Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
2 opties in eindhoven:
Mascotte: Kleine Bleekstraat 13 – 5611VC Eindhoven – Tel: 040-2114366
Motoren revisie Kennis: Zeelsterstraat 119-A, 5652 ED EINDHOVEN, Nederland 040-2519765
over het algemeen moet je kop idd geheel gedemonteerd worden
kwik fit is geen betrouwbaar bedrijf
kwik fit staat synoniem voor genaaid worden waar je bij staat
amerikaanse toestanden :hmmz
Ik vind het persoonlijk nogal vreemd dat je de gemeente/iemand aansprakelijk wilt stellen voor iets waar je zelf schuld aan hebt
Jij rijdt de struiken in en niemand anders, niemand dwingt je daartoe en op ruilverkavelingwegen is het nu eenmaal oppassen geblazen maar er zijn genoeg andere manieren om uit te wijken, er voor te zorgen dat je geen schade krijgt aan je wagen
ik zou eerst eens goed onderzoeken wat er aan de hand is, kwik fit moet je iig nooit meer heen gaan en die diagnose kan best kloppen maar veel vertrouwen zou ik er niet in hebben
maat van mij had de bedrading van contactslot naar afsluiter op tank wat los liggen, en daarvan was de isolatie weggeschuurd
maakte nu en dan sluiting tegen carrosserie, die draad al gecheckt?
nie matzwart
doodzonde
egaal grijs zou mijn optie zijn
maar als je die deuken en plaatwerkel ellende wil verbergen, matzwart :thumb
nu wel, idd die blauwzwarte :)
nope
ik gok die blauw zwarte
zoja, idd ene hele hoop werk maar wel een aardig project :) :thumb
1000 euro heb je zo terugverdiend als je eenmaal om kan gaan met het apparaat en wat apk laswerk verricht
werd voorheen tot een paar jaar terug erg erg goed bezocht maar werd alsmaar minder, geen id waarom
komt dan nog een gasflesje bij van iets meer dan 200 euro, als je 10 liter neemt
tip, Ja:
merk en bouwjaar vermelden van de wagen
lijkt me beide nie verkeerd, zou wel ff kijken naar het merk,cheap ass merk betekend vaak weinig aftersalesspullen mocht er wat stuk gaan
zon beetje net als ene boormachine van de aldi of lidl, stuk = wegmieteren
Aangezien er recent een rekord e met senator neus te koop stond op mp zou ik zeggen ja, maar denk dat je best wat moet aanpassen
die action meuk doet nagenoeg naks
Lijkt me niet zo bijzonder, je moet er ook rekening mee houden of de fles je eigendom wordt of dat je hem moet huren, huren is reeteduur, daarnaast is het afwachten of je deze fles uberhaupt kunt laten vullen als hij niet geregistreerd staat
kijk eens op de site van rustbuster, de 155 voldoet voor het meeste laswerk, heb um zelf ook en beter wat meer geld uitgeven en meteen ene fatsoenlijk apparaat
kiekisan, kiekumgoan
duss
topicstarter verkeerd gemeten denk
grijs mooiste imo
mijnus ouwe c station

ga eens meten bij andere neuzen :thumb
Heb je op big opels de maten in tekening gestuurd, wat is daar niet goed aan?

@Fearless wrote:
jah daarvna laat je de knop gewoon op lpg staan. maar dan start ie toch nog alsnog eerst op benzine…pas later schakelt ie zelf over naar gas.
Was echt ideaal met mn oude dettje.
Sochtends ff 2 keer de knop omschakelen, zodat je gas de carb in jaagde…en het was starten en lopen. Zelfs in de winter.
Benzine gebruikte ik nauwelijks king:Denk dat je daarmee de choke bediende op de verdamper, die laat dan ff wat gas door
Bij een benzinestartsysteem hoef je niets te doen, ding kan je zelf instellen en bepalen na hoeveel tijd hij overschakelt op lpg
@RISL wrote:
Volgens mij start alleen een G3-installatie automatisch op benzine en schakelt deze bij een bepaalde temperatuur over naar gas..
Kan ook bij een regulier lpg systeem
Als het goed is heb je een benzineafsluiter die de benzineleiding dichtgooit als je je schakelaar op lpg zet
Dus, alleen de leiding van de tank afdoppen
Voor die prijs mag je niet teveel verwachten lijkt mij, ziet er netjes uit maar fotos zeggen naks
gewoon goan kieken :)
-
AuteurBerichten