Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zegt allemaal niks natuurlijk! Het is wel meer aannemelijk dat een originele betreft. Alleen bekleding doet weer anders vermoeden.
Idd best een leuk ding, zou nog wel wat kleine dingen veranderen. En natuurlijk 5 gaats onderstel eronder, had het een echte geleken!
Idd met kopers is het wat en ook als koper kan je dit soort situaties voorkomen. Wil ik iets graag hebben, dan ga ik meteen kijken en bij een auto zou ik hand geld geven totdat ik hem kom halen.
Hij zal niet in al te beste staat meer zijn denk ik. Maar kan er nog wel wat mee hoor ;)
Dit is ook een dikke!

Oranje genoeg?

Nee is idd opelsworld, Marc Buys of hoe je het ook schrijft.
Die van mijn ouders is ook uit Russelsheim.
Er zit wel een sjabloon voor de mistlampen in de voorbumper gegoten, aan de binnenkant wel te verstaan.
Beetje valselucht ergens trekken wil ook helpen om je co te verlagen.
Welkom op het forum! Smoke achterlichten voor een Ascona B zijn er niet. En idd heel veel informatie is te vinden op het forum. Bijvoorbeeld in het CIH gedeelte, daar staan ook alle verschillende bakken met foto’s en al! Veel plezier op het forum!
Ik denk iets van TSW?
Komende tijd even geen updates. Heb mijn pols gebroken, dus kan niet heel veel doen :(
origineel gepost door Jo
origineel gepost door Manta-aero
Aandrijfas komt waarschijnlijk of een massieve as tussen de 2 price assen, en anders komt er een pijp om de bestaande as.Massieve as ??:o
Ik bedoel de aandrijfas in het staartstuk! Niet de cardanas/
Mooi project hoor!! Hoe ga je je koppelingspedaal ombouwen? Blauwglas heb ik (origineel) nog nooit van gehoord! Laat eens een foto zien met een witte A4 erachter. Is het niet gecoat? Er zijn wel engelmanns met blauw glas.
Is dat zo? Heeft die ronde stekker achterin dezelfde stekker bezetting? Nu heb je die meters met de oranje rand eromheen? Volgens mij heeft Henk400rr hier eens wat over gepost.
Aandrijfas komt waarschijnlijk of een massieve as tussen de 2 price assen, en anders komt er een pijp om de bestaande as.
En de vooras zal gelijkend aan de Manta 400 vooras worden verstevigd, neem ik aan.
Heb ook een 88er niks, mis mee, ligt helemaal aan het verleden. Het kan zijn dat er niks mankeert, hij kan ook helemaal rot zijn.
Vandaag weer wat leuks op de deurmat, gevonden via kapaza.be, staan leuke dingen op!

Mooi de ruimte man! Ik benieuwd naar de vorderingen, houdt ons op de hoogte.
Dus geen stoeprandschade meer :) En dan te bedenken dat dit de velgen voor erbij zijn, waar gewoon 195/50/15 op komen! En die dus gebruikt worden bij wat behendigheid of circuit werk. De 400 velgen, blijven echt voor netjes dus! Daar komen denk ik 225/45 of 215/45 banden op.
Erg mooie auto idd!! Hoe heb je die naafkapjes gedaan, stickers er op geplakt en wat heb je er overheen gedaan?
Vandaag zoals gezegd het volgende binnen gekomen king:



Even een vergelijking met de randen die eraf kwamen:



De harten worden nog gespoten natuurlijk, maar moet eerst even kijken welke kleur. Ik denk iets van antraciet oid.
Veel mensen kennen het volgende filmpje wel, waar dezelfde velgranden zijn gemonteerd:
Heb vandaag weer wat binnen gekregen, morgen het overige om de velgen compleet te maken:

De teller is van een Monza A1, deze hoeft niet heel veel te worden aangepast. Maar van de tellerplaat moet een klein randje af worden geknipt. Als je toch naar een 6 cilinder gaat, zou ik ook de toerenteller van een Monza nemen. Enige waar je dan op moet letten, is dat de contacten een kwart slag gedraaid zijn. Je zult dus de plaat en de wijzer iets moeten draaien, wat trouwens geen probleem is. Alleen om de plaat dan weer te bevestigen moet je even wat op vinden.
Hahaha, het project komt inderdaad aardig overeen! Kan gelukkig weer een beetje bezig, ben nu alleen nog iedere avond met de Volvo van mijn ouders bezig. Hoop dat die volgende week klaar is, daarna zullen er nog wel wat updates komen. Begin maart wordt het voor 2 maanden ongeveer weer rustig. Dan moet ik naar het buitenland voor mijn werk.
-
AuteurBerichten