter?
ja is er een met electrische dak maar dat werkt niet!!!
origineel gepost door mantadevil
Originally posted by mar10manta
hee super gelijk 1 gekocht bedankt manta devilen site opgeslagen neem ik aan:P
is goedkoper als wat men via marktplaats voor gebruikte vraagt vaakjazeker opgeslagen hahaha ja goeie site
hee super gelijk 1 gekocht bedankt manta devil
hee wietse daar staat 16-19!
origineel gepost door mantalica
origineel gepost door louwe 16 klepper
er is overigens ook nog wel wat verschil in de afstand
van de 9 driehoekjes
tot de voorkant motorkapop de foto van manta earo zitten ze b.v verder naar achteren dan op de kap van m,n ex 400r;)
mattig maakte wel erg mooie stevige
polyhester kappenmaar daar is eigenlijk niet meer aan te komen
of je moet al n x geluk hebben dat je ergens 1 gebruikt kan kopen;)Deze zijn nog nieuw te bestellen bij mattig :http://www.mattig.de/content/index.php?option=com_phpshop&page=shop.browse&category_id=52eccd4580a57bfa9de812facb23d29d&Itemid=1
hee koen heb je eens een goeie foto van jou kap van de binnenkant? gr martien
maar nog steeds geen duidelijke foto`s van de binnenkant van zo`n motorkap
iemand misschien foto`s van de binnenkant van een org. manta 400 kap?!
kan er iemand die 3 hoekjes instansen in een metalen kap en dan wel met de schuine kantjes er ook aan natuurlijk want eruit zagen is niet zo moeilijk dat kan iedereen
origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door Kale gek
pasvorm is bij kunstof meestal nix en als je hogere snelheid rijd komt ie omhoog, meen dat de rallytsluitingen niet mogen ontbreken hierbijpasvorm
ligt er erg aan wie die kap gemaakt heeft
meeste zijn inderdaad wel met rally sluiting
maar waren er ook zonderer zijn best veel verschillende polyhesterkappen gemaakt;)
een half stalen half polyhester kap
is volgens mij een e de b productja bij edb kap moet je er zelf een metalen binnenframe van een org kap inlijmen! hij vraagt natuurlijk wel heel veel voor zo`n kap zonder frame! maar als dat de beste kap is waarom niet
ik heb hem dit jaar in zulte gesproken , zou mij terug bellen over onderdelen . NOOIT meer iets vernomen
-
AuteurBerichten