Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
14 oktober 2013 om 20:57 In reactie op: waar nieuwe tankvlotter vectra/ascona inj, te vinden ? #18179755
ik heb hier een nieuwe vlotter liggen maar geen idee waarvan die is…..als je er een foto van hebt kan ik hem vergelijken.
pcies! mss in de toekomst nog eens. blijft veel geld. het lastige zijn ook de geharde pennen, niet zo zeer de Z beugel. kosten ook nog 23exbtw….voor 4maten pennen.
ja thnx ghanz, die had ik ook al gevonden voor €62ex btw…
maar als iemand die al heeft en ik hem mag gebruiken hoef ik niks aan te schaffen voor die ene keer. nieuw hoeft zoiets ook niet te zijn.:wors
@soepkiepe wrote:nee, en daarom wacht ik lekker af.
maar als jij ze graag plat wil laten drukken.. succes.ik ga liever voor de snelweg dicht gooien, voornamelijk de hoofdwegen.
net zo lang tot dat meneer rutte die plannen van tafel veegt en er voor kiest die regel te laten zoals die is.als de mensen zien dat dat werkt, moet jij eens op letten wat er nog meer op de staking lijst komt.
denk bijvoorbeeld aan de kosten van het ziekenfonds, de verhooging van de auto belasting.
ze lijken wel van de pot gerukt in den haag.toevallig hoorde ik meneer wilders een uitspraak doen waar ik 1000% chter sta.
“we moeten juist zorgen dat we met de benzine prijs ONDER de prijzen van onze buurlanden gaan zitten, dan komen hn bij ons tanken wat dus voor meer inkomsten zorgt.”
bij mij werd die op de binnenkant van de voorruit geplakt… als je maar de waarschuwing van de afwijkende snelheidsindicatie van de banden ergens in het zicht van de bestuurder hebt zitten :thumbup
17 september 2013 om 06:46 In reactie op: Forum niet meer te bereiken na gebruik Anti-Malwarebytes #18173988ik heb er geen last van, beiden werken prima samen bij mij.
basisafstelling van de carburateur staat waarschijnlijk niet goed.
de luchtspleet van de gasklep bepaald het begin vacuüm en dat is net het kantelpunt dat perfect moet zijn afgesteld om van stationair naar gasgeven moet oppakken.
m.a.w. een vacuümmeter aan het inlaatspruitstuk aansluiten en de gasklep afstellen.
dat gedoe met de gasklep speling speelt uiteindelijk ook wel mee, maar dat zal bij de rest van de afstellingen als stationair en CO weer meer gaan meetellen.
de in de vraagbaken gestelde afstel methode met een staalboortje als meetmiddel is niet echt effectief aangezien er best veel speling in de gasklep bedieningmechaniek kan zitten. maar je hebt na opheffing van de speling wel een grove indicatie hoe het daarmee uitziet.ronde hoort aan de bestuurderskant en de V-vormige aan de uitlaat kant.
was bij mij ook zo met een versleten V-motorsteun aan de uitlaatkant, leek net en boze wesp en stond helemaal te trillen…lolll
bij een goede rubber zit er nog ongeveer 5mm-10mm ruimte onder de rubber en het onderste metaalmagweg! is opgelost.
daarvoor was ik ook mss van die ander van afhankelijk. maar daar bleef het ook stil.
sorry maar dat lag niet aan mij alleen, mijn kennis zou zelf ook nog kijken en heeft ook tot op heden niks laten horen.
je hoeft niet zo snel aangebrand te zijn hoor!
bedankt voor de moeite tot nog toe, mijn vader heeft me gezegd dat hij zelf in de regio ging zoeken op sloperijen aangezien hij bang is voor internet aankopen. welterusten!:thumbup
heb nog 2 originele OPEL 2.8s spruitstukpakkingen en 2 sets carterpakking liggen. imitatie kost dit spul tussen de €120 en de €140 samen. interesse?
idd het is een redelijk ingewikkeld ding, maar goed af te stellen.
ow fijn! king: ook toevallig een rode? en welk prijsje hangt er aan vast? het is nl. een verrassing voor mijn vader zolang hij nog auto blijft rijden is het zinloos nieuw spul er aan te hangen. ik weet alleen ff niet of hij elektrische of handmatige spiegels heeft.. :hmmz
grtzz Guido
@baboe wrote:
Hep er wel 1 liggen als et goed is
geen idee wel vind ik het lastig dat het niet in het dagelijkse overzicht te zien is…dan maar ff titel aanpassen naar de spiegelvraag!
idd ik heb ABP op firefox maar je directe link werkt ook. ff kijken wat er veranderd als ik abp voor opel forum uitzet. thnx
update… idd ABP blokkeert de werkbalk/knop om een advertentie te kunnen plaatsen!
@Andre_Ede wrote:
Gebruik je toevallig een blokker ? Die iwl nog weleens er voor zorgen dat de button niet verschijnt.
Misschien werkt een directe linj:
buysell/manage_ad.php?mode=create_adik heb daar met mijn ’98 zilver met. geen roest, maar zag bij mijn vorige bordeaux rode ’98 dat daar niet echt tot in de naad gespoten was! is iig een plek,naad die om problemen vraagt!
anders bestaan er flesjes octaan additief om bij 95 te gooien om meer naar de 98 te komen, automaterialenzaak heeft die flesjes.
hier is 98 nog redelijk te krijgen. het gekke is dat mijn 1,9s normaal niet goed op 95 zou moeten lopen volgens de gegevens maar loopt als een tierelier, en de 2.0E met wat ontstekingsbijstelling wel, maar die loopt verschrikkelijk pingelend op 95 dus geen suc6….
mss toch maar octaan plus in de auto leggen!?! king:het kabelschoentje kan verrot zijn…ff nieuwe aan de draadje maken en zorgen dat er geen verf op het blik zit onder het kabelschoentje ;)daarna ff wat verf erover dat het niet oxideert
idd hoogstwaarschijnlijk massa contact. oftewel het draadje bij je achterlicht dat met een oogje aan het plaatwerk bevestigd zit. beter links en rechts ff checken.
@greg wrote:
@MantasticB1 wrote:
schijnbaar een zwakke plek bij vectra b aan de kokerbalken. ook al onderhanden gehad.
open gebogen en losse delen weggekapt met schroevendraaier en geïnjecteerd met een injectienaald met HG roest omvormer. deze vormt de roest om naar een witte poedereachtige/blinkende laag, maar is GEEN afwerking, dit moet er ook weer zogoed mogelijk af en nogmaals gedaan worden, instructies staan op de fles.
zoveel mogelijk met zinkspray in de openstaande spleet gespoten en nat dicht getimmerd zodat het weer netje glad uitzag.
toen aan binnenzijde tussen de schuine plaat en koker vol laten lopen met wax( die gele troep die je op meer plaatsen aan de vectra tegenkomt, die word met warm weer zacht en zuigt zich nog beter tussen de plaatdelen in. afgewerkt met zwarte motip tectyl en de kokers zelf met ML via spuitbus en slangetje vol laten lopen. leg dam maar karton van voor tot achteren onder die zijde van de auto want het komt er de komende uren, op de gekste plekken uitgedruppeld…. :angelwat as steunen betreft … DOEN! ER WORDEN REGELMATIG MENSEN ONDER DE AUTO KLEM GEVONDEN… :agent
Wat bedoel je met ML? Wat is dit voor spul en waarom pas je dit toe? Bedankt voor de aanvulling
ML is tectyl voor in de kokers dat is bruine smurrie. ik dacht dat ik valma had gebruikt die is lekker dun vloeibaar en die noemen dat ML voor in de kokers en TL voor de buitenkant. suc6
schijnbaar een zwakke plek bij vectra b aan de kokerbalken. ook al onderhanden gehad.
open gebogen en losse delen weggekapt met schroevendraaier en geïnjecteerd met een injectienaald met HG roest omvormer. deze vormt de roest om naar een witte poedereachtige/blinkende laag, maar is GEEN afwerking, dit moet er ook weer zogoed mogelijk af en nogmaals gedaan worden, instructies staan op de fles.
zoveel mogelijk met zinkspray in de openstaande spleet gespoten en nat dicht getimmerd zodat het weer netje glad uitzag.
toen aan binnenzijde tussen de schuine plaat en koker vol laten lopen met wax( die gele troep die je op meer plaatsen aan de vectra tegenkomt, die word met warm weer zacht en zuigt zich nog beter tussen de plaatdelen in. afgewerkt met zwarte motip tectyl en de kokers zelf met ML via spuitbus en slangetje vol laten lopen. leg dam maar karton van voor tot achteren onder die zijde van de auto want het komt er de komende uren, op de gekste plekken uitgedruppeld…. :angelwat as steunen betreft … DOEN! ER WORDEN REGELMATIG MENSEN ONDER DE AUTO KLEM GEVONDEN… :agent
-
AuteurBerichten