Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik denk dat je op de snelweg of met optrekken wel zult merken dat hij te weinig benzine krijgt…
het zal wel in te regelen vallen maar ik denk dat het resultaat wel eens tegen kan vallen….:hmmzorigineel gepost door erwin91
oke, uit mijn radio zie ik dus nergens een blauw kabeltje uitkomen, uit dat stekker blok wel, maar dat is hem dus niet?jawel dat bedoelen ze dus met het “uit je radio komend” kabeltje.
dus grnd = (-)—-> op je bruine draadje of aan je carrosserie
rem. —-> is dat blauwe kabeltje uit het stekker blok van je radio
en B+ = (+)als je die blauwe (aan je stekker blok) niet met de REM verbind doet je versterker het ook niet!! ;)
LET op! ik dacht dat de donkerblauwe voor je antenne remote bedoelt is en de lichtblauwe voor de versterker…
staat dat niet allemaal op de sticker van je auto radio?
om het even te testen kun je een draadje tijdelijk tussen de B+ en de REM houden dan springt hij als het goed is (tijdelijk) aan om te testen!
hou er rekening mee dat de versterker er waarschijnlijk even een paar tellen over doet om aan te springen, omdat sommige versterkers een anti kortsluit test doorlopen bij het aanspringen.nergens in europa kun je nog met lood tanken dus hou je voorraad vervanger op peil.
en idd benzin is 91, super is daar 95 en super plus is 98
sowieso moet je normaal 98 tanken tenzij je een 2E hebt die qua ontsteking bijgesteld is…dan zou je met 95 mogen rijden….
maar ga je planken en of met aanhanger dan zou ik sowieso 98 oct. aanhouden oftewel super plus;)
origineel gepost door hum
is geen verfking:king:oww geel verzinkt dus?king::thumbup dat houd wel iets langer;)
:P:P:P
Welkom:)
geen idee op je vraag, maar het is wel zo beleefd om je even voor te stellen in het voorstel topic ;)
had je zoiets in gedachten?;):angel
grtzz GuidoSehr Verehrte(r) Herr/Dame,
Ich würde Sie gerne möglicherweise beauftragen zur fein justierung meines Opel Calibra x20xv motors auf ihrer Power test Station, falls sie die benötigde Annlage besitzen.
Ich Schreibe Sie ann auf Rat/Annweisung einiger http://www.Opel.nl forum Mittglieder.
Mein Auto hatt eine 10 pins Tech 1 Schnittstelle und hatt eine Chiptuning untergangen bis auf niveau eines x20xer Motors, zusätzlich ist eine K&N 57i Luftfilter Annlage und eine Powerboost Valve eingebaut.
Habe Sie hierzu die Ausreichende Ausrüstung, um mir dabei zu diensten zu Sein?
Wenn dies der Fall ist könnten Sie mir dann dazu ein Preis/Kosten Anngebot Zustellen.Mitt Freundlichen Grüssen,
Sebastiaan van der Kamp
(adres, telefoon,e-mail enz)toch verwonderlijk dat ze vroeger tupperware party’s met opel meetings combineerden…:wtf
ik heb €225 voor 4 7j betaald met 2 goede en 2 slechte banden.:angel
geen slechte koop dus king:oww….ik dacht dat het om bh maten ging :(:sleeping
ook welkom stel jij je ook ff voor ijn het voorstel topic?:hmmz
dan moet er even een ampère meter tussen gehangen worden en dan de zekeringen een voor een trekken en kijken waar de stroom verbruiker zit.
heb je iets bijzonders ingebouwd dat evt. op stand by blijft staan als een versterker oid?
wat ook wel een grappig voorval is dat bijv. kofferbak verlichting aan blijft… dat soort dingen ff checken;)origineel gepost door JOZO
Ziet er wel netjes uit!klopt.. maar brand er wel zo weer vanaf;)
binnen 1 jaar zit er geen spatje verf meer op dat uitlaat schermgrijs verzinkt dus….. niet vlam verzinkt, maar gedompeld….
een echte verf boer scant je kleur en de computer past het recept aan je verkleuring aan…
ik vind het eerlijk gezegd niks.. maar je moet toch wat denk ik ;)
idd neem dan de skai dak belijning als “grens”..origineel gepost door ian
maar het is een nz motor mijne szr is vastgelopen.
mij hadden ze wijsgemaakt dat deze uit een vectra kwam.mazzel
ja uit een vectra A…
origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door jaimey
Hoi allemaal,Heel langzaam aan komt er op de koplampen van mijn vec een doffe laag te zitten..
Als je met de hand erover gaat voel je ook dat hij wat stug is.
Nu kan je op internet van die zalfjes (Beamkit – Meguiars)
Heeft iemand ervaring met deze zalfjes en hebben meer Vec’s er last van?
Mijn Vec komt uit 2003 en ik doe er toch niets raars meeKoperpoets en gewoon met de hand:thumbup werkt 100% (behalve als je koplampen al helemaal naar de klote zijn)
Jan
exact.. maar kan ook met koperpoets en de boen machine…
zo deden wij de ook caravan ramen polijsten:)origineel gepost door tekbright
hallo, wie kan mij helpen aan een recente versie van autodata, of een link daarnaar die ook werkt.
heb al verschillende links geprobeerd, maar uiteindelijk werkt het progamma niet
gr. Tik heb werkende autodata en TIS 2000(tot +/-2007) als setje op schijven klaarliggen voor de verkoop. (2 cd roms voor autodata en tis200 op 1 dvd)
€20 + verzenden(+/- €2)
misschien heeftie ook nog een plaat van een dacia X5?:hmmz
origineel gepost door a-manta-turbo
origineel gepost door mar10manta
origineel gepost door a-manta-turbo
origineel gepost door mar10manta
origineel gepost door a-manta-turbo
ik ben er ook dat weekend hellaas zonder de turbo :cry
de sleurhut moet ook mee :Peen manta turbo , die de sleurhut niet kan trekken?!:o. ik was op het limburg weekend maar zag daar meerderemanta`s ja en zonder turbo. met een caravaan erachter!:D
onder de turbo komt geen haak
ik neem de blauwe a maar mee denk ikoke mooi man goed bezig, ik hoop eigenlijk dat IEDEREEN met een MANTA komt!!:thumbup das wel zo fijn
daar ben ik ook een groot voorstander van het is wel een treffen van de manta club en het moet niet zo zijn dat er dan geen manta te zien is
mee eens!:o
ik mis de kieuwen….:hmmz
geen kieuwen… geen manta! PUNT!:angel
hey hartelijk gefeliciteerd allebei met jullie zoon!!
grtzz Guido:thumbup
gelukkig verstaan de meeste nederlanders dat gebrabbel niet:P
wedden dat die zelf iets rijd waar WIJ niet dood in gevonden willen worden?
:sleeping:Porigineel gepost door postbusmanta
Ik heb gehoord en gezien dat meerdere B-Manta’s dit euvel hebben.Ik heb vandaag zelfs gehoord dat dit standaard is, maar dat kan ik me haast niet voorstellen. :hmmz
dat ze niet exact dezelfde wis route/hoek etc. hebben is wel normaal volgens mij…
dat zou door verschillende lengte armpjes aan je scharnierpunten zo bepaald kunnen zijn.
en als je er gewoon aan voelt? zit er geen speling in je mechaniek?als ik jou zo lees over ongelijk bewegende wissers spreken we dan over speling in de scharnierpunten?
origineel gepost door wim-v6
origineel gepost door Makko
origineel gepost door MantasticB1
een tip die mij een oude tankstation bediende gaf is dat je bij opel het pistool schuin naar boven moet draaien..
het handvat dus op 10 voor 12 van de klok als vergelijking….
bij mijn manta doe ik dat ook altijd:) werkt goed!:angelDat klopt, met de Ascona het zelfde (gek he?)
Even draaien, ik doe tot 15 voor 12 :thumbupKlopt wel, de Manta en Ascona hebben (bijna?) dezelfde Vulpijp, zijn teslotte ook broer en zus van elkaar (technisch gezien dan / vegelijkbaar met de Vectra-A en Calibra).
dat 10 voor 12 heeft te maken met de vorm van de vulpijp, en dit grapje zal dan ook niet van toepassing zijn op de Vectra-B
Tankontrluchtings slang loopt inderdaad mee omhoog met de vulpijp, kijk deze eens na.
indien de Vectra tank voorzien is van een leegloop beveiliging voor koprol, kan het zijn dat de bal of klep hiervan klem zit, en er geen diesel in de tank kan komen.
daarvoor zal ook de vulpijp los moet om dat na te kijken
Zorg dat de tank vrij leeg is als je ernaar gaat kijken.
Willem
Willem
ja exact dezelfde volgens mij;)
het was ook niet meer dan een suggestie om dat te proberen,
en idd als die dan ook nog terugstoot sluit ik me volledig bij je verhaal aan:)origineel gepost door wim-v6
Is wel een vrij storings gevloelig systeem..En als er storingen mee zijn zijn het vaak dure systemen..
Heb je er wel eens mee gereden Mantastic?? vind het wel wat traag schakelen als ik eerlijk mag wezen.
Willem
ja hoor willem meer dan eens:)
geen schokken of andere negatieve ervaringen mee gehad.
en wat het traag schakelen betreft dat ligt aan jezelf want je kunt met gas geven het schakel moment beïnvloeden;)
zoals ik al zei… als ik lui was reed ik automaat maar meestal op handschakelen:)king:
ff manipuleren met gas geven dan rijd de automaat ook fijn.
maar ik reed ook vaker automaat in de stad en ging na het optrekken over op schakelen en zette hem lekker in een hoge versnelling…anders blijf je bijv. in de 3 rijden terwijl de 5 het ook doet en lekker zuinig is.
als je geen jakkeraar bent en gevoel hebt voor automaat rijden dan is het heerlijk karren…
nou mijn ex en haar familie had er ook geen gevoel voor… dat zag je ook wel aan de benzine meter..:fy1
was toch kutjesvolk hahahaha
ik reed zuiniger dan hun met dezelfde hoeveelheid brandstof..
ook met de vec V6:P
ik haalde makkelijk 1:10,5 en mijn ex met moeite 1:9 volgens de pjoeter….ik heb er iig GEEN slecht negatieve ervaringen mee qua gebruik.
king::wub -
AuteurBerichten