Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Andreas.Berger wrote:
Waar lees je dat terug dat ie overleden is :wtf
:thumbdown
Op het duitse rally forum.
en http://www.osthessen-news.de/beitrag_G.php?id=1197829Nog maar wat foto’s.


Filmpje (vooral voor het geluid in het begin)
[youtube:39z66q84]http://www.youtube.com/watch?v=eEm-r2RSShE&feature=channel_video_title[/youtube:39z66q84]

Jammer dat de oude topic weg is :(


Zoals Henk al zei, Als je hem niet voor rally of ander “zwaar misbruik”gaat gebruiken, zou ik alleen de bovenste rondjes van het toorntje lassen (Die vangen de klappen van de schokbrekers op) en misschien een paar lasjes op de naad eronder. Als je hem voor “normaal” straat gebruik hebt wordt het er niet prettiger op als hij helemaal doorgelast is en stuiter je over de weg.
@McLambo wrote:
Ik had het al gevonden! maar toen was het forum off-line dus kon ik dat niet posten :-)
Zit me af te vragen of ik al die moeite zal doen.. aan de ene kant heb ik nu de motor-ruimte kaal. aan de andere kant vraag ik me af of ik het ooit voor elkaar ga krijgen dat de puntlasjes los gaan laten…
Dat kan je gewoon voor elkaar krijgen met “normaal” straat gebruik, met gele koni’s en een verlagings set.
Ik heb het ooit al wel voor elkaar gekregen, is wel lang geleden en was tijdens een toerrit, gelukkig was er een bezoek bij een restauratie bedrijf en die hebben het toen even vast gezet.Als je de motorruimte toch kaal hebt zou ik het voor alle zekerheid wel doen.
Mag dit wel??

moet dat niet een echt kruis zijn??[rquote=1919137&tid=126822&author=louwe 16 klepper][rquote=1918515&tid=126822&author=McLambo]@louwe bedoel je die extra stips vertikaal aan de binnenkant van de schokbrekertoren?
@ben_m gebruik je nog speciaal gehard staal voor die oplasringen?[/rquote]Nee die bedoel ik niet
Meer echt de bovenkant van die punt in je binnen scherm
Waar het bovenste rubber van de schokbreker tegen aan drukt
Ikheb ze wel gezien die daar rondom gescheurd waren
In de rally werd dat zelfs wel dubbel uitgevoerdEn bij de manta 400 werd dat deel zelfs helemaal gewijzigd
Bekijk maar eens foto’s van een manta rally 400 onder de kap[/rquote]
Bedoel je dit.

en hier een filmpje

(klikken)
the autosport company
biesheuvelIk moet ook nog wat beelden hebben, als ik van de week tijd heb zal ik eens zoeken.
-> Hier <-nog wat beelden van de stars & stripes manta, die ik gemaakt heb op de meeting van de OMOC in billings, jaren terug.
origineel gepost door henk 400rr
Nou net thuis en we gaan de schade opmaken.We hebben hem uitgereden maar helaas de service niet meer gehaalt, sinds de vorige rally had ik dat er iets niet helemaal lekker ging met de auto maar kon de vinger er niet op leggen, hij kwam niet lekker meer weg in de bochten ondanks de kortere overbrenging.
na de 2 na laatste proef hoorden we wat hevig geknak in de aandrijflijn, het klonk of zat er wat los maar we konden niks vinden, de 1-na laatste proef zijn we er vol voor gegaan en dat ging vrij goed, helaas op de start voor de laatste proef hadden we kort na de start geen aandrijving meer dus die hebben we met 20km/h uit gehobbelt, op weg naar de service was het helemaal gebeurt.
Vandaag staat de auto op de brug en de sper is helmaal naar z’n grootje, deze week halen we de boel uitelkaar en zien wat er zoal moet gebeuren voor wat nieuws.
Verder hebben we op Kp5 een hek gevloerd met de voorkant, dus wat schade aan de uitbouw/motorkap,..etc. en de ophanging krom, maar daar reed hij nog wel om.
Navi (Rene) zei het goed, maar de boodschap kwam niet goed door in m’n bovenkamer, dus de bocht gemist.In ieder geval hebben we weer werk voor de boeg.
Verder een erg leuk en gezellig weekend gehad, rally was zwaar, uiterst technisch en heeel tricky, sowiso op sommige stukken een aanslag voor de auto en bijrijder.
Dank weer aan Johan en Maikel voor de service en aan Rene als bijrijder.
Volgende rally is Hengelo met de ascona en dan heb ik het weer voor het zeggen ;)
Dat is minder mooi:(
Hoorde van Johan dat er iets mis was.
Wij zijn maar naar huis gegaan toen Johan en Maikel julli op gingen halen, we moesten nog 3 uurtjes naar huis rijden, en anders werd het wel erg laat.Hier een paar foto’s.


29 september 2010 om 18:15 In reactie op: Plaats hier je rally(-sprint) foto's en filmpjes #17288949origineel gepost door Whity
Hier nog een film van Helmut Solke Reckenbergrally 2010 bijna 17 min.,
http://www.rallyefilme-nord.de/Die was ik vergeten:D
29 september 2010 om 16:15 In reactie op: Plaats hier je rally(-sprint) foto's en filmpjes #17288947Paar filmpjes van de Reckenberg rally van afgelopen weekend (25-09-2010).
–> Fotofilmpje gemaakt door Ramon
Reckenberg Rallye 2010 WP 1, o.a. manta 400
onboard WP 2 Reckenberg Rallye 2010 (Peugeot 206 S16)
onboard WP 3 Reckenberg Rallye 2010 (Peugeot 206 S16)origineel gepost door Whity
mooie beelden
Scherp en duidelijk beeld.
Wat voor een camera wordt er gebruikt?ContourHD, is te verkrijgen via V-nix.nl
Bedankt rene.
Ga daar even rond kijken.origineel gepost door Whity
Hier nog onboardbeelden[HD] van de gebroeders Averdijk van proef 9 met het verradelijke gat op het onverhard dat steeds groter werd, geniet van het gooi en smijtwerk van Martijn,
http://www.youtube.com/watch?v=xK-C9g5B-J0
:thumbupmooie beelden:thumbup
Scherp en duidelijk beeld.
Wat voor een camera wordt er gebruikt?origineel gepost door henk 400rr
Denk niet dat dat de achteras is …Rechte vertanding bak???
19 september 2010 om 20:02 In reactie op: Plaats hier je rally(-sprint) foto's en filmpjes #17288946Ik heb nog wat filmpjes geplaatst.
Filmpagina manta-sport.nl12 september 2010 om 17:47 In reactie op: Plaats hier je rally(-sprint) foto's en filmpjes #17288944Oude beelden van de Amsterdam rallysprint.
Met nog veel manta’s en ascona’s
Kwaliteit is niet super.:(
Filmpje -
AuteurBerichten


