Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door billathome
valt me tegen dat niemand dit weet!!ik dacht dat je haast had? geduld iig minder…:jerry
met een beetje PUR-schuim past alles….:angel
hij vraagt niet of het daarna ook nog werkt…;)
origineel gepost door Black Magic
het zal sowieso in de regio gelderland wordenkijk dat scheelt alweer dat ik niet per ongeluk naar Zeeland of Groningen rij:P
wat hij bedoelt zal hebben is dat de bendix (tandwieltje dat uit de startmotor naar buiten komt en de starterkrans aangrijpt bij het starten) niet meer naar binnen is geschoten en dus tijdens het rijden met de motor mee is blijven draaien en dan verbrand de startmotor omdat hij niet tegen de hoge toeren en het langdurige draaien kan.
als je starterkrans/vliegwiel (of de bedrading in het uiterste geval) er niet onder geleden hebben is het idd een kwestie van een nieuwe startmotor.
komt wel vaker voor als het geheel niet meer genoeg gesmeerd is en het mechaniekje droog is geworden;) ouderdom dus;)en in welke regio zal zich dit dan gaan afspelen? want dat kan ik ook niet uit jullie site aflezen ;)
precies gelijke wielen er op!
dus de wintersloffen en idd dat slijten valt heeeel erg mee!
maar….. je remweg is wel iets langer dus mss verstandig ze achterop te leggen aangezien 2/3 van je remvermogen van de voorkant komt ;)dat staat toch in de haynes vraagbaak?:wtf
dus kort samengevat!
1.6n schakel cih en 1.2 cih hebben kleine klok.
1.6n automaat cih en grotere cih + de 1.3 en 1.8 hebben een grote klok.dit klopt voor zover ik het ooit eens heb uitgezocht bij het zoeken van een andere achteras.
wat is er dan veranderd?:wtf
:jerry:kewlpics
op de site staat ook niks over een overgangsperiode.
alleen de standaard antwoorden als je hem echt wil invoeren:sleepinggewoon er eens tussenuit laten en uitproberen! kan geen kwaad en je weet meer!
het is meer goodwill en sociale controle….het image staat al onder druk door bepaalde (opvallende) opel rijders ….:jerry
origineel gepost door koekwous
origineel gepost door MantasticB1
daar wil je toch zeker niet dood in gevonden worden?:odat dacht ik nou ook haha
dan lijk je net zo’n retro gabber op badslippers….
kwestie van smaak iig…..:sleepingik heb er ook nog wel wat (nep) gouden kettingen bij en een pruik met een matje:angel als je niet van kaal houd:P
als ik het zo zie zaten die onderaan de deuren en aangezien de andere sticker 2 velden met print vertoont zou het wel eens de bedoeling kunnen zijn dat je die moet doorknippen en achter de deur tot aan de achterste wielkast plakken…
meet dat eens voor de gein uit!:)
ik was zelf ook maar vrij klein indertijd maar mij staat zo iets bij, dat dat zo was….:);)
volgens mij hadden de Romeinen die al op de strijdwagens :P:jerry
daar wil je toch zeker niet dood in gevonden worden?:o
ik heb van een carburateur versie eens gelezen +/- 125kg…..
en kaal +/- 100kgorigineel gepost door postbusmanta
Eigenlijk heel vreemd:In de winter blijft de manta lekker binnen staan. Zover mogelijk verwijderd van alle sneeuw………….
En dan ga je in de zomer de sneeuw opzoeken ??? :hmmzWondere wereld…………


ontbreekt alleen nog een lawine…:o WRRROEFFFF…en toen wastie wit :P
zet wel ff een streep op het tolletje eronder want volgens mij zit er iets voorspanning op de veer. en idd en koevoetje eronder….
ik het ze ook al eens zo vast gehad zitten dat het asje afbrak…..:cryorigineel gepost door opelmantagek
Vandaag een gloednieuwe visco koppeling gemonteerd maar ook die draait net zo zwaar als mijn oude en het probleem is dus nog niet opgelost, ook nog een andere radiator geprobeerd maar dat maakt ook geen verschil. termostaathuis is gewoon in goede staat zonder rottigheid of stukken eruit. snap er geen fuck meer van :cryheb je de radiateur in de gaten kortbij de fan gezet of in de voorste gaten?
mijne komt ook niet echt hoog met vaste fan.
op een hete dag met file komtie net over de helft heen en anders ook nauwelijks hoger dan het 1e streepjehet weekend is al betaald en ik kom donderdags al aan :)king:
origineel gepost door mantabas
heeft er al iemand ervaring met de alu-staal kwaliteit waar dit systeem uit bestaat (de groep N? – 50.8 mm)
is dit vergelijkbaar met RVS en zo niet is dit ooit wel te lassen……………??100% zeker weet iik het niet maar ik vermoed dat het ipv verzinkt met alu is gecoat.
ja ja als je het dan weg slijpt is het te lassen en houd weer een tijdje…maar niet schoon sputtert heerlijk tijdens het lassen..en word het niks fatsoenlijks(binnen en buitenzijde neem ik aan dat dan behandeld is…)
oww ja dat is idd een krappe steile trap in heerlen…
dan worden we weer bijna buren :Porigineel gepost door Freestyler
ivm verhuizing worden er tijdelijk geen blokjes gemaakt. De laatste die nog klaar was, gaat deze week nog op de post naar @MrRipalweer? waar ga je nou naar toe?:o
thinner, zolang er geen kunststof aan zit…die kan daar niet tegen…:P
ennuh geen peuk op de bek… kan je neus ook niet goed tegen als je met thinner werkt…
-
AuteurBerichten