Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
manac
Deelnemerstandaard c zonder extra’s heeft idd geen cv.
Ook geen elektrische ramen als t goed is!manac
DeelnemerWas er met de 12xep ook niet het probleem van de nokkenaslagers, met name datgene wat ze op hun plaats moet houden (schalen?)
Heb al verschillende keren gelezen dat een nokkenas brak door het lostrillen van de (schalen?)
Misschien iemand die de juiste benaming weet…manac
DeelnemerOk, dank je voor de je uitleg.
manac
DeelnemerOk, dus een b uit 2000 is 8 jaar OF 120k.
4 jaar OF 60k lijkt me nogal weinig eerlijk getypt.Bedankt voor de info.
manac
DeelnemerBen er zelf ook wel benieuwd naar of dit mogelijk is.
manac
DeelnemerVoor wat betreft de CV, je zal wss bedoelen dat ALLES in 1 x OPEN gaat, want alles in 1 x dicht doet die altijd.
manac
DeelnemerToevallig heb ik het verleden week ook weer bij mijn eigen c en die van een vriend opnieuw gedaan.
Het is veel leuker om ze zelf te maken, dan ze kant en klaar te kopen.

manac
Deelnemermanac
DeelnemerJe kan het proberen met 4 satestokjes en anders 4 boortjes die net in die 4 gaatjes vallen.
Die beugeltjes die je zogenaamd moet aanschaffen doen niks meer of minder dan de opties hierboven beschreven.manac
DeelnemerCorsa c drivers hebben een eigen forum site.
Een paar (waaronder ik) zijn ook hier member.Misschien verklaart dat het lage percentage :thumb
manac
DeelnemerZit er geen haarscheurtje in 1 van de aansluitingen van je radiateur?
Is vaak pas te zien als ie op temp. is.manac
DeelnemerGewoon zelf vervangen, kan niks aan verkeerd gaan
Wel snel de wissel doen, want er loopt olie uit als t goed is.
Dus ff een bak eronder zetten.manac
DeelnemerLijkt op je oliedruksensor die kaduk is.
Lekt olie uit de stekkeraansluiting op de slang eronder.
Lekt alleen als de motor draait.
Je ziet ook dat het nat is bij de stekkeraansluiting.manac
DeelnemerHet kabinet is zeer zeker wel ziek.
Dat is al te merken aan het feit dat iedereen moet inleveren/bezuinigen, behalve het kabinet en de elite die ze spekt.
En dat geeft die rutte gewoon met een lach toe.Bezuinigen moeten we, maar dan ook allemaal.
Laten ze eerst de geldkranen die naar het buitenland gaan maar eens dicht draaien en dat geld binnenslands gebruiken, is het tekort al een stuk minder.En vooral dit soort praktijken aanpakken:
manac
DeelnemerVolgens H-Base passen er 3 verschillende in de corsa c z1.2xe met jou bouwjaar.
70-100-120 Amanac
DeelnemerJe luchtroosters eruit halen, dan zie je een paar schroefjes zitten.
Daarmee kan je het bovenste gedeelte loshalen en zo zou je net achter je radio moeten kunnen.manac
DeelnemerOk, dat laatste is dan weer minder.
Maar het is niet onmogelijk.
Weet iemand ook waar ik dat schriftelijk kan aanvragen?
Moet ik dan denken aan een herkeuring o.i.d?manac
DeelnemerMotor lijkt er idd scheef in te hangen.
Echter hebben naar mijn weten alle 1.2 tjes dat.
Na het vervangen van een motorsteun van mijn c, lag hij er nog net zo scheef in.
Van 6 ctjes weet ik dat het zo is, dus zou me er geen zorgen om maken.manac
DeelnemerOok even je vinger door de uitlaat (einddemper), is die roetzwart ,kan dat een indicatie zijn van olieverbruik.
24 februari 2013 om 18:11 In reactie op: Remschijven en blokken vervangen, geen druk meer. #18110855manac
DeelnemerIn het slangetje op die nippel hahaha
moet je wel een doorzichtig slangetje nemen he :Pmanac
Deelnemermisschien omdat het een 16 kleppert is.
Klinken altijd wat rauwer dan bijv. een 8 kleppert.manac
DeelnemerLigt eraan wat voor c je hebt.
Dacht dat er tot 2003 een CDR2005 in kan, vanaf dat bouwjaar een CD30 MP3 zoals de advertentie.manac
DeelnemerDat weet ik idd.
Gaat mij meer om de uitleg van de schadehersteller die zegt: als de schade 1/3 of meer van de dagwaarde is”KAN” de verzekering hem total verklaren.manac
DeelnemerNiemand die mijn vraag kan beantwoorden?
Op google is er niks over te vinden.manac
DeelnemerKlein vraagje.
Auto is eindelijk na de feestdagen bij de garage geweest, vandaag kwam de expert langs.
Die kon nog geen rapport opmaken en moest nog het 1 en ander uitzoeken.
De schadehersteller wist mij te melden dat het mogelijk is dat als de schade 1/3 of meer van de dagwaarde bedraagt, ze de auto totall loss kunnen verklaren(economisch) iemand die weet of dit waar is?
Lijkt me een nogal sterk iets…. -
AuteurBerichten