Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik zie al 2 “grote” jongens achter het stuur van die manta’s kruipen LOL
igg zijn het “vette” manta’s mannen:P:wubvolgens mij hetzelfde als bij de coupe al schijnen de scharnierpunten en het rondom het achterklep slot roestgevoelig te zijn(ik bedoel niet het sleutel slot van de klep)
en ze moeten regelmatig bewegen….
en kan een “makkelijker” stuk in de veerweg zitten omdat steeds hetzelfde kleine stukje gebruikt word verslijt dat het meest.
en ze moeten droog zijnmoeilijk in te schatten…je zou voor de zekerheid wel de autoweg kunnen mijden:)
verder mag het toch wel duidelijk zijn of het geluid van de voorkant of van achteren vandaan komt?:hmmz
of paarse krimpkous mss? als die er is?
wrm vanaf 1978? mijn 1977 er heeft hetzelfde boekje:hmmz
origineel gepost door henk 400rr
Aan de bougiezijde van de kop en links naast het dekseltje, dat zit dus verwerkt in de code van de kop.
Het kwam vooral voor bij de 2.2 koppen, want daar had je ook het onderscheid van met en zonder.straks maar eens ff kijken …bij 1 van mijn manta’s heb ik klepzittingen laten maken dus maar ff een P toevoegen als dat nog niet is gedaan…king:
de ander maar eens ff kijken….het is wel een 85 er 2E maar geen idee of het nog het oude blok is aangezien er ooit gas in die carrosserie lag..wat een hersenloze reacties staan daar tussen….:o
het blijft een kwestie van smaak en emotie!en dat de drie grote merken minder pech lijken te hebben ligt aan de eigen pech hulp clausule bij een nieuwe auto en de duurdere auto’s worden gauw in een gesloten trailer afgevoerd naar de garage dat er maar zo weinig mogelijk mensen een kapotte mercedes of andere gouden koe langs weg zien staan…stel je voor iemand met en kadett’je komt je helpen met over starten:wtf:jerry:angel
origineel gepost door henk 400rr
Die koppen hebben wel meer codes dan “S” of “E”, wat ze allemaal betekenen weet ik zo niet, in ieder geval als er een “P” (Plumb) op staat dan is hij voorzien van hardere klepzittingen ivm loodvrije(r) benzine.en waar op de kop staat die “P” dan?:hmmz
origineel gepost door henk 400rr
origineel gepost door MantasticB1
…2.0n/2.0e hebben 3.44…2.0S en 2.0E heeft 3:44, de 2.0N heeft 3:67
owkay:thumbup
2.0 n wist ik niet zeker:)
zeker omdat die vergelijkbaar is qua vermogen met de 1.9s alleen het koppel iets minder als ik me goed herinner..
2.0n is toch voor belgie bestemd geweest? tenminste volgens mijn vraagbaak….:angelik weet niet of jouw motor ook een extra injector heeft als choke net als de manta maar die zit op je inlaat spruitstuk indien dat zo is.
met een blauwe plastic stekker trek die eens los als hij warm is? mss blijft die doorgaan..en als het een 1.6n is geweest heeftie ook nog een kleinere differentieel klok net als de 1,2.
1.2/1.6n is kleine klok gegevens weet ik daarvan niet.
1,6s /1,9s hebben 3,67(9:33 tandjes)= grote klok combi met je km teller wieltje in bak en km teller.
2.0n/2.0e hebben 3.44(9:31 tandjes)= grote klok combi met je km teller wieltje in bak en km teller.
nu zijn er nog andere tandwiel combinaties in omloop maar waar die in zitten weet ik niet.anders gaat de snelheidsmeter afwijken, banden maat spreekt voor zich dat die invloed heeft op de nauwkeurigheid van de meter.
origineel gepost door eddepet007
ik zou iig bezwaar maken kijk als je dr geen moeite voor doet gaan ze er zeker van uit dat je zat te bellenmaar idd lastige kwest kameraad had keer met gordel hij hadhem zeker om zei die agent die hem staande hield net niet
hij in discussie zegt die lul oke je krijgt waarschuwing
hij je doet maar wat je wil maar ga geen prent betalen ,heeft ie ook niet gekregen ,zo werd ik snachts staande gehouden voor voeren van mist lampen op mijn calibra
bij hoog en laag beweren die snot neus dat ik ze aan had.
ik zei van niet tot op gegeven moment ze ik ik kom er wel even uit kunt u mij de mist lampen aan wijzen hij zoeken ,maar ik had ze niet eens ,die ouwe die er bij was lachte en hij pissigmaar vdd nog steeds af als ik ze wel had gehad wattan ???
als je ze aan had gehad waren ze wel warm geweest king:
origineel gepost door Kale gek
origineel gepost door MantasticB1
origineel gepost door Stender
Mooie vondst hoor!Velgen zijn echt old-skool, stickers eraf, verlagen en niks meer aan doen!
Veel plezier ermee
verlagen? ik blijf met mij originele ’85er Bcc GSI al bijna op “god weet hoeveel “drempels hangen:swear
ik ga er veer rubbers tussen zetten om hem hoger te krijgen!ligt een cc lager dan een coupe dan? ik kon met 100 elke drempel nemen zonder ook maar iets te raken….
met mijn B1 kan ik ook alles nemen maar de GSI ligt lager terwijl er de gewone standaard zwarte veren onder liggen.
en als de hobbel ff scherp is en er ook maar 1 persoon bij me is dan schraapt de uitlaat al over de grond.
toen ik de auto kost 10 jaar geleden en aan het laswerk begon zag ik dat de vorige eigenaar ook al verschillende deuken in de bodem had gereden.. hij heeft bij mij 8 jaar in de garage gestaan voordat ik hem verder afmaakte :)origineel gepost door Stender
Mooie vondst hoor!Velgen zijn echt old-skool, stickers eraf, verlagen en niks meer aan doen!
Veel plezier ermee
verlagen? ik blijf met mij originele ’85er Bcc GSI al bijna op “god weet hoeveel “drempels hangen:swear
ik ga er veer rubbers tussen zetten om hem hoger te krijgen!origineel gepost door kaneelschep
Die knop is denk ik voor de mistlamp! :D
had ik iig ook in mn golfje.. zelfde lelijke lamp ook overigens.
Daarbij is ie niet verplicht op deze auto! Gewoon eraf trekken.
Op mn golf uit 83 iig niet.Die velgen zijn toch niet van een golf?!?!?! Vind ze wel wat hebben.
Echt een mooi ding man!!!
Ga je nog verklappen wat ie kostte???????foei terwijl de manta zo’n mooi voorbereide schakelaar plek heeft:wtf
aandachtspunt dan!;)origineel gepost door Makko
Oke, bedankt voor de info.Ik had een oude VGA monitorkabel liggen en ff getest. deze kan op de videokaart en in de tv.
Mooi beeld.27,95 10meter kabel :thumbup
Geluid gaat via de stereo.
vga beeld is toch nog beduidend minder dan DVI/HDMI
ik heb het op de pc met dvi naar HDMI aangesloten via mijn nieuwe onkyo HDMI receiver naar de tv met HDMI en ik heb het geluid niet meer via analoog maar via een extra intern geluidskaartje van €30 op de versterker aangesloten.
optimaal beeld en zga ruisvrij geluid!:jerry
beter kan het volgens mij niet:)schoone waage:P
idd velgen ver weg gooien of verkopen natuurlijk :P
irritante stickerparade van de kont af en een origineel mistachterlicht monteren:)kleur geel volgens RDW:o en die groene trek knop is voor de schietstoel?:wtf
origineel gepost door Opelkees
origineel gepost door Ghanz
ennuh.. die ouwe van jou??? defect.. of wat?iedere keer lek
al van alles geprobeerd:thumbdown
dat de lijm rand van het glas op staal scheurt is een bekend fenomeen!
en dat de schuimranden tussen kunststof en staal niet dichtblijven is ook bekend…
ik heb de glasrand met transparante dakgoot reparatiekit afgesmeerd.
geen vuiltje meer aan de lucht!en de afdichting tussen staal en kunststof dicht gekit met Terostaat kit.
Merk is teroson die blijft zacht:) en komt uit de caravan industrie dus ff een kampeerwinkel of caravandealer aanschieten.
makkelijk te verwerken en makkelijk van je handen te krijgen door simpelweg na een tijdje het geheel met een bolletje rest kit weg te stempelen.laat je liever geen andere butyleenkit aansmeren!
werkt wel maar verwerkt klote en je krijgt het bijna niet meer los met andere kit, ook de kit-band is niet te adviseren omdat die ook te stijf word..origineel gepost door melliw
Dag , welk werkplaatshandboek moet ik aanschaffen voor mijn opel vectra b caravan x 1.8 xe diamondBvD Wil
ligt aan je bouwjaar! is het een B1 of een B2?
ik zie dat hij ook de rubberen bekleding mist…achter de rembekrachtiger.:wtf
nu heb je dus de 1,6S er in?
dan heb je dus ook een “kleine” achteras van de 1,6N?origineel gepost door Hans
spuit bussie voor een kap kost 7,50 euro.
spec. efecten kan ook dmv. extra laag spikkels


idd decals aan de buitenkant!


ff met ze alluh:D
spuit je dan eerst de glitterlak aan de binnenkant en dan de kleur eroverheen?
ingerolen? :wtf
heb ik wel een digitale haynes vraagbaak corsa/tigra/combo ik geloof 93-2000:)
overigens is niet ieder rvs staal geschikt voor uitlaatsystemen…
ken de code van de juiste kwaliteit overigens ook niet (meer)… -
AuteurBerichten