Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Vandaag om 12:30 een blauwe b1-manta gespot op het kruispunt winckelen-euregioweg in kerkrade.
Zo’n beugel voor achter de stoelen kan je kant en klaar kopen, zal er vast ook wel zijn voor een Corsa B.
Gewoon even zoeken naar “Harnessbar” :)
Zo ziet dat er dan uit:
Als je echt witte of smoke knipperlichten in je zwarte kunststof bumpers wil hebben, passen die voor de chrome bumpers ook wel. Het is dan wel niet origineel en je moet misschien wat aanpassen, maar zo ziet er dan ongeveer uit.

Of anders knipperlichten van een **uch golf mk1 uch** of zo.:o:jerry
Als er verder niets is afgebroken of wat loszit van de spiegelbevestiging, dan resoneert je spiegel.
De eigenfrequentie f waarbij iets resoneert berekent zich als volgt:
f [Hz] = (1 / 2*Pi) * SQRT( veerkonstante / massa)Aangezien je spiegel bij lage frequenties ( bassen, oneffenheden in de weg, stationair toerental) resoneert, zou je wat gewicht op de achterkant van je spiegelglas kunnen plakken, daarmee verlaag je de eigenfrequentie en word het “moeilijker” voor de invloeden van buitenaf om je spiegel te laten trillen.
Hoi Christiaan, heb je hier misschien iets aan ? Deze informatie staat in een vraagbaak voor de kadett B, die ik hier heb liggen.


Zonder pers wordt het denk ik moeilijk :hmmz
Een mooie kadett trouwens je laatste aanwinst :thumbup:thumbupHet nummer van de Flash waar deze ascona in stond was 7/1996
Misschien wel handig bij het zoeken ;)@hanskadett, je hebt een U2U
Maximaal toerental is 6600 min[size=-2]-1[/size] (volgens het instructieboekje ;))
origineel gepost door Stender
Misschien een stomme vraag maar wat heeft er op de motorkap gezeten? Kan me moeilijk voorstellen waarom je daar een gat zou boren :wtfWaarschijnlijk zo’n opelembleem dat op de motorkap staat, hetzelfde idee dus als de ster op een mercedes.
Of een antenne :jerryJe kan ook heldere koplampen van een BMW E30 kopen, die passen qua diameter wel.
Je moet dan alleen de bevestigingspunten van de BMW-koplampen verwijderen en ze daarna met die ronde zwarte plastic ringen van manta’s met bolle lampen monteren.
Oh nee, niet alweer he :argue Dit is echt niet normaal meer.
Andreas, ik hoop voor jullie dat ze ‘m terugvinden.Tussenplaat zwart en de achterlichten rood.
De velgen donkerkleurig met een zilveren of gepolijste rand :thumbup:)Aan klem 1 van de bobine zit het groene kabeltje, de andere, klem 15, is voor de contactgeschakelde plus.
Als het voor een e-kadett is, heb ik er nog wel een liggen.
CO[size=-3]2[/size] :hmmz je bedoelt zeker CO :D :jerry
De 1,6 S van een manta heeft de 32 DIDTA carburateur, waarschijnlijk zit die dan ook in de kadett c met een 1,6 S.
Als ik het goed heb, dan is het schroef nummer 10 hier beneden:
origineel gepost door Opel Rally Lover
toch wel hoor, de lucht kan weg via de spleten erachter, hij zal zeker genoeg wind slikken, maar zowiezo is er vanvoor geen plaats meer voor een intercooler dus is enige uitwegDoor de spleten gaat geen lucht weg, daar komt de lucht naar binnen. Bij iedere auto is aan de onder kant van de voorruit een overdrukgebied. Daarom zit daar ook meestal de plek waar de luchtstroom naar het interieur gaat. Sorry voor het voorbeeld, maar helaas stond het verkeerde voorbeeld in mijn boeken :cry

Misschien even vermelden voor welke auto :hmmz ;)
Ah op die manier :) :thumbup
Zit er dan verschil tussen de veerpoten van een SR en een normale uitvoering ? Ik dacht altijd dat deze dezelfde veerpoten hadden :hmmz
10 mei 2009 om 10:03 In reactie op: project kadett coupe UPDATE 30-8 NA 12 JAAR WEER OP DE WEG #17481441Een mooi projekt :thumbup maar als ik het kenteken zo zie, is ie niet van 1979 ? :hmmz
De mijne is nu wel een GT/E, maar was dat origineel niet.
Maar hij heeft wel de passende eerste toelatingsdatum :DMerk OPEL
Handelsbenaming KADETT HATCHBACK
[knip]
Datum eerste toelating 30-06-1983 :o:vertag
Datum aanvang laatste tenaamstelling 09-01-2001
Datum eerste afgifte Nederland 13-07-1989
Wacht op keuren Nee
Geregistreerd als gestolen NeeIn WD40 zitten dacht ik bestanddelen van aardolie, daardoor kunnen de rubberen ringen die om de remzuiger zitten opzwellen en zo kan de zuiger vast komen te zitten.
Met koperpasta heb je dit ook, het beste is idd om het remmenvet van ATe in de lichtblauwe tube te nemen.24 februari 2009 om 23:01 In reactie op: Help storing rekord 2.2(opgelost) Gezocht luchtmassameter 2. #17467578Ik heb in mijn kadett D gte een luchtmassameter van een rekord 2.2 zitten en daarmee loopt ie net zo als met de originele luchtmassameter. Ik denk dat de
luchtmassameters van motoren met LE-jetronic allemaal hetzelfde zijn :hmmz
Helpt je misschien voor als je er geen van een 2.2 vindt.Is roestvrijstaal geen optie ? als dat gepolijst is, lijkt het ook verchroomd.
Porsche PanAmerica Showcar ;)

-
AuteurBerichten