Manta-aero

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 676 tot 700 (van in totaal 833)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: irmscher kleppendeksel #17621954

    Origineel waren ze er ook met 5 en 6 ribben.

    In reactie op: speciaal kleppendeksel #17622377

    Zijn kleppendeksel van Spiess F3 motoren:

    Zijn er zo weinig van dat goedkoop tegen aan lopen niet zal gebeuren.

    In reactie op: achteras kadett b #17623507

    Maar wat is weinig voor die 75% dan?

    In reactie op: achteras kadett b #17623505

    Ik wil ook wel een sper voor weinig :D

    In reactie op: achteras kadett b #17623503

    Is smaller en de schokdemper bevestiging is anders, gaat dus niet zonder meer passen.

    In reactie op: speciaal kleppendeksel #17622375

    Er is zoiets als een Spiess kleppendeksel voor de C20XE en C20LET, deze zijn van carbon of magnesium en worden voor rond de 1500 verkocht.

    In reactie op: 225/50/15 achter #17622794

    Er is ook nog 215/45/15.

    In reactie op: foto steunen manta 18S #17621825

    Waar zijn ze voor dan?? En topic weg lijkt me niet handig, toch leuk deze know how voor in de toekomst.

    In reactie op: irmscher kleppendeksel #17621908

    Ze zijn er overigens in 2 uitvoeringen, met 5 ribben (zoals die van jullie) en met 6 koelribben.

    In reactie op: foto steunen manta 18S #17621818

    Zo zie je maar, je bent nooit te oud om te leren :agent

    Dit zijn Kadett C steunen:

    In reactie op: foto steunen manta 18S #17621816

    Die van mij had iig aan de startmotor zijde een alu motorsteun. Andere kant volgens mij niet. Deze had ook het ronde motorrubber.

    Bij deze de beste foto die ik zo snel kon vinden.

    Denk dat de bovenste Kadett C steunen zijn, zal ff kijken of ik foto van de Kadett van mijn broer kan vinden.

    In reactie op: foto steunen manta 18S #17621814

    In een Manta B zaten toch ook weleens alu steunen, weet dat de steunen van een C Kadett wel anders zijn als die van een Manta.

    In reactie op: irmscher kleppendeksel #17621903

    Zijn wel leuke bedragen inderdaad, maarja dan heb je ook iets unieks. Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, wil je het er niet voor geven, dan zul je je wensen moeten aanpassen.

    In reactie op: Drijfstangen #17618797

    De lengte is de lengte van de drijfstangen, ofwel de hartmaat van het bigend en het smalle end.

    Voor de duidelijkheid:

    In reactie op: verbrede remklauwen ATE #17614716

    Je hebt verschillende types, geventileerd en niet geventileerd. Om mijn achterremklauwen te verbreden heb ik inderdaad ook Monza spullen gepakt, maar hoorde altijd dat om de voorklauwen van Manta/Ascona te verbreden de 323 spullen werden gepakt.

    In reactie op: gestolen manta b bij proefrit #17615527

    Het moet niet gekker worden zeg :argue

    In reactie op: verbrede remklauwen ATE #17614714

    Volgens mij moest je die van een BMW E21 323 pakken, die heeft geventileerde schijven en ATE klauwen.

    In reactie op: c30se #17611573

    Ik zou niet voor de automaat gaan, we hebben er al eens een paar kapot gehad. En het schijnt wel vaker te gebeuren, dan zijn die R28 beter.

    In reactie op: Corsa A C20LET plannen #17552664

    Als je weet dat je jezelf een beetje in de hand kan houden. Dan moet je het gewoon doen, achteraf krijg je er weer spijt van. En het went allemaal zo snel.

    In reactie op: RVS uitlaatbochten #17604507

    Weet niet waar je vandaan komt, maar in Ede bijvoorbeeld bij: http://www.perrot.nl/

    In reactie op: commo b achteras #17590490

    origineel gepost door rico523
    Ik zal het eens proberen… als ik er geen aan kan komen moet mn i300 het maar doen met een gewone manta as met sper…

    Heb ooit nog bij je vader een set gekocht, steekassen + alle remdelen. Is alweer weer 5 jaar geleden denk ik.

    Persoonlijk zou ik op de Kadett 400 ook voor schijven gaan.

    In reactie op: volvo klauwen #17583986

    Het is niet alleen de zuigerdiameter waardoor remmen beter remmen of niet. Het gaat ook om de schijfdiameter. Met welke schijven rijden jullie met de volvo klauwen? Want de Omega schijven zijn 296x28mm en dat redt je met de volvo klauwen bij lange na niet volgens mij.

    In reactie op: Schmidt velgen en de radinox rand onbeschadigbaar ?? #17581207

    Ik heb de velgranden wel, voor mijn velgen, maar nog niet gemonteerd dus nog geen ervaring verder. Binnenbed is volgens mij 99%, is wel gewoon van aluminium.

    In reactie op: Ascona 400 Coupé breedbouw update 06-05-2014 #17528685

    Een leuke nokkenas doet dan ook wonderen natuurlijk.

    In reactie op: sperdifferentieel #17581236

    Er zit verschil tussen de sperre van 3,18/3,44 en van 3,67 en korter. Het kan wel een 3,67 sper met een 3,44 overbrenging. Maar dan moet het kroonwiel worden afgedraaid.

    Een aantal onderdelen is nog te krijgen bij onder andere de BMW dealer, daar heb ik mijn sper plaatjes ook gehaald. Anders via o.a. revisiebedrijf zoals Autrans in Lunteren.

25 berichten aan het bekijken - 676 tot 700 (van in totaal 833)