Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
9 april 2012 om 18:37 In reactie op: Trekhaak Rekord E Commodore C Station zelfde als sedan? #17908102
Manta 24V
DeelnemerOke Thanx
De meningen zijn ook verdeeld of ie op een Monza past. De 1 zegt van wel en de ander van niet. :sleeping
Manta 24V
DeelnemerEen pukkeltje van een Opel GT erop :thumb
Manta 24V
DeelnemerIk kan je wel een nieuwe radiateur en kachelradiateur leveren.
Bij intresse 0623644875
Manta 24V
Deelnemer240 bak,
Stukje uit bellhouse slijpen is een oplossing heb ik ook al eens gedaan.
Manta 24V
DeelnemerZijn niet meer leverbaar :cry
Heb zelf een ander alternatief gevonden maar daar moet een modificatie aan gedaan worden.
Vergeet niet een nieuwe spanhuls te monteren.
Zie: viewtopic.php?f=10&t=138530&p=1817820#p1817820
Succes met inbouwen.
Manta 24V
DeelnemerNIET JE MOTORKAP VERBOUWEN.
Radiateur laat ik altijd maken (meen 50 bij 35cm zo uit m’n hoofd) Motor zo ver mogelijk naar achter leggen desnoods de velsnaad waar je remleiding overheenloopt bij het schutbord omhoog buigen.
Motor zo laag mogelijk leggen (alu pan behouden ivm verstevegingsribben binnenin)
Slijp zo min mogelijk weg en laat de windtunnel voorin zo veel mogelijk intact.
Let op een 24v is 5cm langer als een 12v.
Ik ben Freelance monteur dus mocht er nood aan de man wezen (http://www.autotechnieksohns.nl)




Manta 24V
Deelnemer@jwmanta wrote:
gister een witte b ter hoogte van nijverdal als ik het me nog goed herinner en div andere oldies bij
de autocross in albergenDat was ik ;)
Manta 24V
Deelnemer@eddepet007 wrote:
Daar mag hij rustig in ja ding is weer mooi strak
Vandaag hier 2 mantas gezien waarvan1 echte 400 beide net gespoten
Gewoon pure porno hahaBij Erwin geweest dus :wors
Vandaag ff stukkie gereden met de TK Loopt als een zonnetje! en ziet er :wub uit
Manta 24V
DeelnemerKan zijn dat je weerstanden stuk zijn, (die dingen op je binnenscherm met een vierkante witte stekker)
Manta 24V
DeelnemerHeb nog een 19N een revisie motor van végé. Heeft alleen een lekke kopopakking,
Loopt als een zonnetje! Is nog lopend te horen.
Bij intresse 0623644875
Manta 24V
Deelnemer@kadettje73 wrote:
ja ik kom uit nijverdal , jij bent al een keer met jeroen bij mijn kadettje wezen kijken maar toen was ik niet thuis .
jij bent danny tochJa klopt, thats me! Vrijdag ben ik weer in Nijverdal aan het werk (naast de brezan)
Manta 24V
DeelnemerInjectoren zijn massa geschakeld, hebben ze lang stil gelegen? Dan kunnen ze blijven plakken.
Zit de groene kabe van de bobine aangesloten, vanaf bobine naar computer (dat losse kabeltje voor de computer stekker)
Manta 24V
Deelnemer…
Manta 24V
Deelnemer@McLambo wrote:

Waar moet je nou precies op letten met kuipstoelen? Monteer je die vast in de wagen? Of met een slede?
Kan beide, ik heb gekozen voor sledes. Ga er nu weer een stel monteren in een rallymanta, ik post wel wat plaatjes binnenkort.
Manta 24V
Deelnemer@mr-turbo wrote:
@henk 400rr wrote:
ivm je ontluchtingsnippel, die ietwat vreemd staat
Precies :-)
De lucht die eruit moet, zit meestal bovenin,vandaar dat de ontluchtingsnippel op de hoogste plek hoort te zitten , net zoals bij een verwarmings kachelradiator..
Draai je je linker en rechter klauw om, klopt het weer wel
Kan best zijn dat ie ook links op de donorauto zat, maar dan zaten ze aan de voorkant van de schijfDe klauwen zitten goed gemonteerd! Ik denk dat ik dit toen erop gehangen heb voor de foto.
Manta 24V
Deelnemer@Bavel wrote:
wat ook wel goed om teweten is
dat je op de stuuruitslagen dunne plaatjes moet lassen van +/- 3mm
dit moet omdat anders bij maximaal insturen je remklauwen tegen de vooras aan komen :vertagDit hoeft niet altijd, als je de LIP van je klauw afslijpt (naast de bevestiging van de slang) dan kan je je slang zo zetten dat het goed gaat!
Bij Manta ascona B tenminste wel. Ik weet niet hoe het bij een a uitpakt.Manta 24V
Deelnemer@mr-turbo wrote:
Volgens mij zit je remklauw verkeerd om :thumb
Nee hoor die zit wel goed!
Manta 24V
Deelnemer@Ghanz wrote:
gebruik hier zelf de versie van loctite.
beetje gemartel, maar dat schijnt te horen bij die pezen :P
Ja Pezen trekken kan kut werk zijn (of werk voor de kut :hmmz )
Manta 24V
DeelnemerIk stel ze altijd met lopende motor! Er zijn van die kapjes voor over je ketting tegen het spatten. Of een oud klepdeksel openslijpen van boven.
Voorzichtig met je vingertjes!Als je het met stilstaande motor doet. Cil 1 op tuimelen (distributiezijde) Cil 4 stellen.
Tuimelen is: uitlaatklep net dicht inlaatklep wil net open gaanIk denk dat je de kleppen te strak hebt staan, als ik zo jou verhaal lees.
Manta 24V
Deelnemer@eddepet007 wrote:
oke kom ik er 1 bij je halen voor 14.50
Is besteld,
Je hoort het als ie binnen is!
Manta 24V
Deelnemer@Boskje wrote:
@rekord 2.3diesel wrote:
ivolgens mij start ie zelfs bij min 30 graden.ik ben zeeer tevreden.ik denk dat het probleem nu wel opgelost is ,even afwachten dus.
Hoop dat het nog even duurt voordat dat getest word.
Maar mooi dat je de oorzaak hebt gevonden. :thumbup
In de vriezer dat ding ;)
Manta 24V
Deelnemer@eddepet007 wrote:
onderste werkt goed op manta rubbers
wat komt er aan verzenden over heen dan ?
€6,75 Maar die kom je toch zeker halen? (als ie door de brievenbus past een euro of 2)
@Stationslod: Ik heb er geen 1 (maar ga em meteen bestellen dan kan je em gebruiken, heb er zelf ook 1 nodig binnenkort)
Manta 24V
DeelnemerHeng Heng :thumb

Manta 24V
DeelnemerIs een soort krom ijzerdraadje met een wieltje eraan.
Kan em zo voor je bestellen dan heb ik em overmorgen in huis.
Foto, de bovendste is om in het rubber te leggen en dan de ruit in het voertuig te trekken Kost €15,50
Onderste is de pezentrekker/duwer kost €14,50 (met deze kun je niet uitschieten :thumb )
Manta 24V
Deelnemer:thumb Ja de 3:27 heeft 11 tanden op de pignonkop
-
AuteurBerichten