Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als je distributie een tand ”versprongen” is loopt de auto nog wel, maar zou die over het gehele toerengebied beroerd lopen en dat is niet het geval (wat ik uit de tekst opmaak), is het inhouden echt stotend (ontsteking) of meer dat de auto zegt bwoaaapbwoaaap dan heeft het meer met brandstoftoever te maken.
Ff uploaden via, imageshack,mijnalbum oid ;)
Stroeve motorsport, friedrich motorsport (duitsland), heb mijn gruppe A bij biesheuvel vandaan..
Standaard iets volgens mij bij een C..
Ben benieuwd! dikke replica :thumbup
Nounou, deuren moet eerst nog opgehaald worden:P.. maar in de deuren zit ook een centrale vergrendeling met klapsleutel miss dat nova deze ook wel verkoopt? Zoniet, doen wat fearless zegt.. heb dit zelf ook gedaan dan wel een setje met ”bliepbliep” stelt geen ruk voor om aan te sluiten en werkt prima:)
[rquote=1919145&tid=146615&author=*Jurgen*][rquote=1919117&tid=146615&author=mantarobin]oliedop eraf draaien, en dan met je vingers voelen of de nokkenas speling heeft;) [/rquote]
Wel als je je motor uitgezet hebt he :P[/rquote]
hahah:jerry
oliedop eraf draaien, en dan met je vingers voelen of de nokkenas speling heeft;) mocht die dit hebben, ff je kleppendeksel verwijderen en de boutjes van de lagerkappen aandraaien;)
Wat ik ff zou doen in dit geval, de lekstroom meten (kijken of er clandestiene dit zijn ongewilde verbruikers aanwezig zijn) dit door je door te meten door de massklem van je accu eraf te halen, dan je een meetpen van de multimeter op de massapool en de andere op een masspunt (motorblok oid) nu meet je de (eventuele) lekstroom dit mag max 0.05ma zijn..
Is dit goed, dan zou ik een voor een de zekering eruit trekken en kijken of de waarde dan zakt bij een bepaalde zekering…
Sjeck voor de zekerheid ook even je nokkenas op speling, heb namelijk al meerdere op het werk gehad waarbij de nokkenas gescheurd/gebroken is door teveel speling ook dit begon met een rateltje bij koude start.
Gefixt! Foto’s van de sidepiepe za’k zo ff maken:P en ja die coupe loopt wel fijn!
[rquote=1874843&tid=68967&author=pipo][rquote=1837350&tid=68967&author=mantarobin]Mijne dan ook maar eens, zijn in 2010 opnieuw gespoten/gepolijst resultaat mag er wezen dacht ik zeaau:wub:
Orginele Schmidt modern line’s, in 9×16
[/rquote]welke et waarde heb jij hier op?? ik heb volgensmij dezelfde velgen maar op mijn city krijg ik ze niet op banden zijn dan net te breed 215 40 16 op en 9j16.en ik weet ook niet of ik er een 205 40 16 op kan leggen kwa breedte[/rquote]
Dit is ET 20 voor, en ET 15 achter
Ingevoerd;)
Dan denk ik haast dat je druklager het niet is!, deze hoor je juist als je de koppeling NIET bedient..
Zonder folie is zowizo beter!, persoonlijk vind ik dan de zwarte atsen beter staan!
Mooi man!!
Wij zullen er ook weer bij zijn!:D
Awesomeee!!:wors
[rquote=1906681&tid=145765&author=carlover]idd rood en GEEL omwisselen.[/rquote]
True!
4 april 2011 om 15:05 In reactie op: Opel Corsa B 1.4 '96. Bokt, 1 cilinder valt uit, zelf v #17848922EGR klep eraf draaien, dan gewoon een plus en een min erop en je ziet vanzelf of de klep nog in beweging komt;)..
Maargoed in principe moet dat geen verschil maken, misschien een aanrader om een potje Forte systeemcleaner in je tank te gooien dit reinigt namelijk het complete brandstofsysteem, wie weet haalt dat iets uit?!..Hierbij mijn corsa’tje ook maar ff, ben zoals sommige van jullie weten over gestapt van een A1 Tr naar een A3 hatchbak..
To do list:
Rode achterlichten (done)
Calibra wielen (done)
SchroefsetBild:

Geweldige auto! die Modern line’s maken het plaatje compleet:)
Ik ben er ook! zowel met de c coupe, en de Manta b gsi:D
Als je het over losse Ledjes hebt, dan is het lange pootje je plus;)
[rquote=1896265&tid=144926&author=kenny_whitlau]Dus met de bankschroef zal niet verstandig zijn?[/rquote]
Hoef je niet eens te proberen, krijg je nimmer nooit voor mekaar..
Gewoon ff bij je plaatselijk garage langs gaan, en laat hun het lager er even in/uit persen. -
AuteurBerichten