Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
toch jammer, mij lijkt op kenteken zetten en eea verbeteren handiger dan een ander blok derin , en nu heb je iets aparts wat een stuk lekkerder rijdt dan een 4 pitter
iets met niet vonken iig ;)
vast een los stekkertje van een afsluiter of iets dergelijks ;)
die moeje horen klikken op tank en verdamper als je op contact zet in de lpg stand
op gaz wordt het zaakje allemaal net ff warmer, wellicht bougies vervangen door koudere?
15 oktober 2010 om 09:02 In reactie op: [Gefixt] Met spoed hulp gevraagd, iemand met lasapp. in regi #17743071kleine lasbedrijfjes willen zoiets ook nog wel is ff fixen voor een paar duitjes:)
15 oktober 2010 om 08:09 In reactie op: [Gefixt] Met spoed hulp gevraagd, iemand met lasapp. in regi #17743069eindhoven te ver weg?>
origineel gepost door Ghanz
om even op het topic in te haken…zit er hier een echte goede plaatwerker ..?
ik weet nog een heel mooi plaatwerkers project.
enkel het plaatwerk is niet te krijgen, dus alles moet met de hand gemaakt worden.
dus een ECHTE plaatwerker is hierbij nodig.nee. het gaat inderdaad niet om een opel, maar toch..
verdere specs zijn eerst niet nodig, tis maar een vraag..
je hebt gezien hoe ik mijn admiral heb aangepakt, zoel binnenin als buitenom, achterkant, wielbakken, etc
kweetniet of dat het niveau is wat je zoekt maar zonder arrogant te willen zijn ben ik van mening dat ik het behoorlijk netjes en strak heb gefixed ende af heb gewerkt ;)
ik heb toen alle delen zelf gemaakt, niks gekocht, ambacht, en zo heb ik mijn andere admiral ook opnieuw aangepakt, vandaag apk gehad en het bleek qua laswerk allemaal in orde:thumbup
der is iig nie snel een 2de van te vinden en lekker rije zal het ook wel:thumbup
als ik interesse had wel ;)
nochtans vraag ik me bij dit verhaal altijd af , als er niet veel gedaan hoeft te worden voor apk, waarom doet iemand dat dan niet
dat leverd iig een stuk meer op bij verkoop
daarnaast, ook al issie van eigenaar veranderd, de vorige eigenaar had hetzelfde verhaal, klein werk, geen apk
kaal impco armpje derop , filter aan zijkant, minder mooi maar kan die bult ook een flink stjk lager heb ik het id:thumbup
en nog steeds geschorst met wat werk ;)
zou eens wat ophangingsbussen en stuurkogels checken op speling
vooral een hele hoop overdreven paranoia asjut mij vraagt, maar wie ben ik :)
blok vervangen kan altijd nog, koppakkingsetje , plus kopbouten kost je zo’n 130, alles derbij
open halen , kijken wat de schade is, is er weinig aan de hand ,kop vlakken,meteen klepzetels laten checken en zonodig vervangen, in mekaar zette et voila
tis ff wat werk maar bespaart je ene hoop centen als je het zelf doet en zo lastig is het nie;)
kweenie waar je vandaan komt maar wil het best voor je doen, zit in eindhoven
wat voor wagen?
1300 is nogal wat
origineel gepost door arnold buurma
Ik heb op de sloop een gebruikte goede klauw gehaald een tijd terug want toen was het aan de rechterkant waar het aanliep.
Het probleem bleef zich voordoen toen.
Hoe is de hoofdremcilinder te controleren op juiste werking?
Alvast bedankt voor je hulp:thumbupkheb eens hetzelfde gehad, bleek remslangen te zijn, te oud, zat propje in de slangen en hield de blokken regen de schijf op die manier
remslangen zijn de kosten niet lijkt mij
1 oktober 2010 om 16:26 In reactie op: nieuwe aanwinst diplo-B verkocht en weer wat totaal nieuws #17735113origineel gepost door manta73
Weet niet of het een 5,4 is,maar gas is idd wel zo voordeligeen 5,4 koop je niet voor dat bedrag in deze mooie staat :)
al weet ik er nog wel 1 te staan voor 2750, met werk
mm, toch raar dat 99 % van fabrikanten daar dan geen rekening mee houdt ;)
onbalans?
hoe symetrischer hoe meer balans, daarnaast wordt onbalans vaak opgelost door een metalen klemmetje of meer op de vin te plaatsen
maar waarom deze uitvoering?
shoots me ;)
misschien omdat je dan beter eea met je handen bijkan op bepaalde plekken zonder dat de vin eraf hoef bij reparaties?
toevallig net nog gedaan want de kachel bleef me te frisjes
heb ut hele systeem inclusief verdamper van boven tot onder van links naar rechts en binnestebuiten doorgespoelt
waterslang dor elke slang derin en der kwam me toch een hoop meuk uit, nu werkt alles weer prima:)
verstandig leek mij vooral kachel tegen de richting in te spoelen, komt er het meeste zooi los
wel alles losgooien anders spoel je die zooi weer ergens anders heen int systeem en da wil je ook nie
yep, en er op die manier sneller auto’s op de sloop belanden en er binnen aanzienlijke tijd weinig opel oldy spul meer over is
jammer
origineel gepost door bettus accu
das een behoorlijk stuk 50 x 30cm :owelnee, da noem ik een gaatje ;)
en bedankt, ik vat dit maar op als compliment :wtf:wors
(btw, verkeerde topic, commo a en b, maar ik laat um mooi staan ;)
vruit dan maar, grootste scheitbak die ik ooit gehad heb maar ach voor 400 euro rijdt ik toch al ruim 1 3/4 jaar rond, vorig jaar sept zelfs met nieuwe apk voor 2 jaar


wat wil ene mens nog meer, fijne daily, ik rij um tot de apk op en dan gaatie de sloop op assei afgekeurd wordt, maar zou me niks verbazen assie der weer zo doorheen komt :thumbup
-
AuteurBerichten