Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Manta 24V
DeelnemerWaar de invoer zit maakt geen zak uit, het gaat em om de venturi, een venturi van 35mm is goed voor een 2,4 een 2.0 loopt er wel op.
Hoe groter de venturi hoe MINDER gas er meegezogen word.
Op me a ascona met 16v heb ik een gasstuk van een 3.0E zitten, deze was echter te groot. Hier heb ik een kegel in gemaakt zodat het gas beter gemengd word.
Manta 24V
DeelnemerThanx;)
Manta 24V
DeelnemerDat is inderdaad een leuke site:thumbup, prijs valt ook nog wel mee, zijn het trouwens complete voorschermen ? Dat kan ik er niet uit opmaken.
Manta 24V
DeelnemerNeen veren van een 2 massavliegwiel zitten erin en zijn een stuk groter.
Als je op GOOGLE zoekt en dan afbeeldingen aanklikt kun je het zo vinden.

Manta 24V
DeelnemerHeb dit al 3 keer gehad, 1x een 1600 een 1900 en een 2200 alle 3 op de 1e cilinder :hmmz:hmmz
de 1600 was het slimste gat li en re en door het carter
Manta 24V
DeelnemerEen foto van een 2 massavliegwiel?
Ziet er hetzelfde uit als een gewone iig alleen kan dat hart bewegen. Die troep gebruiken ze tegenwoordig veel te veel.
Manta 24V
DeelnemerVandaag gezien in Maarssen, Mooi ding.:thumbup



Manta 24V
DeelnemerGaaf, leuke uitdaging ga zo door.
Ben wel benieuwd hoe dat loopt straks.
120 pk zo’n motor ?
Manta 24V
DeelnemerWhahha Henk, :thumbup
Is dat ding uit Drijber of niet?
Manta 24V
DeelnemerWhat? Deze gestolen,:hmmz dacht het niet toch? heeft ook meegedaan aan de ardennen/beneluxrit etc.
Manta 24V
Deelnemerorigineel gepost door mr-turbo
is het wel pingelen ?heb je de lambda meter er al eens aangehangen ?
is het een samengeraapte motor met allerlei verschillende onderdelen van verschillende motoren ?er zit trouwens verschil in referentiepunt voor de bdp positie tussen verschillende cih’s, dus als e.e.a. van verschillende motoren gebruikt is , zou dit een probleem kunnen zijn :vertag
Kijk daar zit et em dan in, had er al wel aan gedacht of er verschil zat in de krukaspoelie’s, das toch zo dus.
Het is wel pingelen wat ie doet, zowat over het hele toerengebied.
Zit idd een bij elkaar geraapt spulletje aan, krukaspoelie is van een 2400.
Manta 24V
DeelnemerUiteindelijk dus nog steeds geen duidelijk antwoord op je vraag :swear
Manta 24V
DeelnemerVoor eventuele montage kun je bij mij terrecht ;)
Manta 24V
DeelnemerWas daar al aan het zoeken maar nog niks gevonden.
Manta 24V
Deelnemerorigineel gepost door Keesjr
Heb je er al euro 98 ingegooid?
Verdeler verdraaien heeft idd geen zin, is een leeg ding met alleen een rotor en verdelerkap d’r op.Nee, maar op 95 moet ie kunnen lopen zonder pingelen.
Er staat mij iets van bij dat je zo’n ding dmv 2 kabels te kortsluiten (lees doorverbinden) weer in een ”basis” kunt zetten.
Alleen hoe dat ook weer moet :hmmz
Manta 24V
DeelnemerMooi om samen een keer met de Cabrio van Stefan op de kiek te zetten.
Manta 24V
DeelnemerManta B 1.3 had een ”grote” achteras met een 3:89
Manta Ascona A met een 1200 kleine as16n manta a klein
16s groot (dat n en s weet ik niet helemaal zeker kan ook andersom wezen)Manta 24V
DeelnemerVandaag paar leuke kiekjes gemaakt van deze GT/E.




Manta 24V
DeelnemerSuper zo, Deze b schreeuwt om een 6 pitter :thumbup
Manta 24V
DeelnemerHeb op mijn C20XE een 2400 plaat zitten met een plat XE vliegwiel met een XE drukgroep. Hierachter zit een R25 bak met Mechanische koppeling.
Manta 24V
DeelnemerBekrachtiger rekord e, cilinder E30
Manta 24V
Deelnemerorigineel gepost door mar10manta
ik ga een totaal andere proberen, van een senator B incl de bekrachtiger( groter diameter hoofdremcilinder)Wou net posten, pak er 1 van een bmw ofzo ;)
Manta 24V
DeelnemerWord wel bij meer merken gedaan, is voor het soepeler weg kunnen rijden en minder schokkerig bij opschakelen, (de voorganger van het 2 massa-vliegwiel)
Het voorkomt ook het rammelen van de schakelvorken etc in de bak bij stationar loop.
Manta 24V
DeelnemerIk woon wel in Twente, maar voor niks komt er ’s morgens zon lichtgevende bol om de aarde gecirkeld. En een 16v keb ik nog wel liggen in de schuur.
Peter_89 waar woon jij ergens in Twente dan ?
Manta 24V
DeelnemerLaat em meestal reviseren en de plaat nieuwe voering op ponsen :o Kost meestal rond de 150
-
AuteurBerichten