Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
nou als nog een setje achter gordels voor een b manta hebt?:angel
geen idee, ligt aan de bevestiginghoek, en zo niet…..king: ;)
origineel gepost door prayer
als ik het zo hoor val het allemaal wel mee met me blok..
maar dan vind ik het eigenlijk vreemd dat er uitspraken zijn als “een 2L maak veel beter toeren als een 2.4”
want een 2.4 komt ook zonder problemen aan de 5000, die 500 toeren meer die 2L maakt… lekker belangrijk…dat een cih geen toeren motor is was natuurlijk al duidelijk, het ging mij puur om het verschil tussen de cih modellen….
en als je maar lang genoeg geld uit geeft gaat het altijd harder natuurlijk…(als ik het goed gehoord heb) is een 2,4 een lange slag motor met dezelfde boring/diameter als de 2.0 , gemaakt op meer koppel.
de langere slag drukt naar mijn inzicht ook het max toerental.bij mijn 1,9s met 4 bak is dat ook zo’n beetje het normale bereik…max 6000 in een nood manoeuvre maar, dan word je al gestoord van het geluid hahaha
origineel gepost door Duurt
Ook komend weekend is er weer een zelfde treffen in Roermond.(onderstaad bericht van belgisch Opelforum gehaald)
HECKTRIEBLER TREFFEN ROERMOND AM 24 BIS 26 SEPT.2010.
ja hallo es ist widder da dass hecktriebler treffen in roermond anreise ab freitag 24 sept moglich die adresse ist
camping/jachthaven hatenboer
preis fur woocheende ist 25 euro.http://www.hatenboerroermond.nl die seite ist in deutsch und had eine routeplanner
hatenboer 51 roermond.nlIs voor mij +/- 270 km. een beetje ver weg, maar voor wie in de buurt woont.
wie organiseert dat eigenlijk? ik woon er ook niet al te ver vandaan en weet van niks<_<:wtf
origineel gepost door mantadevil
kijk das mooi nieuws
heb nog een achterbumper liggen van een coupe kan die mooi op de vauxhall
voor is geen punt das toch een manta neus :jerryyep! ;)
origineel gepost door mantadevil
wil me vauxhall wat andere bumpers gaan geven
heb nu chroom erop ,maar wil deze gaan vervangen voor bumpers van een gsimaar nu vraag ik mij af heb een smalle originele bumper liggen van een manta gsi
maar past deze ook op een b ascona????achter wel mits het geen cc bumper is, voren niet vanwege een andere knik hoek
je lichtbeeld zal denkelijk wel klote zijn.
de spiegel werkt samen met de licht breekpunten in het glas, en de lenzen van de angel eyes doen dat ook!
ik zou me de moeite besparen….gr. Guido
ik heb toen ook de C stijl kappen verwijderd om de hoedenplank eruit te krijgen.
pff dit gun je niemand… maar HOE DOM KUN JE ZIJN OM TE ROKEN MET EEN LOSSE GASFLES IN JE AUTO!!!:swear
gezwegen over de smerige stank en het verzieken van je interieur……….:puke:puke:puke:puke:puke:pukenou…. het enige wat zou kunnen is dat de spanningsregelaar in je dynamo een keertje klooide of af en toe te veel doorgeeft.
origineel gepost door Tessa.
origineel gepost door MantasticB1
origineel gepost door Tessa.
origineel gepost door Ducantoni
Zolang het geen Deense dog is, zal dat best wel gaan in een Corsa!
Ook welkom hier!Het zijn nu nog 3 duitse herders, straks 4:angel hahaha
maar bedankt!OMG!!:o zelfs met de bank plat is dat met 4 Duitsers achterin afzien!
:jerryHaha dat valt nog wel mee hoor! zijn heel rustig! en ze liggen, dat is een voordeel:wors
ow? hoe krijg je dat geregeld?
in de houding springen en “HINNLEGEN!!!!!:swear” roepen?:jerrylijkt wel of die foto van de huidige a manta is, in breedbeeld stretch modus is gezet:wtf
mwah…..het roept bij mij zeker geen manta gevoel op:(
het is voor mij niet meer dan een amerikaans karikatuur ontwerp uit de ’70’s…… leuk voor “charlies angels” of zo…. :wtf:jerry
vooral de achterste zij raam lijn maar ook de neus bevallen mij helemaal niet…bij mij zijn ook beide manta’s nat aan de bestuurders kant…
bak ik droog maar ik heb het achter het kartonnetje (linksonder) vandaan zien druppelen.
ruitenrubbers zijn/waren in de kit maar na inspectie zat er een hoop drab onder de voorruit rubber in de hoeken! als het achter het kartonnetje links onder (van de A-stijl) loopt kan het volgens mij alleen daar vandaan komen :swearorigineel gepost door Tessa.
origineel gepost door Ducantoni
Zolang het geen Deense dog is, zal dat best wel gaan in een Corsa!
Ook welkom hier!Het zijn nu nog 3 duitse herders, straks 4:angel hahaha
maar bedankt!OMG!!:o zelfs met de bank plat is dat met 4 Duitsers achterin afzien!
:jerrydaarvoor is de 100 octaan gekomen.
esso (in duitsland zeker wel) verkoopt wel nog 98…..nou mijn 19s loopt prima op 95 terwijl dat niet zou kunnen, echter….., mijn 20e van na 1984 zou het wel moeten kunnen na bijstelling van de ontsteking en die loopt er bagger op!
origineel gepost door Ducantoni
Het gaat er om de 1.9 N die er nu in ligt ‘om te bouwen’ naar 1.9 S.
In welk opzicht zitten er andere zuigers in?
Volgens het Manta boek zijn boring en slag van beiden gelijk, alleen de compressieverhouding verschilt.de vorm van de bovenkant is anders….een N zuiger heeft een heeft hollere bovenkant….heb ik gehoord.
heb je het nu over de oude 19s of de 19n?
de 19n heeft andere zuigers, nokkenas en brandstof systeem.
of de kop anders is weet ik niet……volgens mij moet daar wel een redelijke afstand aan gekoppeld zijn maar er zijn toch zeker voorwaarden voor die garantie meegeleverd?:hmmz
als je verhuist van rotterdam naar maastricht dan kunnen ze toch niet verlangen naar rotterdam te rijden?:agent
20-of 30km lijkt me dan nog acceptabel om te moeten rijden naar de verkopende dealer…
ik ben ook benieuwd naar de uitkomst in deze..:hmmz23 augustus 2010 om 11:37 In reactie op: Ascona te koop voor een prikkie, uuh of is het een …. #17717273ow die ja! die prijs klopt wel vanwege de massief gouden ventiel dopjes:)
en het is een “india” versie van de ascona, weet je wel met die olifant:Pstuur afhalen heb ik nooit gedaan, maar er is een speciale trekker voor die in kleine sleufjes van je stuurnaaf in kan grijpen.
andere methoden met grof geweld af meppen hebben al tot kromme stuurkolommen geleid :Pwat de raam hendel betreft ga ik er vanuit dat dat hetzelfde is als bij de rest van de opels?
ff met een oud doekje onder de hendel “doorflossen”
het kan wel zijn dat die veer aan de verkeerde kant is opgestoken.
LET OP! ik hou de uiteinden van het doekje enigszins gesloten, want de veer springt geheid weg, en zo blijft die in de doek hangen;)
origineel gepost door EmileManta
Het is al gelukt met de deuren. ik heb een donor deur als voorbeeld gebruikt;)Nog 1 vraag erbij dan maar.. Zijn de deuren in hoogte te verstellen?
Alvast bedankt!
alleen het slot, door de pen op de B stijl los te draaien.
ook is bekend dat de scharnieren vervormen en de deuren dus uitzakken.een kapotte koppakking kan ook hoge temperaturen veroorzaken als er verbrandingsgassen naar het koelsysteem lekken…
maar dan zou je ook evt. koelvloeistof kunnen missen en/of “boeren/borrelen” in de radiator bemerken bij het losdraaien van de dop…als er een flinke massa sluiting is dan gaat de meter helemaal op tilt!
is de spanningsregelaar defect dan “liegt” je brandstofmeter ook door teveel aan te geven, want alleen deze 2 meters worden daardoor geregeld.origineel gepost door peerke1987
weet niet wat voor carb er normaal op een 2.0N zit? Maar bij 2traps zal dat verschil minder zijn, maar anders merk je het wel.K&N luchtfilter is zo te bestellen bij de plaatselijke K&N leverancier. moet je die hebben van een 2.0E .. complete set met adapter past zo op je LMM
Groetjes en succes
20n heeft ook een varajetII net als de 20s ;)
-
AuteurBerichten