Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-





























mijn vader heeft nog meer op zijn camera …die komen later wel een keer erbij:wors
origineel gepost door Freestyler
bruine sticker??maar als de 304 voor de 2.2 is, waarom loopt de 2.0 er dan op? (dus 2.0 inj systeem)
mss de sticker met het nummer op de metalen kap?
dat zijn de bussen van de achteras ophanging.
had ik bij mijn B vec ook, je kunt proberen te smeren maar de garages verwisselen ze meteen…origineel gepost door Jack-omegax3.0xe
Volgens mij zit in de automaat bak geen peilstok maar een bout die aan de zijkant van de bak zit. Dit is je vul en tevens peil.Gr jack
automaten hebben tot nog toe altijd een peilstok/vulpijp gehad direct voor het schutbord/achterkant motorblok.
lijkt me sterk als dit verandert zou zijn.schakelbakken hebben idd een olieniveau/vulgat met bout aan de zijkant.
je mag je spoorbreedte max 1.5% verbreden mits de bevestiging niet verzwakt word door ondeugdelijke bevestiging en je niet verder dan 30mm buiten je wielkast komt, heb ik net ergens gelezen google maar eens op spoorverbreder verkoop sites.
de zeik die je krijgt van onwetende dienstkloppers krijg je er gratis bij:sleeping
ik ken je niet persoonlijk maar wrm verwonderd me dat niet?
allemaal gerard jolinks op oorlogspad met strass en boa’s!!:jerry:jerryorigineel gepost door hennie29
origineel gepost door MantasticB1
ik vraag me af of jouw soldaten ook strass steentjes op hun uniform hebben?:hmmz:o:angelals het kon had ik me soldaten helemaal bling bling gemaakt wheoahahahahhaha:P
ik vraag me af of jouw soldaten ook strass steentjes op hun uniform hebben?:hmmz:o:angel
origineel gepost door hennie29
vind het als vrouw ook een super vet spel speel hem op me gepimpte xbox360 ook ben ik helemaal gek op gears of war 1 en zo op ze tijd ook deel 2 ervan
;) pff ik heb het 3x moeten lezen om te begrijpen waarover je het hebt….:wtf
maar nu snap ik je:P
de slag van je schakelpook wijkt af van je vorig bak!
en de voor de 2 moet je hem erg ver naar achteren trekken?
helaas weet ik daar niks van maar nu is het verhaal wel duidelijker..:angelorigineel gepost door Freestyler
hoe dan ook, ding is in orde nu.En ja popnagels gelijden ook.
Kabels zonder isolatie ook :afroHeb er nu een isolatie laag tussen gedaan zoals dat af fabriek ook was.
nou ik ben benieuwd wat die doet na inbouw…zolang hij niet aan de carrosserie kwam was er ook niks aan de hand…:hmmz
welk nummer heb ik je dan meegegeven aangezien die weer anders is qua koelrib/voet van de transistor?
zie je ook dat hier geen isolatie van het koelplaatje nodig is omdat deze niet met de voet aan de carrosserie komt want hier zitten 4 kunststof hoeken aan?
bij mij is het koel plaatje meteen de hoek bevestiging…
ook een verandering…:hmmzen je dacht dat de popnagel geen contact maakt?:hmmz
origineel gepost door Freestyler
origineel gepost door MantasticB1
goh ben ik nou goed of ben ik helderziende!!!????
:angel:angel:angel:angel:angel:angel king:
beetje ervaren storingsmonteur schat zoiets goed in al ben ik geen vonketrekkerT:P
mica plaatje met pasta en een kunststof schroefje doen wonderen hè Christiaan?:Porigineel gepost door Freestyler
Probleem gevonden.Tussen je koelelement en dat dikke metaal stuk waar die mee bevestigd wordt, hoort een plastic plaatje te zitten.
Die mist dus bij de jouwe, vandaar die kortsluiting. Verders issie nog goed.
Niet bepaald, probleem zat hem niet in die schroef (popnagel) die hoort er namelijk zo in te zitten. maar in een missend plastic plaatje.
origineel gepost door MantasticB1
overigens zie ik een aan passing aan het slangetjes gebeuren tov van de jouwe.
het ontluchting slangetje dat strak onder de chassis balk doorloopt naar de vulpijp heeft bij mij een T-stukje en een open slangetje naar de felsrand van de tank lopen en dan met klemmetjes langs die rand tot bijna bij de uitlaat (een ander slang pilaartje op de hoek bij de uitlaat)en dan gewoon open….:hmmzUPDATE!!! dat losse slangetje hoort op een slangpilaartje te zitten! nl. op de hoogste punt zitten 3 slangpilaartjes, 2 bij elkaar meer aan de voorzijde en 1!!! meer aan de achterzijde!
nieuwe vlotter (type 1, korte aanzuigbuis) is binnen!
voor mijn chassisnummer zou al type 2(lange aanzuigbuis) van toepassing zijn ff kijken als ik de oude eruit haal hoe die loopt mss kan ik hem verlengen met een koppeling en stukje leiding.:hmmz
eerst maar eens de tank verder leeg rijden:angelorigineel gepost door postbusmanta
Draadjes kort gesloten???Je bedoelt “dat ene draadje even tegen de massa aangehouden” denk ik?
Het metertje krijgt achter het dashboard een voeding +12 volt. De massa is geregeld door de weerstand in de vlotter.
Het kan ook zijn dat je tankmetertje geen goed contact maakt met de printplaat in je dashboard.
goh ben ik nou goed of ben ik helderziende!!!????
:angel:angel:angel:angel:angel:angel king:
beetje ervaren storingsmonteur schat zoiets goed in al ben ik geen vonketrekkerT:P
mica plaatje met pasta en een kunststof schroefje doen wonderen hè Christiaan?:Porigineel gepost door Freestyler
Probleem gevonden.Tussen je koelelement en dat dikke metaal stuk waar die mee bevestigd wordt, hoort een plastic plaatje te zitten.
Die mist dus bij de jouwe, vandaar die kortsluiting. Verders issie nog goed.
nog ff en er worden insignia kampeerwagens aangeboden:P
hahaha en aan het puffen wastie van de inspanning :kewlpics
:angelorigineel gepost door js 400
origineel gepost door kadettgte@freeler.nl
:wors:wors:wors
Kwas laat thuis maar zag nog net een witte manta door het beeld schuiven .:hmmz:hmmz:hmmz:Pja wie zal dat nouw zijn:P:P:P:P dat ben ik,ze hadden twee stukjes van het filmpje de wasdag gebruikt:D
H? de i doet niet meer mee?:hmmz
26 november 2009 om 18:37 In reactie op: Niet meer kunnen inloggen na update van MSN/Live Messenger #17546325ik heb messenger 2009 en nergens last van…met xp home en xp pro
die onzin als plus hoef ik niet:pukewat een fanta met die rvs werkstukjes….:sleeping
projectje fantaboy lijkt me zo….wat is er mis met deze modelletjes?:wtf
volgens mij kun je alleen een;
manta
manta L
manta GTEaan het chassisnummer identificeren (gsi of gte heetten de latere modellen allemaal toen vanaf een bepaald jaar)
heb je al tijd gehad naar de tank te kijken?
ik moet weten of ik zaterdag met de auto moet rijden i.v.m. de tank of dat ik mijn afspraak in Rotterdam met de trein ga nakomen…gr. guido
origineel gepost door MantaTeamTwello
origineel gepost door boyanka
:)vraag je eens af waarom het ventileerdvocht ???:angel
idd ….ook dit hangt samen met ventilatie van de leefruimte…
niet alleen frisse lucht…
beter niet doen dus!:angel195 breed staat even breed als de velg, de hoogte is bepalend voor de auto en de afwijking van de snelheidsmeter..dus ff omrekenen tov van de originele maat.
24 november 2009 om 01:19 In reactie op: Haynes werkplaats handboek Vectra A, B1 en B2 . . . Update e #17555255pcies geen wachttijd.. alleen de 21 min downloaden vanwege de trage server die niet boven de 90KB/s komt…
ik ken de situatie niet bij de b kadett maar het zo’n veren stel wel eens aan de gashendel van de carb zien zitten in een soort “juk” opstelling…omdat ze de veer niet rechtstreeks ergens konden spannen..
mss was het knutselwerk geen idee…. -
AuteurBerichten