Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
in de a had ik ze emt rol,op de hoedenplank zitten,onderzeide hoedeplank strip 8 mm staal dan hoedenplank,weer 8 mm strip,dan kleed,rolmech/daar spulletje door heen,was stevig genoeg.
ziet er netjes uit zo,mooie spaghetti gemaakt zo.
kan wel een bout uit hoor:P geen enkel probleem,heb er wel meerdere die er uit zijn,als het maar rondom vast zit ipv alleen linker zeide,
ik zoek ook nog combotje corsa of akdett model wel lekker standaard ipv plasticmeuk er op,en liefst 1 waar die windbak op het dak nog goed van is ipv wat je nu al 9 van de 10x ziet weg gerot,
kom ze tegen van 500-1500 maar geneog gezien van 850 enz die er gewoon hard uit zien alleen tja friesland/belgie enz
en heb het wle een beetje egzien om hele land af te gaan voor een auto.heb er 1 liggen van 65 mm inwendig,rij zelf emt 63,5
kom je vandaan ?
gr van noord beveland.
leuk eind resultaat,gewoon lekker simpel en strak.
ja dat fabeltje van zeeuwen bin zuunig,klopt vaak niet,maar in dit geval blijft het toch weer mooi lopen:P
a.s zaterdag weer 1 waarschijnlijk,
maar liever particulier,9 van de 10 weten tenminste wat van de auto af,evt gebrekken enz,bij garage is dat soms amar weer de vraag.
heeft allebij voor en nadelen.ik ga liever particulier.
een zeeuw of niet koen?
nop,a.s donderdag in de primer,vant weekend spuiten gok ik,
ik zal fotos plaatsen zaterdag van die 400R,
a.s zaterdag bij nog een omgebouwde exclsuiv kijken,volledig 400 pakket er op incl lichtbak enz
enige wta nog rest is als eht goed is spuiten en kenteken.heb de auto nog neit gezien maar weet ook nog neit of ik het doe of niet.mocht er iemand evt interesse hebben.prijs ligt rond de 1000,- alleen nog spuiten en kenteken aanvragen,is duitserdiv pakketjes ontvangen:afro
webers kunnen vanmiddag in elkaar worden gezet klaar voor montage zeg maar.:thumbupheb een half jaar 300 km per dag gereden,en vaak toch wel ca 140 km/h constant gereden,
en in de weekendjes kreeg hij nog eens goed op z’n klote,blok zit e rnu ca 1,5 jaar in,heb er 40000 mee gereden.
wordt nog niet lam.loopt nog steeds erg goed,alleen nu hij meer misbruikt wordt gaat hij er uit nieuwe lagers en keeringen er in,
miss helemaal opnieuw opbouwen,en gaan maar weer.en moet zeggen ik had hem veel in toeren hangen ook remmen op de motor was een hobby van me vanwege de leuke klappen,maar dat is ook niet eht beste voort blokkie.
en je moet hem wel aandacht en liefde geven,zolang er voldoende olie in zit is het een goed blok.
heb evt 2 irmscher frame’s liggen,als nou ook nog iemand die van een b manta heb liggen stalen frame’s incl kappen:):) maar nee dat hebben ze niet(400 lampen)
nop,ff paar laspunten aan onderkant enz.
ik zou zeggen even over de sloperij lopen,wat dacht ja van oude nissan,hebben allemaal zwarte wieldopcovers
wordt steeds gekker hier,strax zitten ze nog porno te kijken in de file,
had hem gewoon aan bovenkant gelijk met dashboard,kon me er niet aan storen,en zit toch veel te ver weg die radio’s zeker met 3punts gordels enz,nu gaat ie er uit,langleven de tripmasters en de ratteplan.b manta die witte?staat hier ook ergens.
afhankelijk hoe je er mee omgaat en hoe je blok uberhaubt nog is blijft een principe uit de jaren 60,
heb jij een goed blok en ga je niet te veel of langdurig behandelen kan je er jaren plezier van hebben.ja zit tussen de standaard diepe bumpers,
maar bij mij past precies de beugel voor de lampen er tussen door dus vind het wel best.nee die hoort alleen op gsi en gte niet op 400
nop nog zonder.eerst achterste venturi vinden,die al tijdje niet meer worden gemaakt
maar komt het door de pomp zelf of eht relais,heb ook wel eens nieuw relais er in gedaan deed niets meer:P gewoon nieuwe relais stuk,dus ff pomp direct op + zetten,
gister moest de auto even aan de kant ivm partij onderdelen,ff stukje gereden zonder ramen,op nieuwe velgen met slicks er onder, pff op grove straat stenen in 3 nog roken:P
-
AuteurBerichten