Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door InjectTheVenom
origineel gepost door niekcoupe
Ik word zeker geen limburger!Ik verdom het ook nog steeds, daarom staat er bij mij ook import-limburger :D
ausländer raus!! ach shit wat een cliché nu spreek ik ook nog duits :P
origineel gepost door Fl!pke
Tja.. Iedereen zijn mening over een bepaalde provincie..Als de zeespiegel stijgt zullen ze blij zijn dat er nog wat heuvelachtig landschap bestaat in Nederland.
Dan wordt Nederland verleden tijd en zal het Limboland worden:jerry
:wors king: ;)
origineel gepost door mayhem
:jerrylimburg.. ik heb er niets mee, t is zo’n tering eind rijden van hier… geef t maar aan duitsland.
zo’n geintje hadden ze hier ook jaren geleden, ze wouden de zuid hollandsche eilanden fuseren bij zeeland.
ammenooit niet.. word geen stinkzeeuw!:swear
ach ik dacht dat het toch niet erger kon worden hoor…:P:angel
origineel gepost door Joepp
Wat eine quatsj hahaHoe gaat het liedje ook alweer: ze kinne mich oet Limburg haole, mer Limburg neet oet mich!:wors
:worsking:
origineel gepost door Arjan Kuijper
Snap alle ophef niet zo. Wat mij betreft mogen de helft van de ambtenaren weg… Maar dat kan ook zonder provincies samen te voegen. En dan nog als ze dat zouden doen…eigenlijk heb je gelijk want je kunt een Limburger op de maan zetten het blijft een uniek product [lol] DA LIMBOURGER:angel
origineel gepost door tcat
Waarom, niet.
VIndt het wel een goed idee..Een groot Noord Belgie als provincie…
IS goed voor de bezuinigingen.EN als we dan toch bezig zijn, meteen Noord Holland terug geven aan de Noordzee,
Friesland aan de Waddenzee, om het Millie een beetje tegemoet te komen.Groningen richting Duitsland,
Drente mag blijven, om ze moeten Assen willen verplaatsen…
Lang leve de bezuinigingen
:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerrywha ik zeg ook niks ik weet wie het zegt….:puke:angel:jerry
dat ze noord en zuid Holland met Zeeland en Utrecht fuseren?
als de dijken ooit zouden breken verdwijnen deze provincies toch van de landkaart… pff moet er niet aan denken dat het hier zo druk gaat worden dan maar België als opvangcentrum voor Hollanders gebruiken ……king:
Mwah met Eindhoven aan de kust mag je ook weer niet lagen dan kom ik wel vaker naar zee vanuit Limburg :Pik ken de vorm van de monza veren niet maar denk dat ze niet veel anders zullen zijn als van de manta b?
evenwijdige spiraal dus?
dan moet je nl ook de stand van de schotel goed hebben staan vanwege het begin van de spiraalwindingorigineel gepost door Spacejam
de smering van de turbo gaat gewoon via je olie in je carter dus dat zou het probleem niet hoeven te zijn.keej :) ik vind het wel interessant om eens te weten hoe en wat;)
is het verhaal van “warming up” en “cool down” dan wel waar?
vanwege de smering:wtf of is dat bij de moderne turbo’s niet meer zo gevoelig als bij de oudere types?:wtfvoor zover ik gehoord heb zouden turbo motoren niet op lpg kunnen? of is dat te kort door de bocht?
mss omdat lpg te schraal is voor de werking/smering van de turbo?origineel gepost door x-tinction
mantaalex zit ook hier op et forum als ik het goed heb:Pik dacht al dat het die manta was [lol]
maar ja kenteken kun je zo niet controleren:)het betekent trouwens zoek z.s.m. een garage op……….:angel
origineel gepost door mantamichel
Vanochtend op de A2 thv van budel een blauwe manta met pech op de vluchtstrook, en vlak daarna een donkergrijs / zwarte in dezelfde richting.die blauwe zal dan die van Dilliger zijn geweest op weg naar het manta weekend in soerendonk.
is overigens goed gekomen;)king:daar heb ik overigens toevallig een hoop manta’s gezien:angel
ja bij koni werkt het zo;
demonteren en dan de aanslag rubber uit de demper peuteren…de rubberen ring die in de demper om de stang zit.
er zitten 2 gaatjes in de bovenste buis waardoor je die rubber naar onderen kunt drukken/friemelen…
als deze eruit is schuif je hem helemaal in en zoekt de nokjes die in elkaar passen en als je dan de bovenste en onderste helft t.o.v. elkaar verdraaid verstel je de stugheid.
zet van tevoren ff markeringsstreepjes op de beide delen hoe die gestaan hebben tov elkaar.
en tel het aantal slagen die je verdraait en in welke richting.
wat nu stugger is en wat slapper is weet ik ook niet meer en hoe “snel” de stugheid veranderd met hoeveel verdraaien…
kwestie van de originele stand goed noteren en markeren en uitproberen;)kan ook aan je provider liggen, als je dat merkt draai eens een testje op http://www.speedtest.net en kies een meetpunt/server kortbij huis, eentje in de ster dus?;)
;)
het kan ook zo simpel zijn als de stekker van de netwerk kabel heb ikzelf gemerkt..:angelorigineel gepost door orrie
Het gaat gewoon om een astra opc! Wel een blauwe uiteraard!Het gaat dus om de volgende opc

En ik vindt led persoonlijk niet mooi, dat wordt te ”tuning”
mijn keuze is dus duidelijk helder rood!
puur om de reden dat hij anders te eentonig word qua kleur.
dat beetje peper in zijn kont mag ook zichtbaar zijn!:angel
anders word hij te saai;)
en wat led betreft helemaal met je eens.. het moet geen tupperware party worden;)suc6 ermee:)
plaats eens een foto van de auto waar het op komt?
voordat ik een advies kan geven wil ik het totaal plaatje wel zien :)daar ben je lekker klaar mee…:o
origineel gepost door max
Auto op z’n wielen laten staan.Schokdempers achter los draaien (2 bouten aan de achteras).
Auto aan de zijkanten opkriken tot je de veren eruit kan halen (opletten met je remslangen)
Ruimte is dan daar.
Inbouwen weer op dezelfde manier maar dan omgekeerd.
om het verhaal ff aan te vullen…
op as-steunen op bokken en dan even met een krik onder de wielnaaf omhoog drukken en dan pas de schokbreker aan de onderkant losmaken.
neem het wiel af(hij staat toch op de handrem)
als je dan de krik laat zakken en wegneemt kun je de veer uitnemen.
LET bij het bewegen om de veer uit te nemen idd op je remslang!F.T.H…:wtf
idd 440km is mij ook te ver…pffff:jerry
vloeibare pakking werkt niet omdat deze oplost door de benzine.
origineel gepost door Pastra
Als je iets zachts tussen de klemmen doet beperk je ook de mogelijkheid tot schade king:en beperk je je veiligheid omdat de grip dan ook minder is;)
origineel gepost door Maartuh
haha ja dies van de vriendin he ;)
Maareuh, kruisraket of niet, hij was goedkoop bij de aldi die box en er past echt het hele huishouden in :Dincl. je schoonmoeder zegt men :jerry
en hoe beïnvloed verlagen de stand van de velgen?
origineel gepost door brobbel1
ok thanks.
dan weet ik voldoende.
dan haal ik die pijp gewoon op.alleen de diameter van de pijp en de flensmaat (smal, breed)kunnen afwijken.
qua lengte geen verschil.
en de platte pot is idd een extra demper voor de S motoren en (dacht ik)de automaten.
kan alleen maar doorrotten ;) -
AuteurBerichten