Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
vergunning is binnen !
dus vanaf nu is het definitief 6 oktober in Etten-Leur
stal t’sanderintussen diverse nieuwe aanmeldingen op de site
http://www.manta400.nlook zijn we nog bezig met een bijzondere auto maar hopelijk daar later meer over !
@D.E wrote:
Ik heb ze laten namaken, inclusief het correcte lettertype:

en waar heb je dat laten doen ????? :wors :wors
@hans-rekord-e wrote:
kijk hier eens op onder de knop “kentekenplaten”
Heeee mooi die kon ik nog niet !
had toen wel een online shop die alles kon maken maar geen bestaande kentekens accepteerde
deze wel dus gelijk besteld :thumbup :thumbup :thumbup nu wachten op het resultaatmaar wie weet waar ze deze oude type platen nog kunnen maken ????
dus ook het oude letter type !!
hier in de buurt gevraagd maar geen resultaat
Helaas ik zit bij de sezoensrally in België ( keuzes keuzes keuzes het blijft soms moeilijk !)
Maar voor diegenen die gaan hopelijk veel mooi weer , en vergeet geen foto,s te maken :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics
Kan ik zien wat ik gemist hebt !!Ik vindt het altijd moeilijk om er een waarde aan te hangen
hoe is de staat van de kas ? wat zit er bij? , wat moet er nog aan gebeuren ?
en het belangrijkste wat wil je er zelf aan uitgevenMaar foto,s zijn we natuurlijk altijd dol op !
baco ( je schrijft bahco ! ) is gewoon een merknaam die toevallig ook onder andere verstelbare moersleutels maakt !
maar je hebt als het goed is ook speciale ijzers om de scharnieren bij te buigen , heb er zo even geen foto van ( toch wel zie beneden )
snel geteld een kleine 40 manta,s was indrukwekkend !
heb vrij kunnen krijgen , morgen nog even de manta uit de winterslaap halen
en dan ga ik woensdag ook die kant opof bij het kromme eind :wors
primer of grondlakken moet je niet lang mee blijven rondrijden , wat ik heb begrepen ( ben geen verf expert ! ) is een primer of grondlak openen van structuur
waardoor de weersinvloeden , of vervuiling in de lak trekt met later alle gevolgen van dienvreemd inderdaad dat dit waarschijnlijk alleen er uitgeperst kan worden
op internet een bosch dynamo gevonden waar de schroeven van het voorste lagerhuis gewoon aan de buitenzijde zitten
( kan het plaatje ff niet vinden zo …)wordt het toch eens tijd dat we een pers gaan maken king:
ik gebruik de blikken verf met epoxy primer zelf mengen en dan met de verfspuit aan de slag
maar dan doe ik vaak grotere delen tegelijk
die busjes zijn dus wel een uitvinding voor mensen zonder compressor en die toch zelf de auto willen voorbereidenje moet wel zorgen dat alle roest verdwenen is voor je de primer aanbreng
ik spreek uit ervaring dat ik toch wat plekjes niet goed hebt ontroest en ja na een paar jaar komt er toch weer blaasjes in de lak op die plaatsen
ondanks het gebruik van 2K epoxy primer / 2K primer / 2K aflakdit schrijft de fabrikant er bij :
2K EPOXY Primer in Spuitbus beschermt metalen oppervlakken maximaal tegen roest en heeft goede etskwaliteiten op alle ferrometalen en lichte legeringen.
klinkt meer als een verbogen draagarm …. vervangen door een andere lijkt mijn het beste
de boel heeft toch een tik gehad
hij zal ook wel naar en kant trekken tijdens het rijden ??voor de mensen die kleine stukjes willen spuiten is er nu ook 2K epoxy primer in spuitbussen
hoef je niet je compressor en verfspuit tevoorschijn te halen :Dhttp://www.nonpaints.com/nl/2k-epoxy-primer-in-spuitbus-auto-k-spraymax/” onclick=”window.open(this.href);return false;
65.000 euro .
als ik de advertentie goed lees gaat het om twee 400,s een kale kas plus nog een complete manta gsi , en nog een extra setje ronal 10J en nog wat reserve delen
dat zal nog aardig wat op moeten leveren , benieuwd waar voor het weg gaat ???
nice cars :thumbup :thumbup :thumbup
Dat zijn achterrem schijven met blokken en de handrem schoenen met bevestiging van een omega B
of dat op een vectra past ?? zou je de onderdeel nummers eens moeten vergelijken op een onderdelen site

ach een rally wagen met wat schade ……. :angel nee henk houd hem heel !!!


flyer is klaar !
-
AuteurBerichten

