Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik ga lekker met de rooie en mijn kopietje op de woensdag :P
origineel gepost door denwarr
Je hebt 4 aansluitingen op de motor en de orginele stekker zit er op!ik denk dat je relais OF niet aanwezig is maar door een dummy stekker met 1 draad in vervangen(instapmodel)
kwestie van stekker eruit en relais erin!
of indien er al een relais in zit dan blijft deze plakken…vervangen dus!origineel gepost door Poede
Kun je mij mischien vertellen hoe ik hier foto’s op krijg dan kan ik nog meer dingen uitleggen en vragen… Oja en ik heb een 2.0N versie, dus zit geen toerenteller in. De andere draad moet naar de bobine, maar waar moet ik die op aansluiten dan?die groene komt toch bij de kontaktpuntjes draad erbij?:hmmz
origineel gepost door GSE
Kijk maar gewoon waar de vulpijp zit hoef je niks te tellen:
Vulpijp aan bestuurderskant is 4-gang auto vulpijp aan de passagiers kant is 3-gang automaat.En als je een 4-gang hebt heb je ook ergens een schakelaar zitten in veel gevallen voor de 4de gang vrij te geven of niet.
tis een lekkende 3 gang dus;) en na het bijvullen doet hij het prima:)
origineel gepost door wim-v6
origineel gepost door MantasticB1
origineel gepost door wim-v6
Jupz, in VOLLEDIG ESSEN heb je een umwelt plakete nodig.je mag essen in met Rood – Geel – Groen.
bekeuring bij geen plakete is 50 euri dacht ik.
Deze MOET rechtsonder op de ruit geplakt worden.
ik heb m op bijde voertuigen gelukkig. (beide Grün):
Vectra:

Combo:

Willem
hee wim,
wat kost dat grapje als je vervuilender bent zoals met mijn oude manta? zou ik dan niet eens tot daarkomen?:hmmz
Een Bekeuring voor het niet hebben van een milieusticker.
die krijg je niet voor je manta.
Willem
dan bestel ik maar een kopietje van mijn kenteken voor €0,10 want hij is 31 jaar en heeft blauwe platen :P
origineel gepost door wim-v6
Jupz, in VOLLEDIG ESSEN heb je een umwelt plakete nodig.je mag essen in met Rood – Geel – Groen.
bekeuring bij geen plakete is 50 euri dacht ik.
Deze MOET rechtsonder op de ruit geplakt worden.
ik heb m op bijde voertuigen gelukkig. (beide Grün):
Vectra:

Combo:

Willem
hee wim,
wat kost dat grapje als je vervuilender bent zoals met mijn oude manta? zou ik dan niet eens tot daarkomen?:hmmz
origineel gepost door hum
ik kom zaterdag weer bij mijn auto en zal d’r ff wat pics van maken dus nog even geduldoke thnx kan ik meteen de andere bakken in de loods ff checken ..
eentje komt iig uit een kapitein of admi….origineel gepost door MantasticB1
origineel gepost door GSE
In Australie hebben ze dezelfde 3-gang automaat die door GM de TH180 word genoemd en in Austalie word ie Trimatic genoemd maar vaker word ook Traumatic gebruikt,altijd wat die dingen:
Lekken is standaard
laat de achteruit pakken is standaard
misselijk schakelen komt veel voorWat dat betreft zijn de latere 4-gang automaten een stuk beter,die lekken niet of minder en hebben al dat gekloot niet met schakelen.
ik heb het probleem alleen met wegtrekken en met links en rechts afslaan, voor de rest loopt hij heerlijk voor een 3-gang:)
achteruit gaat ook normaal en echt niet laat in de versnelling…
ik denk dat ik er pas volgende week weer genoeg hersteld ben voor ben om te kunnen sleutelen…maarruh je zegt 4 gang? ik heb af en toe geprobeerd de versnellingen te tellen en het leek alsof hij 4 versnellingen gebruikt…
:o
ik ga dat eens goed controleren mss is deze al een keer gewisseld…
vanaf welk jaar zijn die 4 bakken geïntroduceerd en waar werden deze ingebouwd? ook passend op cih blokken vraag ik me dan af?olie gepeilt en mss heb ik verkeerd gepeilt of er is een liter olie uitgelekt…volgens mij kon er 1 ltr bij….en ik heb het optrekken geprobeerd dat heeft hier in het straatje iig niet “geslagen”..morgen of zo ff een flink stuk rijden en kijken of de olie er niet zomaar onderuit loopt….:hmmz
kan ik meteen de schakelmomenten tellen:)origineel gepost door hum
Als je een 3-gang automaat hebt met lockup heb je ergens een stekker aansluiting op de bak zitten en een kabelboompje nodig,die 3-gang bakken met lockup zitten volgens mij alleen in de Rekord E2 na 85 of einde 84 zijn die gekomen…
hoe en waar sluit je deze opaan dan
ik heb nog z’n bak met een stekker
maar wist niet waar het voor was [/quote]maak eens wat foto’s van deze bak, stekker en type plaatje?
thnx Guido:wors
15 november 2009 om 16:57 In reactie op: Hoe krijg je een sigarettenlucht uit de auto / Update – geu #17551382mss niet roken tijdens het poetsen?:hmmz
ik heb net ff met de zaklamp gekeken..ik kon het ondanks mijn toestand niet laten..de vulpijp zit iig rechts dus het is een 3gang:hmmz, morgen toch maar ff recht zetten en peilen;)
origineel gepost door GSE
Staat der gewoon op:
Aan de bestuurderskant zit een plaatje met daarop GM strasbourg of zoiets en de vulpijp zit bij een 3-gang altijd aan de bijrijders kant en bij een 4-gang aan de bestuurderskant.Als je een 3-gang automaat hebt met lockup heb je ergens een stekker aansluiting op de bak zitten en een kabelboompje nodig,die 3-gang bakken met lockup zitten volgens mij alleen in de Rekord E2 na 85 of einde 84 zijn die gekomen…
ik kan ook niets aan mijn persoonlijk profiel veranderen:(
ik heb nog geen autoweg gereden met de cc :hmmz….ik heb in de 10 jaar dat hij in mijn bezit is net 100km gereden omdat hij in d steigers stond en onbetrouwbaar zou zijn volgens eerdere eigenaars dat hij opeens ermee kon stoppen…
nu heb ik wel al veel onnozele dingetjes opgelost en de inspuitunit vervangen omdat deze ook kortsluit met de massa…
tot nog toe lijkt hij redelijk betrouwbaar op de korte stukken:jerry
dus nu word de test verzwaard als de automaat ook meewerkt;)
weet je mss ook waar ik het type plaatje van de bak kan vinden?origineel gepost door GSE
In Australie hebben ze dezelfde 3-gang automaat die door GM de TH180 word genoemd en in Austalie word ie Trimatic genoemd maar vaker word ook Traumatic gebruikt,altijd wat die dingen:
Lekken is standaard
laat de achteruit pakken is standaard
misselijk schakelen komt veel voorWat dat betreft zijn de latere 4-gang automaten een stuk beter,die lekken niet of minder en hebben al dat gekloot niet met schakelen.
ik heb het probleem alleen met wegtrekken en met links en rechts afslaan, voor de rest loopt hij heerlijk voor een 3-gang:)
achteruit gaat ook normaal en echt niet laat in de versnelling…
ik denk dat ik er pas volgende week weer genoeg hersteld ben voor ben om te kunnen sleutelen…maarruh je zegt 4 gang? ik heb af en toe geprobeerd de versnellingen te tellen en het leek alsof hij 4 versnellingen gebruikt…
:o
ik ga dat eens goed controleren mss is deze al een keer gewisseld…
vanaf welk jaar zijn die 4 bakken geïntroduceerd en waar werden deze ingebouwd? ook passend op cih blokken vraag ik me dan af?is het wel je netwerk dat er uit vliegt?
ik heb F-secure internet beveiliging en als ik hun firewall gebruik knikkert die er ook uit om de haverklap.
ik heb die firewall uitgeschakeld en die van windows ingeschakeld(NOOIT allebei tegelijk aanzetten dan krijg je helemaal kloterij)
sindsdien blijf ik stabiel online!origineel gepost door Fearless
Laats ook van mijn bak het filter vervangen….
En een keerring ook nog…ook zon lekbak had ik.
Dr zit niet echt een band in ofzo, het is gewoon een stelschroefje onder een kap (moet ook los)Mijn probleem is er nog steeds iig…duurt ff voordat ie in de achteruit gaat.
En soms geenaandrijving met koude motor, maar dat is dan ff kwestie van in de achteruit zetten en dan weer gewoon.
Went wel :Pmijn achteruit doet het perfect:thumbup alleen de vooruit slipt en slaat dus.
12 november 2009 om 16:20 In reactie op: how to voor 14" met 16" wieldoppen te maken ?????? #17546916ieuwwww:puke wat een klungelig VW gepruts:wtf
typisch een ik wil wel maar kan niet idee….:cry is het enige dat me daarbij te binnen schiet….
origineel gepost door GSE
Behoorlijk gekloot zonder put maar het gaat heb ik ook ooit eens gedaan de filter vervangen zonder put:
Voorwielen van de grond krikken echt royaal hoog.Olie aflaten en carter loshalen
Dan kun je bij die deksel komen met die schroef die eronder zit:afstellen ff zoek functie gebruiken.
ok, in de bak zelf dus en moet de carterplaat eraf;)
thnx als ik weer beter ben kijk ik eerst ff naar het peil en anders carterplaat eraf voor het filter en evt. de banden te stellen.
deze bak lekt volgens mij ook aan het schakelarmpje…
maar als het lekker een probleem is moet ik dat wel aan het peil zien!tnx mannen als ik weer beter ben ga ik daarmee eerst aan de slag!
origineel gepost door JOZO
en aan wat voor accessoires moet dan gedacht worden?bij mijn b 1,9s kan het bijv het relais voor koplampwissers en sproeiers zijn of een plek waar normaal bij de inspuit het brandstof relais zit…king:
of die ontstekingsmodule die bij de bobine hoort kan onder de bobine zitten maar ook los op het scherm (heb ik gehoord). enz..
hoe dat bij de A zit weet ik ook niet ik kan alleen voor de b manta proberen te spreken.:angelorigineel gepost door hum
haal ff het filter eruit en vervang deze of uit elkaar halen en reinigen . 99% dat het dit is.
ik heb inmiddels div bakken geprobeerd met problemen en 9 van de tien keer of te weinig olie of het filter verstopten waar vind ik dit filter? kom ik daar aan zonder put?
gr. Guido
je manta zal maar zo uitzien na een heftige drift:P
het zijn altijd voorbereidingen voor accessoires die weliswaar niet in ieder model gebruikt of aangebracht worden.
idd je dynamo of de aardingslus/lint die van je blok naar de carrosserie loopt…
die word ook wel eens “vergeten”
origineel gepost door schrump
rembanden afstellen wil ook wel eens helpen, maar zoals eerder gezegd, eerst naar de olie kijken.en als dit klopt kun je van buiten aan die rembanden?
het klinkt ook alsof die banden slippen en dan met een dreun in de versnelling schieten….als ik normaal zou optrekken…
doe ik het heel voorzichtig dan lukt het rechtdoor ook meestal zonder klappen op te trekken..
zo gauw ik een bocht maak giert en slipt er iets vanbinnen..
morgen eerst de olie checken:thumbup -
AuteurBerichten
