Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
mantarick
Deelnemerja ze zijn heel, maar er moet wel een beetje plamuur op.
ik kan volgende week wel een foto maken als je wil.
gr rickmantarick
Deelnemerorigineel gepost door Emiel-Manta
tja, beetje kutstreek.die skirts achter de wielkastrandjes heb ik toch wel belang bij,
als ’t ding toch over de schans gaat..die randjes zijn nog redelijk….
ik heb ze dr heel afgehaald…
gr rickmantarick
Deelnemerik heb die manta gekocht, maar dr is niet veel meer van heel.
geen een raam zit er meer in.
oliepomp afgebroken, maar ik denk dat de versnellingsbak nog goed is!!
ik zal wel wat foto’s neer zette, maar eerst ff slope en kijken hoe ik de foto’s van mn telefoon hier op krijg!
gr rickmantarick
Deelnemerik had laatst dat de schorsing verliep, en ik vergete/te lui was om naar t postkantoor te gaan kreeg ik van de rdw een nieuw
tenaamstellingsbewijs(deel 1b) thuis gestuurd.
dus eigenlijk is de schorsing na een jaar gewoon over.
gr rickmantarick
Deelnemerorigineel gepost door McLambo
Vraagje: Die rubber kraag die om de vulhals zit achter het tankklepje, is die op de een of andere nondestructieve manier te verwijderen of naar achteren te schuiven?Ik heb aardig wat roest achter het tank-klepje zitten, en wil dit binnenkort gaan bijwerken, maar dan moet wel ff dat rubber aan de kant.
gewoon ff de tank dr uit pakken, da is nie veel werk.
dat heb ik ook gedaan.:thumbup
gr rickmantarick
Deelnemerorigineel gepost door prayer
gister ook nog een rode a manta in vessem.
denk niet van hier, stond een oudere man uit het raam te kijken waarom er toch een auto langs die van hem stil stond.
zat in een rode oldtimer toyota carina (79)komde gei uit vessem of was je daar toevallig?
gr rickmantarick
Deelnemerorigineel gepost door asconac20let
jawel, die zit achterop. zitten 2 nippels, eentje voor kleppendeksel, en eentje voor mijn rembekrachtiger.p.s donderdag word er naar de ascona gekeken voor spuitwerk!, ben benieuwd :D
ja, dat zag ik maar daar heb je tog geen vacuum?
(met een turbo):hmmz
gr rickmantarick
Deelnemernet een vuur rode A Manta met witte wielen, maar werd gesleept door een oude mercedes.
dit was in Oirschot
gr rickmantarick
Deelnemerje kunt ook een vetnippel erin draaien ipv de remslang, en dan pers je de zuiger zo dr uit!!
wel t vet goed eruit poetsen maar dat gaat vrij goed!
gr rickmantarick
Deelnemermaar de rembekrachtiging? die heeft bij de ascona geen vacuum…
die werkt dus niet of zie ik t nie goed?-> leiding op inlaatspruitstuk.
maar voor de rest kei vet!!
gr rickmantarick
Deelnemerje kunt er ook een bout indraaien, let wel op de schroefdraad die is fijnder van gordel aansluitingen.
gr rickmantarick
Deelnemerdat is zooo makkelijk slangen los en koelvloeistof opvangen en 2 parkertjes los.
dan kun je hem dr zo uittrekke.
gr rickmantarick
Deelnemerheej, ik heb er een van een 1.9 liggen met spruitstukken.
ik hoor t wel
gr rickmantarick
Deelnemervoor APK is gesloten carterontluchting niet nodig want, vrachtwagens en iveco daily hebben gewoon een pijp naar beneden/ straat.
gr rickmantarick
Deelnemerorigineel gepost door mauscona
origineel gepost door mantarick
ziet er mooi uit die oranje ascona, maar ontluchten van de voorremmen zal niet gaan op de mannier dat ze gemonteerd zitte.
de ontluchtingsnippel zit niet op de hoogst plek.deze klauwen hebben 3 nippels,
2 aan de zijkant, die je ziet op de foto,
en 1 bovenop die zie je niet maar is er wel.ze zijn dus te ontluchten;)
geweldige klauwen:thumbup
heb ze ook al een tijdje.aha ok!dat had ik niet gezien!maar meskien zie ik de auto nog een keer real, kom tog uit de buurt!
mantarick
Deelnemerdie bbs velgen vroeg hij €1500 voor.
mantarick
Deelnemerdaar werkt bipsus:cry:cry:thumbdown:sleeping
mantarick
Deelnemerik heb voor mn brandstofleiding onder mn manta B1 gewoon luchtleiding 8mm gebruikt.
werkt perfect en is niet duur!! orgineel is t ook kunstofleiding.:agentkost ongeveer €1,50 per meter!!
mantarick
Deelnemermooie manta!:thumbup marre welke maat velgen liggen er onder, en welke banden maat?
ik heb er een paar thuis liggen die ik op wil knappen maar weet niet goed welke banden maat ik zal pakken.
gr rickmantarick
Deelnemerziet er mooi uit die oranje ascona, maar ontluchten van de voorremmen zal niet gaan op de mannier dat ze gemonteerd zitte.
de ontluchtingsnippel zit niet op de hoogst plek.mantarick
Deelnemerorigineel gepost door bipsus
Stap 5; Demonteer de koplamp indien noodzakelijkOow uuh dat is toch teveel werk.
Is er toevallig ook een beschrijving van hoe ik mijn H4 lampen kan vervangen?
:jerry
men neemt een linke knoepert van een hamer, en hengst de koplamp dr in een keer uit.
en zeker bij verweerde koplampen bibsus:P:D:)
1 februari 2010 om 20:52 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,0E motor in Manta / Ascona / …e #17310179mantarick
Deelnemerik heb t gevonden, het was de gaskleppossitiesensor die afgesteld en hij loopt weer goed!!:agent
28 december 2009 om 22:37 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,0E motor in Manta / Ascona / …e #17310178mantarick
Deelnemernou, de manta loopt met zn injectie!!!
ik heb al mn vragen op kunnen zoeken op t forum!!:thumbup
alleen als de motor op temperatuur komt dan begint ie te “zagen”
dus tussen 1000 en 2000 toeren te schommelen.
heeft er iemand een idee wat dit kan zijn?
gr rick:hmmz19 december 2009 om 18:18 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,0E motor in Manta / Ascona / …e #17310177mantarick
Deelnemerhoi, ik ben bezig met ombouw van een 2.0S naar 2.0E.
ik bouw alleen het injectiesysteem over, maar nu kan ik mn kachel slang niet kwijt(een zit op de water pomp)
en het gat in het schudbord (voor de kabelboom) moet dat in het verticale gedeelte onder de accu?
en hoe zit dat nou precies met die extra aansluitingen, dat van het verhaaltje op pag. 1 snap ik niet helemaal.
ik heb een dubbele groene kabel (aan 1 stekker) bij mn inspuit comp.
en dan nog een 3 polige stekker aan de kabelboom.
gr rickmantarick
Deelnemereen goud kleurige A manta met werk, gespot in de hei op de eindhovensedijk.
5 dec rond 15:45. :thumbup -
AuteurBerichten