Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
De auto kwam me al bekend voor, staat nu bij mij voor de deur :).
Nee, hij is niet van mij.
Na 3 maanden eindelijk weer op de weg, en goed gekeurd.
De hoge Co waarde kwam door de verkeerde/andere LMM.
Die vervangen maar toen was de lambda waarde niet goed.
Kwam door een iets rottere uitlaat dan ik dacht.
Ik heb de auto daarna maar geschorst en ben rustig alle puntjes na gaan lopen, er was nog wel wat meer mis.
Brandstoftank vervangen, die was ook aardig verroest en de overloop/ontluchtings aansluitingen waren ook zeer slecht.
Nu de tank er uit was meteen een gaatje in de reserve wiel bak dicht gelast.
Bodem ook maar na gekeken, een aantal plekjes bewerkt en dicht gelast.
Nadat de nieuwe tank (&brandstoffilter) en uitlaat weer gemonteerd waren de auto weer uit de schorsing gehaald en een nieuwe poging voor de apk gedaan.Hij is weer goed gekeurd met 1 AC puntje voor de schokbrekers achter, maar daar had ik al nieuwe Bilsteins voor besteld, die jammer genoeg nog niet binnen waren.
Ik kan dus weer een jaar vooruit.
Nu alleen nog een probleempje in het dashboard uitzoeken.
origineel gepost door henk 400rr
Was zekers een leuke dag :thumbup dat moeten we vaker doen.Rico heeft ook nog gereden, die fotos zitten er ook tussen vlgs. mij.
Ja je heb gelijk, pas het even aan.
origineel gepost door CoupeetjeJr
ja het was een leuke en gezellige dag ik ben foto´s en de onboards aan het uploadenWas zeker weer een leuk dagje, ik heb alleen een hele rooie kop van de zon :D
:thumbup Klinkt wel lekker.:)
origineel gepost door mantamafkees01
:kewlpics:kewlpics:kewlpicsHier een paar:


origineel gepost door Ruud B
Vooropgesteld: het is een regularity.Legends-klasse heeft 80 km/u als gemiddelde, en dat is hard, zeker als er sneeuw ligt.
De Legends zullen voluit gaan, en afgelopen jaren hadden alleen de toppers zoals Patrick Snijers af en toe geen tijdstrafpunten.Classic-klasse heeft 50 km/u als gemiddelde, en dat is inderdaad niet spectaculair, beetje suf zelfs.
Dat zal ook komen omdat de betere rijders allemaal in de Legend-klasse starten, op een enkele uitzondering na.Wij zijn vorig jaar geweest en de Legends-klasse is zeker mooi om naar te kijken maar ik wil de Classic-klasse nu niet meteen suf noemen, uitzonderingen daar gelaten, er kwamen er een aantal toch wel lekker dwars langs al gingen ze dan niet zo hard.


origineel gepost door Dietrich Concept
en is het wat ;);););):thumbup Ziet er netjes uit
26 januari 2010 om 22:32 In reactie op: HELP!! Probleem (veel) te hoge CO waarde. (Opgelost) #17600317origineel gepost door Ghanz
tja.. wil je het oplossen of frouderen….gewoon klein vaccum slang lostrekken doet wonderen :D
loopt ie vaak wel wat minder, maar t de co zakt zeker.
eerst frauderen en dan oplossen ;)
26 januari 2010 om 21:25 In reactie op: HELP!! Probleem (veel) te hoge CO waarde. (Opgelost) #17600315origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
beetje brandstof toevoeging….met euro 98 goed warm trappen en heen rijden.
miss zelfs aceton toevoegen?
bedoel je 98 tanken, octane boost bij voegen en dan goed warm rijden (dat warm rijden doe ik meestal als ik naar de keuring ga i.v.m. de katalysatoren) ?
26 januari 2010 om 21:21 In reactie op: HELP!! Probleem (veel) te hoge CO waarde. (Opgelost) #17600314origineel gepost door Ghanz
kun je toch bijstellen op lmm ?Ja dat kan, maar het scheen wel erg hoog te zijn, ik heb nog een andere luchtmassa meter die ga ik er ook maar op zetten, er is een andere motor ingegaan een tijd terug (de motor uit mijn oude Omega 3000) mischien dat de lmm verwisseld zijn??
26 januari 2010 om 20:22 In reactie op: HELP!! Probleem (veel) te hoge CO waarde. (Opgelost) #17600311origineel gepost door Goossens Bjorn
Welke motor ligt er in je omega? Altyd handig om te wetenSorry, dat had ik weg gehaal met het plaatsen van de foto.
Het is een 3.0 24V – c3.0se? (staat er nu bij)origineel gepost door sik
Wat gaat de tijd snel heDat was indd in zwolle bij de ijsselhallen maar wel in 2005
30 en 31 jan gaan we samen met demoteamraalte een driftdemo
doen bij het motorcycle event in zwolleJe hebt helemaal gelijk was inderdaad 2005.
origineel gepost door sik
origineel gepost door manta_sport
En dan nu wat foto’s
Hier –> staan er nog een paar
HHHHHAAAAAAAA bedankt, dat was m’n eerste driftding ooit,
daarvoor had ik alleen maar rotonde’s en zo onveilig gemaakt.
Volgens mij Zwolle 2006.
en dat doe ik nu natuurlijk niet meer :jerry
Nee dat doe je niet meer.
origineel gepost door sik
origineel gepost door manta_sport
“origineel gepost door sik[/i]
heeft er toevallig iemand actie foto’s van m’n oude grijze manta”Daar moet ik nog wel wat foto’s van hebben ik zal eens gaan zoeken.
b.v.d
PS: Wat meer enter’s tussen de foto’s bladerd wat makkelijker. :P
zo beter?
:thumbup
En dan nu wat foto’s
Een van de record en de blitz
Hier –> staan er nog een paar
“origineel gepost door sik[/i]
heeft er toevallig iemand actie foto’s van m’n oude grijze manta”Daar moet ik nog wel wat foto’s van hebben ik zal eens gaan zoeken.
PS: Wat meer enter’s tussen de foto’s bladerd wat makkelijker. :P
origineel gepost door Stender
En nog een bordje van een Mantaclub-rally uit 1989 waar mijn ouders meereden:

Toch lache :P
Zo’n bordje heb ik ook nog liggen.:)


origineel gepost door henk 400rr
Dat is al weg als ’t goed is.Ja dat is al weg.


Hier ergens onder staat de mijne.17 oktober 2009 om 18:38 In reactie op: Barneveld rally (Veenhuizen Nederland rally) 10 oktober #17531168origineel gepost door Peter_89
Toevallig nog paar foto`s van de groene astra dan?Deze ??
Dan staan er hier nog wat. (klikke)
12 oktober 2009 om 16:17 In reactie op: Barneveld rally (Veenhuizen Nederland rally) 10 oktober #17531166origineel gepost door renaldo-lier
mooie foto’s!!:DZal je er een paar in groter formaat sturen.
12 oktober 2009 om 09:13 In reactie op: Barneveld rally (Veenhuizen Nederland rally) 10 oktober #17531164Was weer een mooie dag.
Hier een paar foto’s





En rene had het ook naar z’n zin zo te zien.:)
-
AuteurBerichten




