Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
MANTA Blog
DeelnemerToch vreemd want de RDW heeft de aslasten van zulke oude auto,s niet. Die zoeken ze op algemene auto site. Dit zijn geen officiële gegevens.
MANTA Blog
DeelnemerWel voor Manta B maar 95% identiek
MANTA Blog
DeelnemerIk heb een fout gemaakt de plus en min omgedraaid van de speaker aansluitingen. heb het bericht op MANTA Blog aangepast
MANTA Blog
DeelnemerDe speaker stekker
Wit : linksvoor +
Wit/zwart : linksvoor –
Grijs : rechtsvoor +
Grijs/zwart : rechtsvoor –
Groen : linksachter +
Groen/zwart : linksachter –
Paars : Rechtsachter +
Paars/zwart : Rechtsachter –MANTA Blog
Deelnemerzie verschil dunne en dikke achteras. voor de verhouding deksel demonteren staat ingeslagen op kroonwiel. of de achterkant omhoog en omwentelingen tellen van de wielen tov aandrijfas
MANTA Blog
DeelnemerBen erg benieuwd wat de motor gaat doen.
Zo,n set zuigers en drijfstangen zou mijn turbo motor ook kunnen gebruiken, maar twijfel nog over kleinere turbo met standaard zuigers.
maar :good-job:
4 april 2020 om 15:51 In reactie op: Voorpijp/Downpipe voor Opel Manta B CC 1.8S met simons uitlaat #18373642MANTA Blog
DeelnemerDe 1.6S, 1.9S, 1.9N, 2.0E gaat zeker niet passen. Bij biesheuvel al geinformeert :)
MANTA Blog
DeelnemerGa je een scherpe nokkenas gebruiken? Anders heeft compressie verhogen weinig zin. Kosten/baten. Om compressie echt te verhogen heb je zuigers met een verhoging (kam) nodig. Alles max vlakken 0.5 compressie verhoging. Zonde van je geld.
MANTA Blog
DeelnemerEenheden zijn in mm, oppervlakte in mm2 inhoud in cc of mm3.
Maar praktische vraag onderblok 3mm vlakken gaan de zuigers dan niet de kop raken? bij de 2liter motoren zit de zuiger al boven in het blok. Heb je nog dikte koppakking over. Dus 2.2mm te kort aan ruimte.
MANTA Blog
DeelnemerOp het OHF forum staat ergens een reken tooltje hiervoor.
vb

-
AuteurBerichten