Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ja precies, dat doe ik standaard:P
Zo heb ik het ook!, echt super dik:)
Heb op mij 2 a’tjes een schroefset van V-maxx, en op de andere een TA technix setje voor mij gevoel kwamen ze beide achter niet laag genoeg, heb hiervoor dus GAZ veren gebruikt (ideaal laag nu)!
Mij Tr staat voor op een v-maxx schroefsetje, en achter op v-maxx schokkers en op nageperste veren ding is aardig tieff (op 14” vebrede gt’s..
Mooi man!
Heb ooit eens ergens een topic door gelezen, waarin een engelse gozert hem compleet body off restaureerde (weet niet of iemand dit topic zo 123 bij de hand heeft?)
[rquote=1881100&tid=143705&author=corsageak]ben trouwens ook niet zo slim geweest.. met het demonteren sliep ik nog en heb ik m niet op tijd gezet :O hij stond net buiten tijd..
maar moet ik m nu gewoon op tijd zetten of in de zelfde positie als dat ik m ge demonteerd heb?
greetz[/rquote]
Altijd de originele merktekens gebruiken, eventueel maak je er zelf nog een merkteken bij met een lakstiftje oid (puur voor jezelf als controle)..
Nokkenas sensor stekker wel weer aangesloten?
2 tientjes red je het echt niet mee hoor, was voor me corsa alleen al 150 euro kwijt aan verf, toen nog een paar fatsoenlijke rollers, en kwasten zit je zo op 200/250 euro..
Precies zoals beschreven, weet niet waar uit Gelderland je komt..
Mocht het niet lukken wil ik je er best even bij helpenOnder mij vorige winterauto (astra f) had ik ook zo’n fatgrip verlagings setje van 80/60 vond hem niet echt knetterlaag, de huidige winterauto (corsa a sedan) staat op een v-maxx schroefsetje welke helemaal onderin gedraaid is dat is pas laag:)
Die groene kadett staat hier in de buurt, ga er morgen even kijken denk ik zo!
Netjes hoor!, en tja die banden doar kan ik ook niks an doen;)
u2u!
+30 en +15, en de massa.. dan moet die het doen!
Denk dat mijn Manta en Kadett coupé ook halverwege Maart de stalling uit kommen, ff de nodige dingetjes aanpakken dan begin april geet het weer volgass:D
Is niks ergs aan, gewoon beetje condens in je uitlaat!
Vrijdagmiddag op de rotonde bij kramp in Varsseveld een groene D kadett, met chrome wielkastranden:hmmz
16 januari 2011 om 13:46 In reactie op: v6 in mijn c kadett hij loopt uuhh vliegt en op kenteken #17713580Fantastisch werk!:wors
Turbo’s zijn er idd alleen in 7×15, je heb t u2u..
Mijne is rondom -100 verlaagd achterin kan bij mij niemand zitten ivm de rolkooi..
Je schermranden omkloppen met 8×13 verbrede sr’s is ook niet nodig hoor paste perfect onder me coupe!
Je kan ook mij Ronal Turbo’s mach 1 kaufen, staan knetterdik onder een c coupé (heb ik zelf ook gehad) mijne coupe is 100/80 verlaagd en had hetzelfde probleem als jou kwam ook met me verbrede sr velgen (8×13) geen drempel over met deze 15′ turbo’s ging dat precies!:)
Mijne dan ook maar eens, zijn in 2010 opnieuw gespoten/gepolijst resultaat mag er wezen dacht ik zeaau:wub:
Orginele Schmidt modern line’s, in 9×16

De mapsensor is je manifold absolute presure sensor, ofterwijl je inlaatspruitstuk druk sensor.
Je zou de storing ff kunnen laten uitlezen bij je eigen garage en kijken wat er precies aangegeven wordt voordat je klakkeloos de sensor gaat vervangen.. -
AuteurBerichten