Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Origineel waren ze er ook met 5 en 6 ribben.
Zijn kleppendeksel van Spiess F3 motoren:

Zijn er zo weinig van dat goedkoop tegen aan lopen niet zal gebeuren.
Maar wat is weinig voor die 75% dan?
Ik wil ook wel een sper voor weinig :D
Is smaller en de schokdemper bevestiging is anders, gaat dus niet zonder meer passen.
Er is zoiets als een Spiess kleppendeksel voor de C20XE en C20LET, deze zijn van carbon of magnesium en worden voor rond de 1500 verkocht.
Er is ook nog 215/45/15.
Waar zijn ze voor dan?? En topic weg lijkt me niet handig, toch leuk deze know how voor in de toekomst.
Ze zijn er overigens in 2 uitvoeringen, met 5 ribben (zoals die van jullie) en met 6 koelribben.
Zo zie je maar, je bent nooit te oud om te leren :agent
Dit zijn Kadett C steunen:

Die van mij had iig aan de startmotor zijde een alu motorsteun. Andere kant volgens mij niet. Deze had ook het ronde motorrubber.
Bij deze de beste foto die ik zo snel kon vinden.

Denk dat de bovenste Kadett C steunen zijn, zal ff kijken of ik foto van de Kadett van mijn broer kan vinden.
In een Manta B zaten toch ook weleens alu steunen, weet dat de steunen van een C Kadett wel anders zijn als die van een Manta.
Zijn wel leuke bedragen inderdaad, maarja dan heb je ook iets unieks. Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, wil je het er niet voor geven, dan zul je je wensen moeten aanpassen.
De lengte is de lengte van de drijfstangen, ofwel de hartmaat van het bigend en het smalle end.
Voor de duidelijkheid:

Je hebt verschillende types, geventileerd en niet geventileerd. Om mijn achterremklauwen te verbreden heb ik inderdaad ook Monza spullen gepakt, maar hoorde altijd dat om de voorklauwen van Manta/Ascona te verbreden de 323 spullen werden gepakt.
Het moet niet gekker worden zeg :argue
Volgens mij moest je die van een BMW E21 323 pakken, die heeft geventileerde schijven en ATE klauwen.
Ik zou niet voor de automaat gaan, we hebben er al eens een paar kapot gehad. En het schijnt wel vaker te gebeuren, dan zijn die R28 beter.
Als je weet dat je jezelf een beetje in de hand kan houden. Dan moet je het gewoon doen, achteraf krijg je er weer spijt van. En het went allemaal zo snel.
Weet niet waar je vandaan komt, maar in Ede bijvoorbeeld bij: http://www.perrot.nl/
origineel gepost door rico523
Ik zal het eens proberen… als ik er geen aan kan komen moet mn i300 het maar doen met een gewone manta as met sper…Heb ooit nog bij je vader een set gekocht, steekassen + alle remdelen. Is alweer weer 5 jaar geleden denk ik.
Persoonlijk zou ik op de Kadett 400 ook voor schijven gaan.
Het is niet alleen de zuigerdiameter waardoor remmen beter remmen of niet. Het gaat ook om de schijfdiameter. Met welke schijven rijden jullie met de volvo klauwen? Want de Omega schijven zijn 296x28mm en dat redt je met de volvo klauwen bij lange na niet volgens mij.
6 januari 2010 om 18:21 In reactie op: Schmidt velgen en de radinox rand onbeschadigbaar ?? #17581207Ik heb de velgranden wel, voor mijn velgen, maar nog niet gemonteerd dus nog geen ervaring verder. Binnenbed is volgens mij 99%, is wel gewoon van aluminium.
Een leuke nokkenas doet dan ook wonderen natuurlijk.
Er zit verschil tussen de sperre van 3,18/3,44 en van 3,67 en korter. Het kan wel een 3,67 sper met een 3,44 overbrenging. Maar dan moet het kroonwiel worden afgedraaid.
Een aantal onderdelen is nog te krijgen bij onder andere de BMW dealer, daar heb ik mijn sper plaatjes ook gehaald. Anders via o.a. revisiebedrijf zoals Autrans in Lunteren.
-
AuteurBerichten