Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
manac
DeelnemerMet 10 minuten is een motor niet geheel warm en niet alle condens/vocht uit je uitlaat, dus dat walmen is zeker met dit vochtige weer normaal.
manac
DeelnemerAls je een 1 DIN radio wilt is er gewoon een 2 Din frame te koop waar een 1 Din radio inpast en een opbergvakje.
Je kan ook kijken voor een 2 DIN radio, dan ben je klaar.
Als het goed is, is het plug and play met de stekkers die er al inzitten.
Het enige dat je moet aanschaffen bij stuurwielbediening is een adapter.(die zijn wel prijzig)manac
Deelnemerzeker een bezuiniging van opel waardoor dit bij nieuwe auto’s wederom weer voorkomt.
manac
Deelnemer@Opeltje17 wrote:
Ja walgelijk, heb hier in de straat iemand z’n auto in een andere auto zien parkeren en sprak hem daar op aan zei hij gewoon dat hij het niet gedaan had te zot voor worden.
Je hebt er toch wel werk van gemaakt met het slachtoffer? aangezien je getuige bent.
manac
DeelnemerKlein vraagje…je kan de expert toch ook bij je thuis laten komen?
manac
DeelnemerOppervlakkige deuk waar die zwarte plastic veeg zit, maar boven mn stootstrip zitten 2 rimpels….dus weet niet of ze dat eruit gaan krijgen.
Ergste geval moet er een andere deur in.
Man verklaarde het niet gevoeld te hebben….manac
DeelnemerPffff je mag toch wel verwachten dat een auto van 3 jaar oud niet zo achterlijk roest…
Mijn c-tje is nu 11 jaar oud en geen plekkie te vinden.manac
DeelnemerIk heb goede ervaringen met http://www.mister-auto.nl/fl/?gclid=CJz1oNPEjbQCFQzKtAodLXMAug
Maar voor koplampen kan je ook imitatie nemen.
Ik was voor 2 koplampen van een astra G, 32 euro incl. kwijt en waren nog knapper dan de originele ook.(oude koplampen waren APK afkeur).manac
Deelnemer@ willem:thnx :thumb
manac
DeelnemerZal idd het schakelmechanisme zijn.
Die zijn nog van kunststof bij die modellen.
De kogel en kom slijten op den duur.
Ik heb het zelf gerepareerd, maar als je niet erg handig bent is vervangen een beter idee.manac
DeelnemerEr zijn verschillende topics met lekkage problemen voor de Ctjes.
Het meest voorkomende is idd de BCM kast(board-computer-module) die naast je ruitensproeireservoir zit.
Uitlezen geeft uitsluitsel wat jou probleem is.manac
DeelnemerLekker man dat je die niet hebt hahahaha, kan die ook niet kaduuk gaan. :thumb
manac
Deelnemer@robert_corsa wrote:
gewassen, uitgezogen, radio terug geplaatst. en geluistert naar het getik in de motor.
Dat is idd ook een bezigheid :thumb
manac
DeelnemerBedankt voor je reactie Wim!
Zal het zeker in de gaten blijven houden.manac
DeelnemerHahah de leo reed gewoon 110km/h door het land hoor..geen probleem met 2500PK!! :thumb
manac
DeelnemerHahaha ok…gereden en geschoten! :jerry
Was klp1 schutter op de leo.
120mm als handwapen is idd erg leuk!
Topmachine!!!manac
DeelnemerHelaas staan die niet meer in Nederland! :fy1
Wat een machtige machine is/was dat….heel wat uurtjes mee door het veld gereden!Is deze tank van het Bravo esk. 2e peleton Oirschot?
manac
DeelnemerDe prijs is zeker goed te noemen.
Helemaal als je kijkt naar de KM stand.
Ik zeg DOEN hahahamanac
DeelnemerLokale sloperijen bellen.
Ben je vaak goedkoper uit.
Ik had geluk met een astra g blok voor 350 euro met 3 maanden garantie die volgens de bon aanzienlijk minder gelopen had dan die van mij.
Nou moet ik wel zeggen dat er altijd een geluks factor bij komt kijken.
Je kan natuurlijk niet in het hartje kijken van zo’n blokkie.manac
DeelnemerOver het algemeen is die lak beschermd geweest door de lijm.
Ik heb toevallig laatst een stukje gedaan met een zilvergrijze corsa c uit 2001.
Het enige is dat er een klein beetje kleurverschil is, maar dat is na een paar keer poetsen al bijna weg.manac
DeelnemerSame here!
Maar vaak als ik dan een goede drempel neem en hij goed moet doorveren, is het weg.
Wacht maar af als het winter wordt. :jerrymanac
DeelnemerHahaha ik ben het met je eens :thumb
Rij zelf ook zo’n blokkie en met die 75pk is het gewoon goed meekomen hoor. :jerrymanac
DeelnemerBranden de lampjes in de auto misschien ook feller dan voorheen?
Zo ja, dan zou het een defecte spanningsregelaar op je dynamo kunnen zijn.
Ver in het verleden heb ik hetzelfde probleem meegemaakt….bleef lampjes kopen! :swearmanac
DeelnemerIk moet er wel aan toevoegen dat ik idd alle massapunten heb nagelopen met een schuurpapiertje en nooit meer een acculampje heb zien oplichten…behalve bij contact aan dan he!
manac
DeelnemerIk heb dit vorig jaar ook 2 of 3 x gehad.
Is niet meer voorgekomen sindsdien.
Heb er (nog) niks aan gedaan. -
AuteurBerichten